Start 11 mod FCK
Re: Start 11 mod FCK
Er der nogle, som vil skrive lidt updates om under kampen? 
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
Vi er fortjent foran 1-0 på mål af Sly!
Vi har haft lidt halve chancer også.
FCK har det meste af spillet og har også været lidt farlige men ikke for alvor.
Vi har lavet nogle forsvarskiks der nemt kunne have kostet mål.
Vi har haft lidt halve chancer også.
FCK har det meste af spillet og har også været lidt farlige men ikke for alvor.
Vi har lavet nogle forsvarskiks der nemt kunne have kostet mål.
!
-
pedersen7500
- Site Admin
Så er der pause.
0-1 i vores favør.
Absolut flotte takter vi har vist og det har egentlig stået på vores præmisser hele vejen igennem.
Hassan og især Sly har været super gode!
Vi har været over FCK med det samme de laver fejl, men de er desværre også omvendt ved os. Forsvaret er begyndt at stå lidt bedre.
Jonas har haft været lidt usikker på standard situationer.
Samlet set mere end godkendt!
Kom så gutter, de sidste 45 min!
0-1 i vores favør.
Absolut flotte takter vi har vist og det har egentlig stået på vores præmisser hele vejen igennem.
Hassan og især Sly har været super gode!
Vi har været over FCK med det samme de laver fejl, men de er desværre også omvendt ved os. Forsvaret er begyndt at stå lidt bedre.
Jonas har haft været lidt usikker på standard situationer.
Samlet set mere end godkendt!
Kom så gutter, de sidste 45 min!
!
-
pedersen7500
- Site Admin
Så blev det 2-0 på mål af Janssen.
Efter 53 min. En løs bold inde i feltet Janssen prikkede ind.
Efter 53 min. En løs bold inde i feltet Janssen prikkede ind.
!
-
pedersen7500
- Site Admin
Nu 2-2! Santin begge gange.
Sløseri af Izunna ved det sidste mål.
Rødt kort til Claudemir forinden.
Kom nu for pokker!
Fuldt ud ufortjent af FCK. Vi har haft langt det meste.
Sløseri af Izunna ved det sidste mål.
Rødt kort til Claudemir forinden.
Kom nu for pokker!
Fuldt ud ufortjent af FCK. Vi har haft langt det meste.
!
-
pedersen7500
- Site Admin
Nej nej nej nej
-
pedersen7500
- Site Admin
Og så 3-2 til FCK.
Det falder sammen nu.
Kynismen mangler lidt..
Vi er blevet for trætte nu.
Det falder sammen nu.
Kynismen mangler lidt..
Vi er blevet for trætte nu.
!
Skandale forsvar, Erik Sviatchenko det sorte får igen igen igen
Altså et får i ulveklæder? Lad os endelig finde et slagtelamFCMReal skrev:Skandale forsvar, Erik Sviatchenko det sorte får igen igen igen
Der er ingen undskyldning, man er foran 2 - 0 og er en mand i overtal.NyX skrev:Altså et får i ulveklæder? Lad os endelig finde et slagtelamFCMReal skrev:Skandale forsvar, Erik Sviatchenko det sorte får igen igen igen
Jamen se lige hvem der er skyld i det første FCK mål, det andet mål og udvisningen.
Nej nej det er lige OB kampen om fra november 2010 mod OB i odense, her førte FCM også 2-0.
hvad skete der lige der 15 min 0-4
Det virker som om der er et eller andet der kortslutter for jer, så snart I står med noget der lugter af en matchbold. Som om det går helt galt, hver gang der virkelig gælder.
Vestegnen
Nu er jeg vist faldet så meget ned, at det går at skrive herinde
Gårsdagens kamp illustrerer måske meget godt vores udfordring denne sæson. Vi spiller blændende fodbold i 70 min og viser at vores start-11 er i stand til at matche alle hold. Men da kræfterne slipper op, har vi absolut intet at bringe fra bænken. FCK ændrer kampen med deres dobbeltudskiftning, mens vi ikke har noget på bænken, der kan stoppe den totale nedsmeltning, der var synlig for alle. Forestil jer, at man havde sat Salami ind i stedet for Albæk, og det virker en del mere sandsynligt, at vi havde kunne bremse FCK og have fået point.
Så kampen udviklede sig som et enormt antiklimaks, og desværre er jeg ikke sikker på, at det er sidste gang i denne sæson, at vi vil se dette kampmønster.
Gårsdagens kamp illustrerer måske meget godt vores udfordring denne sæson. Vi spiller blændende fodbold i 70 min og viser at vores start-11 er i stand til at matche alle hold. Men da kræfterne slipper op, har vi absolut intet at bringe fra bænken. FCK ændrer kampen med deres dobbeltudskiftning, mens vi ikke har noget på bænken, der kan stoppe den totale nedsmeltning, der var synlig for alle. Forestil jer, at man havde sat Salami ind i stedet for Albæk, og det virker en del mere sandsynligt, at vi havde kunne bremse FCK og have fået point.
Så kampen udviklede sig som et enormt antiklimaks, og desværre er jeg ikke sikker på, at det er sidste gang i denne sæson, at vi vil se dette kampmønster.
Hvordan var kampen? Jeg fik ikke set den, da jeg var på havet efter tun...
Som jeg umiddelbart kan læse det på FB, så fik vi tunge ben til sidst??? Nogen som kan komme med en kamprapport? Og der ligger vel endnu en kamp til Kibebe efter Svias røde kort?
Som jeg umiddelbart kan læse det på FB, så fik vi tunge ben til sidst??? Nogen som kan komme med en kamprapport? Og der ligger vel endnu en kamp til Kibebe efter Svias røde kort?