Horsens - Fcm

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Horsens - Fcm

Indlæg af TrueWolfMidt »

Efter endt sommerferie i udlandet hvor jeg så vores 1 udekamp på en sportsbar og nåede lige at komme ind i stuen og se vores hold banke Nordsjælland med 3-1.
Skal vi ikke allesammen gøre som i Aarhus - Mød op i Horsens - støt drengene - og sejr er mulig - dem af jer der var med kan nok huske følelsen, da vi var sikret Bronze og fejrede drengene - Super følelse.
Bor jo syd for Aarhus, så kører selv til Horsens for st bakke drengene op.
Please kom derned og lad os vise alle at vi bakker talstærkt op om vores hold Viva Fcm.
Forza Fcm.
Fedt at vi har forstærket så meget i de bageste rækkker - det lover godt for sæsonnen.
Fremtiden er vores !!!

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Re: Horsens - Fcm

Indlæg af Mazter81 »

De skal bare køres helt over...

nico5405

Indlæg af nico5405 »

Tror i det kan være vi får Petter Anderson at se? Nogen der ved noget om ham? :D

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

nico5405 skrev:Tror i det kan være vi får Petter Anderson at se? Nogen der ved noget om ham? :D
Han var netop blevet far i lørdags efter konen havde haft veer i 36 timer. Der er et nærtstående familiemedlem, der lige er død, og et andet, der ligger for døden. Så af menneskelige hensyn har man givet ham lidt fri. Det var i hvert fald det Glen fortalte i lørdags. Det lød lidt til, at han var i Sverige pt, men det ved jeg ikke - det kan nogle af dem, der overvære træningen måske be- eller afkræfte.

Udmiddelbart er det vel derfor usikkert om han er i spil til Horsens-kampen, selvom vi har brug for ham, nu hvor Sly er sandsynligvis er ude.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

1 lille positiv ting angående Horsenskampen. Retov er ikke med mod Fcm. Han er muligvis først klar til September.
Kom og støt gutterne i Horsens.
Jeg kommer helt sikkert.
Forza Fcm.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Kent skrev:Han var netop blevet far i lørdags efter konen havde haft veer i 36 timer. Der er et nærtstående familiemedlem, der lige er død, og et andet, der ligger for døden. Så af menneskelige hensyn har man givet ham lidt fri. Det var i hvert fald det Glen fortalte i lørdags. Det lød lidt til, at han var i Sverige pt, men det ved jeg ikke - det kan nogle af dem, der overvære træningen måske be- eller afkræfte.
Petter har ikke været med i træningen den seneste uge - som minimum. Jeg synes, det er prisværdigt, man giver ham den frihed, selvom det helt sikkert ville være givtigt, såfremt han var med på træningsbanen - fysisk såvel som taktisk. Stor cadeau til Glen og Steinlein for dén disposition.

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

Peter Ross skrev:
Kent skrev:Han var netop blevet far i lørdags efter konen havde haft veer i 36 timer. Der er et nærtstående familiemedlem, der lige er død, og et andet, der ligger for døden. Så af menneskelige hensyn har man givet ham lidt fri. Det var i hvert fald det Glen fortalte i lørdags. Det lød lidt til, at han var i Sverige pt, men det ved jeg ikke - det kan nogle af dem, der overvære træningen måske be- eller afkræfte.
Petter har ikke været med i træningen den seneste uge - som minimum. Jeg synes, det er prisværdigt, man giver ham den frihed, selvom det helt sikkert ville være givtigt, såfremt han var med på træningsbanen - fysisk såvel som taktisk. Stor cadeau til Glen og Steinlein for dén disposition.
Det er også det eneste rigtige at gøre.. Petter er til ingen nytte hvis hans hoved, helt forståeligt, er i Sverige, og derfor kan man ligeså godt give ham fri...

Niklaes

Indlæg af Niklaes »

Horsens ramt af nogle skader i en reserveholdskamp mod sønderjyske. Nu må vi se om de også er skadet fredag :-)

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Er der nogen der ved hvor længe Sly er ude og hvor skadet han er ? Synes ikke man har hørt/læst noget siden mandag.

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

alt fra en uge til fire uger hvis han er uheldig

http://www.bold.dk/nyt/Ligner-kortere-Igboun-pause

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Ja men dette indlæg er fra søndag og han skulle røntgenundersøges senere. Der må da være kommet en diagnose, men der er ikke meldt noget ud nogen steder, og det synes jeg er lidt mærkeligt. Måske vi lurepasser !!

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

tatoo skrev:Ja men dette indlæg er fra søndag og han skulle røntgenundersøges senere. Der må da være kommet en diagnose, men der er ikke meldt noget ud nogen steder, og det synes jeg er lidt mærkeligt. Måske vi lurepasser !!
I dagens HF siger Sly at det går bedre, og han skal forsøge at træne med i dag, for at se, om han kan spille. Dagens dårlige nyhed er så, at Bak er yderst tvivlsom med en forstrækning.....

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Kent skrev:
tatoo skrev:Ja men dette indlæg er fra søndag og han skulle røntgenundersøges senere. Der må da være kommet en diagnose, men der er ikke meldt noget ud nogen steder, og det synes jeg er lidt mærkeligt. Måske vi lurepasser !!
I dagens HF siger Sly at det går bedre, og han skal forsøge at træne med i dag, for at se, om han kan spille. Dagens dårlige nyhed er så, at Bak er yderst tvivlsom med en forstrækning.....
http://aoh.dk/artikel/fcm-profiler-ude-med-skader

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

Kent skrev:
tatoo skrev:Dagens dårlige nyhed er så, at Bak er yderst tvivlsom med en forstrækning.....
Well, med Erik tilbage fra karantæne er det ikke jordens undergang i min optik.. Bak har som regel 7-10 kampe på en sæson hvor han er ude..

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Så kom truppen: http://fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedID=99 ... laes_nyhed

Bak ude, men Sly med. Det går nok med Kibebe, men det ville være rart med noget kontinuitet i bagkæden. Nu bliver det 3. formation i 3 kampe.

Ellers værd at bemærke, at Jude, Haugaard, Rasmus Lynge og Petter også mangler, så bænken er meget tynd. Der er dog overraskende fundet plads til Santiago, så både spille- og arbejdstilladelse må være faldet på plads for ham. Det kan undre lidt, når OB har manglet arbejdstilladelse til en af deres nye spillere i de første to runder. Så enten har vi gode forbindelser eller også er ferien bare slut :-)

Forhåbentlig er Sly klar (det kan jo være røgslør, at han er i truppen. Ikke sikkert han kan spille 100%, men det er vel nærmest hele truppen, vi har i brug), da han bliver et vigtigt våben ift at nedbryde Horsens defensive organisation. Horsens må se bort fra Retov, Aslam og Nøhr. Især de 2 første vil nok kunne mærkes. http://www.bold.dk/nyt/Moelby-FCM-har-s ... stisk-flot

Besvar