Pointfordeling i sæsonen 2004/2005

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jean / BW# 1238

Pointfordeling i sæsonen 2004/2005

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Det har været en god sæson rent resultatmæssigt. Vi har vundet bronze og sikret os Royal League, som begge dele er "økonmisk gode" resultater. Vi skal også i UEFA-cuppen. Hvor langt vi når er spændende...

Nu mangler vi bare at få styr på økonomien.

Jeg har kigget lidt efter et skema over pointfordelingen indbyrdes mellem holdene, men jeg fandt ikke en, så jeg har selv lavet en.

Først FCM's pointfordeling:

BIF: 6
FCK: 6
Aab: 6
EfB: 4
OB : 4
VFF: 1
SIF: 7
AGF: 1
FCN: 4
HBK: 9
RFC: 9

Vores 3. plads er jo meget forjent set over de point vi har taget mod vores nærmeste modstandere; BIF, FCK og Aab. Tilgengæld ser det skidt ud mod midterholdene undtagen Silkeborg. Vi har taget 18 point mod BIF, FCK og Aab, men kun 16 mod midterholdene, som jeg her regner for Esbjerg, OB, VFF og SIF. AGF og VFF må siges at være "onde mod os", og det skal vi forbedre næste år.
Mht. bundholdene så må vi håbe vi har lige så meget styr på SønderjyskE og AC Horsens, som vi havde på Herfølge og Randers.

Næste år forlanger jeg mindst 7 point mod Viborg FF... :-) Viborg var i høj grad også med til at sikre FCN's overlevelse, da VFF tabte alle 3 kampe til FCN.

Resten af tabellen kan du se her:
http://www.jeansnet.dk/point.xls

(Med forbehold for fejl...)
Senest rettet af Jean / BW# 1238 22. jun 2005, 00:32, rettet i alt 1 gang.

tgjensen

Re: Pointfordeling i sæsonen 2004/2005

Indlæg af tgjensen »

ja, det viser jo bare at hvis vi havde været lidt skarpere mod AGF og Viborg (og det burde vi vel have været), så havde vi taget sølv!

Claus J

Indlæg af Claus J »

Jeg ved godt at man kan blive ved med at sige hvis og hvis, men de mest ærgerlige point ve mistede i foråret efter min mening er dem/ det vi mistede i 3-2 kampen mod FCN.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

tgjensen skrev:
-------------------------------------------------------
> ja, det viser jo bare at hvis vi havde været lidt
> skarpere mod AGF og Viborg (og det burde vi vel
> have været), så havde vi taget sølv!

Frandsen skulle bare have scoret på et straffespark så havde sølvet været der. Men så simpelt bliver det desværre aldrig (-;

Men interessant skema!

Besvar