Superliga runde 1.

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Brugeravatar
Hekler

Superliga runde 1.

Indlæg af Hekler »

Agf - Aab 1-1
Vel ikke en hel skidt start på sæsonen, resultatmæssigt.
Jeg hæfter mig ved at AGF spiller deres sædvanlige spil, mens Aab faktisk ser ud til at have ændret spillestilen lige så stille. De er vel også nødt til at få spillet til at hamonerer noget bedre med de spillere de har.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Kent

Re: Superliga runde 1.

Indlæg af Kent »

Uafgjort er vel altid et godt resultat, selvom jeg ikke håber at hverken Aab eller GF bliver vores direkte konkurrenter i år. Det er vigtigt for alle hold at komme godt fra start i år, så jeg tror vi får en del uafgjorte i de første runder. Der er ingen der vil løbe unødige risici og ende med 0 point efter 3 runder.

Ellers synes jeg at det var en relativ kedelig kamp, der først for alvor livede op efter GFs mål. Jeg synes ikke ikke, at der var nogen af holdene, der imponerede og der blev lavet en hel del lette opspilsfejl. Men det var naturligvis også en premierekamp, og så er det nok begrænset hvor højt et niveau man kan forvente.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Lige nu tørrer sønderjyske røv i randers. 3-0 efter 32 minutter. Det må være bekymrende for randers, der ellers navnemæssigt ser stærk ud. Men nok også et signal om at sønderjyske altså efterhånden har fået skabt et ganske habilt hold.

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Det var da noget af en start på 2. halvleg!
Ikke særligt højt niveau hos hverken Randers eller Sønderjyske, men det er sgu underholdende!
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Sønderjyske - Randers 6-1
Jeg har allerede sidste år sagt at SE ville blive et tophold i år, men jeg skal da lige love for at Randers har taget forskud på problemerne med en MEGET dårlig indsats.

Vi ved da hvem som ligger nr. 1 efter runden, med mindre der sker noget vildt.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Det blev også til en 3-2 sejr til Silkeborg over Esbjerg.
Esbjerg viste lovende takter og det var egentlig en meget god kampe hvor der blev vist spændende spil fra begge hold. Esbjergs forsvar var dog ikke det bedste.

Brøndby og OB endte med en Odense sejr på 1-0. OB er bedre end sidste sæson og Brøndby sejler i deres egen lille sø som de også gjorde sidste sæson.
!

mnm123

Indlæg af mnm123 »

konklusion efter søndagens kampe.
1. Direkte elendig forsvarspil tangerende til det pinlige af Randers og Fcm
2. elendigt forsvarspil af Fck og Esbjerg
3. dårligt forsvarspil af Silkeborg og Brøndby ved scoringerne.
4. De andre hold stod som forventet.

Besvar