Horsens - Fcm

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Spicker

Re: Horsens - Fcm

Indlæg af Spicker »

Kent skrev:Så kom truppen: http://fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedID=99 ... laes_nyhed

Bak ude, men Sly med. Det går nok med Kibebe, men det ville være rart med noget kontinuitet i bagkæden. Nu bliver det 3. formation i 3 kampe.

Ellers værd at bemærke, at Jude, Haugaard, Rasmus Lynge og Petter også mangler, så bænken er meget tynd. Der er dog overraskende fundet plads til Santiago, så både spille- og arbejdstilladelse må være faldet på plads for ham. Det kan undre lidt, når OB har manglet arbejdstilladelse til en af deres nye spillere i de første to runder. Så enten har vi gode forbindelser eller også er ferien bare slut :-)

Forhåbentlig er Sly klar (det kan jo være røgslør, at han er i truppen. Ikke sikkert han kan spille 100%, men det er vel nærmest hele truppen, vi har i brug), da han bliver et vigtigt våben ift at nedbryde Horsens defensive organisation. Horsens må se bort fra Retov, Aslam og Nøhr. Især de 2 første vil nok kunne mærkes. http://www.bold.dk/nyt/Moelby-FCM-har-s ... stisk-flot
Helt sikkert dejligt at se Villafane i truppen allerede :)
Det kan være det bliver til debut også alt efter hvordan kampen udfolder sig :)

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Kan se at Mads Hvilsom er med i truppen. Troede han var i Hobro nu ! Er der nogle som kan bekræfte rigtigheden af at han er med i truppen. Mon der er en mulighed for at han får spilletid ?
Forza Fcm.

Spicker

Indlæg af Spicker »

TrueWolfMidt skrev:Kan se at Mads Hvilsom er med i truppen. Troede han var i Hobro nu ! Er der nogle som kan bekræfte rigtigheden af at han er med i truppen. Mon der er en mulighed for at han får spilletid ?
Forza Fcm.
Kan da ikke forestille mig det bliver meget mere rigtigt end fcm's egen hjemmeside.
Hvilsom skulle ikke til Hobro, det takkede han nej til.
Han var vist på vej til en Norsk klub, kan ikke lige huske hvilken.

nico5405

Indlæg af nico5405 »

Var han ikke til Prøvetræning i den norske klub Sogndal, skulle mene det var det den her :)

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Angående Santiago, så har han jo også italiensk statsborgerskab, så er det vel kun spilletilladelsen vi skal have fat i?

Spicker

Indlæg af Spicker »

nico5405 skrev:Var han ikke til Prøvetræning i den norske klub Sogndal, skulle mene det var det den her :)

Status på Hvilsom mht. Sogndal: http://www.bold.dk/nyt/FCM-angriber-ven ... -nordmaend
Han venter lige pt på tilbagemelding fra klubben.
Hvis Sogndal ikke bliver til noget lyder det til han smutter til Hobro.

Clegg

Indlæg af Clegg »

Har en fornemmelse af at vi bliver uhyggeligt overrasket i aften.

Mit bud på en startopstilling er:

Haugaard

Afriyie - Sviatchenko - Kibebe - Juelsgård

Olsen - Izunna - Albæk

Sly - Janssen - Rilwan

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Clegg skrev:Har en fornemmelse af at vi bliver uhyggeligt overrasket i aften.

Mit bud på en startopstilling er:

Haugaard

Olsen - Izunna - Albæk

Sly - Janssen - Rilwan
Eftersom Haugaard slet ikke er i truppen, så starter han nok ikke. Hvad er grunden til at du ønsker Løssl bænket?

Clegg

Indlæg af Clegg »

Kent skrev: Eftersom Haugaard slet ikke er i truppen, så starter han nok ikke. Hvad er grunden til at du ønsker Løssl bænket?
Det er bare en mavefornemmelse - det er ikke altid man kan redegøre for dem.

På et eller andet punkt ønsker jeg ikke Løssl bænket - synes dog ikke at han har været specielt overlegen i sine præstationer på det seneste. - Måske er det på tide at prøve noget nyt?

Der er sket vildere ting, du kan tro jeg er tosset nu, jeg bebrejder dig ikke :-)

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Aftenens opstilling er jeg sikker på bliver som nedenfor, med mindre Sly ikke er klar til at spille:

Lössl

Olsen - Izunna - Albæk

Sly - Janssen - Rilwan

Jeg ser virkelig ingen tegn i sol, måne og stjerner på at Lössl skulle være i nærheden af at miste sin plads i buret. Han var måske nok ikke overbevisende i Parken, men tilgengæld var han utrolig stærk hjemme mod FCN. Så det sker næppe.
Og når Haudgaard tilmed er skadet giver det jo ligesom sig selv...

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Clegg skrev: Der er sket vildere ting, du kan tro jeg er tosset nu, jeg bebrejder dig ikke :-)
Jeg tror sq ikke jeg kan nævne meget vildere ting end hvis man vælger at starte med en skadet målmand der ikke er udtaget til kampen ;-)

Clegg

Indlæg af Clegg »

Jesper BW1100 skrev:
Clegg skrev: Der er sket vildere ting, du kan tro jeg er tosset nu, jeg bebrejder dig ikke :-)
Jeg tror sq ikke jeg kan nævne meget vildere ting end hvis man vælger at starte med en skadet målmand der ikke er udtaget til kampen ;-)
Hmm ;-)

100x

Indlæg af 100x »

Er der ingen steder man kan se den online?

Clegg

Indlæg af Clegg »

100x skrev:Er der ingen steder man kan se den online?
Viaplay :-)

100x

Indlæg af 100x »

Clegg skrev:
100x skrev:Er der ingen steder man kan se den online?
Viaplay :-)

Jeg takker for det hurtige svar Clegg :) men jeg var nu ude efter en lidt alternativ side ( læs gratis ) hvor man kunne se kampen.

Jeg ved godt at jeg kunne købe kampen på tv 2 men hvis den kan ses andre steder så er jeg frisk ;)

Besvar