Santiago Hernán Villafañe får 5 år
Santiago Hernán Villafañe får 5 år
Så blev kan han kalde sig ulv: http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=
Ser ham som en rigtig god signing på baggrund af hvad glen har sagt om ham, håber han kan komme ind og blive en god spiller for os, men kommer til mon til at betyde kolja må vinke farvel til hans ellers faste start plads, eller kommer han til at spille på midtbanen?
Ser ham som en rigtig god signing på baggrund af hvad glen har sagt om ham, håber han kan komme ind og blive en god spiller for os, men kommer til mon til at betyde kolja må vinke farvel til hans ellers faste start plads, eller kommer han til at spille på midtbanen?
Re: Santiago Hernán Villafañe får 5 år
At man giver ham en 5-årig kontrakt tyder da i den grad på, at man tror på ham. Men måske også på, at han lige skal bruge 1-2 sæsoner før han er fast mand. Spændende spiller, som jeg glæder mig til at følge.
Glædeligt - han er en rigtig stærk spiller som, efter det jeg har set på You Tube, er pasningsstærk og meget løbestærk. Han ser ud til at være rigtig god.
Jeg tror ikke han skal bruge 1 til 2 år - han går da direkte ind på holdet. Som jeg ser det kan han spille både back og kant, men godt med lidt konkurrence på højrebacken. Glæder mig vildt til at se ham i action - gerne allerede fredag i Horsens nu da Sly sandsynligvis er ude.
Er I klar over at han har en tvillingebroder der også har spillet i Boca.
Jeg tror ikke han skal bruge 1 til 2 år - han går da direkte ind på holdet. Som jeg ser det kan han spille både back og kant, men godt med lidt konkurrence på højrebacken. Glæder mig vildt til at se ham i action - gerne allerede fredag i Horsens nu da Sly sandsynligvis er ude.
Er I klar over at han har en tvillingebroder der også har spillet i Boca.
Nogen der ved om han snakker engelsk?
er det ikke ligegyldigt - han skal spille fodbold. Det er jo sådan idag at de fleste uanset hvor man er født kan tale engelsk.Spicker skrev:Nogen der ved om han snakker engelsk?
Ikke franskmænd.. de taler kun fransktatoo skrev:er det ikke ligegyldigt - han skal spille fodbold. Det er jo sådan idag at de fleste uanset hvor man er født kan tale engelsk.Spicker skrev:Nogen der ved om han snakker engelsk?
Spøg til side. Det her lyder spændende, og han kommer fra en fodboldkultur vi ikke før har set her i FCM, det kan måske give os et pift.
Cyprioter, som har gået i skole efter de fik selvstændighed fra englænderne, er altså heller ikke ret gode til engelsk - med mindre de har forældre med råd til at sende dem til engelskundervisning.
Spændende signing i øvrigt, men stadig en smule aparte... Med julle halvvejs ude af døren (det blir vel senest til vinter), er det vel ikke lige frem højre side af forsvaret der skal styrkes...
Spændende signing i øvrigt, men stadig en smule aparte... Med julle halvvejs ude af døren (det blir vel senest til vinter), er det vel ikke lige frem højre side af forsvaret der skal styrkes...
http://www.fcmtv.dk/fcmtv.php fandt selv svar på det, det kan han heldigvis.tatoo skrev:er det ikke ligegyldigt - han skal spille fodbold. Det er jo sådan idag at de fleste uanset hvor man er født kan tale engelsk.Spicker skrev:Nogen der ved om han snakker engelsk?
Selvfølgelig er det vigtigt han kan snakke engelsk, ellers er der jo en sprogbarriere mellem ham, de andre spillere og Glen (jeg tror ikke Glen kan spansk).
Det er jo vigtigt man kan forstå hinanden i stressede situationer inde på banen
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Har læst at han idag skal spille med reserveholdet.
Hvis der er nogle som skal ud og se kampen, vil jeg og sikkert flere gerne have lidt at vide om jeres indtryk af ham.
Tror på det er en god spiller vi får her.
Forza Fcm.
Hvis der er nogle som skal ud og se kampen, vil jeg og sikkert flere gerne have lidt at vide om jeres indtryk af ham.
Tror på det er en god spiller vi får her.
Forza Fcm.
-
Peter Ross
Glen henter kun spillere, der kan snakke engelsk. Det er et klokkeklart princip, han fører på det punkt.Spicker skrev:Nogen der ved om han snakker engelsk?
Glen maner netop til forsigtighed ift at få ham spillet ind: "Nu skal han have tid til at vænne sig til vores træningskultur, og han skal tilpasse sig Danmark og alt, hvad der nu er nyt for ham. Det er vigtigt, at vi alle sammen - både os i FCM, tilskuere og presse - har tålmodighed med ham, så det ikke går for ham, som det desværre gjorde med Filip Marcic dengang. Hvis vi husker at være tålmodige, så vil han kunne byde sig stærkt til med tiden." http://fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedID=99 ... laes_nyhedtatoo skrev:Jeg tror ikke han skal bruge 1 til 2 år - han går da direkte ind på holdet.
Lyder bestemt ikke som om, at han skal gøre sig gældende fra dag 1. Han er vel nærmere på kort sigt afløseren for Bøge (som med denne signing absolut ingen fremtid ser ud til at have i klubben, og jeg vil forvente han er væk inden vinduet lukker) og på lidt længere sigt for Kolja.
Desuden regner man først med at han får spilletilladelse om et par uger: http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... 110812.htm
Så det ser bestemt ud til, at det er den lange bane, det handler om.
Hold nu op Kent, helt ude i skoven, han har prøvet mere end nogen anden i FCMs trup, han har væretKent skrev:Desuden regner man først med at han får spilletilladelse om et par uger: http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... 110812.htm
på Real Madrids andethold, og trænet med dem i Real Madrids førsteholdstrup.
Om nogen så er han modnet der.
Han har klassen til at gå ind på holdet med det samme, spørgsmålet er om Glen har klassen til at sætte ham på med det samme
Koljas kompetancer fremad rettet er bare ikke god nok og det er her Santiago har sin styrke.
Han har klassen alene det man skriver med ham i 5 år vidner om det,
Jeg talte med to unavngivne spillere efter kampen i Lørdags og spurgte lidt ind til den nye gut, og de gav begge ud stærkt udtryk for, at det er en super person der er kommet til klubben. Både på det personlige plan men også på banen. De var begge sikker på, at han nok skal have Kolja kamp til stregen når han lige er blevet tilpasset..Kent skrev:tatoo skrev:
Lyder bestemt ikke som om, at han skal gøre sig gældende fra dag 1. Han er vel nærmere på kort sigt afløseren for Bøge (som med denne signing absolut ingen fremtid ser ud til at have i klubben, og jeg vil forvente han er væk inden vinduet lukker) og på lidt længere sigt for Kolja.
Et skud fra hoften vil være, at Villafañe gradvist får mere og mere spilletid i slutningen af efteråret også slår han Kolja af i vinterpausen
Med hensyn til manglende spillertilladelse/ arbejdstilladelse er FCM og Villafañe underlagt samme omstændigheder som alle andre udlændinge der kommer ind i landet og skal have arbejdstilladelse, nemlig at det offentlige system tager sin tid med at få sådan noget igennem.. ( Både Sønderjyske og OB har manglet en spiller i de 2 første kampe på samme bekostning)
Det var oppe og vende i medierne for et par år tilbage, at sportsklubber fik særbehandling i disse tilfælde også blev der "lukket for det varme vand"
Det hjælper så lidt på behandlingstiden at han også har italiensk pas.Starbucks skrev:Jeg talte med to unavngivne spillere efter kampen i Lørdags og spurgte lidt ind til den nye gut, og de gav begge ud stærkt udtryk for, at det er en super person der er kommet til klubben. Både på det personlige plan men også på banen. De var begge sikker på, at han nok skal have Kolja kamp til stregen når han lige er blevet tilpasset..Kent skrev:tatoo skrev:
Et skud fra hoften vil være, at Villafañe gradvist får mere og mere spilletid i slutningen af efteråret også slår han Kolja af i vinterpausenLad os se om den holder stik til Marts
![]()
Med hensyn til manglende spillertilladelse/ arbejdstilladelse er FCM og Villafañe underlagt samme omstændigheder som alle andre udlændinge der kommer ind i landet og skal have arbejdstilladelse, nemlig at det offentlige system tager sin tid med at få sådan noget igennem.. ( Både Sønderjyske og OB har manglet en spiller i de 2 første kampe på samme bekostning)
Det var oppe og vende i medierne for et par år tilbage, at sportsklubber fik særbehandling i disse tilfælde også blev der "lukket for det varme vand"