Bak ude, men Sly med. Det går nok med Kibebe, men det ville være rart med noget kontinuitet i bagkæden. Nu bliver det 3. formation i 3 kampe.
Ellers værd at bemærke, at Jude, Haugaard, Rasmus Lynge og Petter også mangler, så bænken er meget tynd. Der er dog overraskende fundet plads til Santiago, så både spille- og arbejdstilladelse må være faldet på plads for ham. Det kan undre lidt, når OB har manglet arbejdstilladelse til en af deres nye spillere i de første to runder. Så enten har vi gode forbindelser eller også er ferien bare slut
Forhåbentlig er Sly klar (det kan jo være røgslør, at han er i truppen. Ikke sikkert han kan spille 100%, men det er vel nærmest hele truppen, vi har i brug), da han bliver et vigtigt våben ift at nedbryde Horsens defensive organisation. Horsens må se bort fra Retov, Aslam og Nøhr. Især de 2 første vil nok kunne mærkes. http://www.bold.dk/nyt/Moelby-FCM-har-s ... stisk-flot
Helt sikkert dejligt at se Villafane i truppen allerede
Det kan være det bliver til debut også alt efter hvordan kampen udfolder sig
Kan se at Mads Hvilsom er med i truppen. Troede han var i Hobro nu ! Er der nogle som kan bekræfte rigtigheden af at han er med i truppen. Mon der er en mulighed for at han får spilletid ?
Forza Fcm.
TrueWolfMidt skrev:Kan se at Mads Hvilsom er med i truppen. Troede han var i Hobro nu ! Er der nogle som kan bekræfte rigtigheden af at han er med i truppen. Mon der er en mulighed for at han får spilletid ?
Forza Fcm.
Kan da ikke forestille mig det bliver meget mere rigtigt end fcm's egen hjemmeside.
Hvilsom skulle ikke til Hobro, det takkede han nej til.
Han var vist på vej til en Norsk klub, kan ikke lige huske hvilken.
Kent skrev:
Eftersom Haugaard slet ikke er i truppen, så starter han nok ikke. Hvad er grunden til at du ønsker Løssl bænket?
Det er bare en mavefornemmelse - det er ikke altid man kan redegøre for dem.
På et eller andet punkt ønsker jeg ikke Løssl bænket - synes dog ikke at han har været specielt overlegen i sine præstationer på det seneste. - Måske er det på tide at prøve noget nyt?
Der er sket vildere ting, du kan tro jeg er tosset nu, jeg bebrejder dig ikke
Aftenens opstilling er jeg sikker på bliver som nedenfor, med mindre Sly ikke er klar til at spille:
Lössl
Afriyie - Sviatchenko - Kibebe - Juelsgård
Olsen - Izunna - Albæk
Sly - Janssen - Rilwan
Jeg ser virkelig ingen tegn i sol, måne og stjerner på at Lössl skulle være i nærheden af at miste sin plads i buret. Han var måske nok ikke overbevisende i Parken, men tilgengæld var han utrolig stærk hjemme mod FCN. Så det sker næppe.
Og når Haudgaard tilmed er skadet giver det jo ligesom sig selv...