Start 11 mod FCK
Start 11 mod FCK
Hvordan tror du start 11 ser ud mod FCK?
I følge Glen så er det den stamme af spillere der blev brugt sidste år så det skulle være til at komme med et realistisk gæt.
http://www.youtube.com/watch?v=5609LDuA ... re=mh_lolz
I følge Glen så er det den stamme af spillere der blev brugt sidste år så det skulle være til at komme med et realistisk gæt.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
/Hekler
Re: Start 11 mod FCK
Julle er jo stadig i FCM, så det mest spændende er vel, hvem der skal spille i højre siden og om Janssen starter på top.
Danny/Albæk/Rilwan/Igboun spiller vel de tre offensive pladser, så der er også lidt at vælge imellem, men mon ikke Danny spiller - han gjorde det jo godt mod FCK i forårssæsonen så vidt jeg husker
Danny/Albæk/Rilwan/Igboun spiller vel de tre offensive pladser, så der er også lidt at vælge imellem, men mon ikke Danny spiller - han gjorde det jo godt mod FCK i forårssæsonen så vidt jeg husker
Bedste gæt er vel, at det bliver en kopi af startopstillingen mod EfB/Wolfsburg. Dvs med Lauridsen på backen og Janssen alene i front.
Kibebe kan også spille højre back...
/Hekler
/Hekler
Hej alle ulve, er vi klar til kamp i morgen, jeg holder ferie i København og tar 2 af drengene med i parken, for den mellemste på 4 år bliver det første gang håber han for en god oplevelse med Fcm.
Spændt på hvor vi står, og efter en snak med Glenn er der også flere ting som de er spændte på.
1. Hvor står Fck efter træne rokade og alt forstyrret med Damen.
2. Hvor står vi.
3. Kan vi producerer chancer nok for det har efter Glenns mening manglet lidt i kampene.
Jeg tror på 1-1 og edt vil være en super start.
Spændt på hvor vi står, og efter en snak med Glenn er der også flere ting som de er spændte på.
1. Hvor står Fck efter træne rokade og alt forstyrret med Damen.
2. Hvor står vi.
3. Kan vi producerer chancer nok for det har efter Glenns mening manglet lidt i kampene.
Jeg tror på 1-1 og edt vil være en super start.
Jeg havde håbet på at der ville komme nogle bud så jeg ikke skulle være den første.Hekler skrev:Hvordan tror du start 11 ser ud mod FCK?
Nu har jeg for en gang skyld ikke været ude og se træningen i går, så det bliver noget med at tage den på gefühl.
Lössel står selvfølgelig.
Jeg tror Kibebe kommer ind i stedet for Kolja på højre backen. Det er nok den plads jeg er mest usikker på. Jesper Lauridsen har gjort hvad han kan for at få spilletid, ved at gøre sig dygtigere på højre kanten. jeg tror man for en tid stopper det projekt, da Julle er en af dem der med høj sandsynlighed ryger i dette transfer vindue.
Bak og Sviatchenko er sikre i midten lige som Julle selvfølgelig tager venstre back.
På midten har Glen med udnævnelsen af Mads Albæk signaleret at han nok er en af de spillere vi skal regne noget mere. Izunna får sin sædvanlige plads.
Resten af de offensive pladser er lidt mere usikre, også fordi det ofte er her vi har udskiftningerne. Jeg tror meget vel Jude kan spille fra start, det har vi haft succes med før. Hvis vi antager det er det hurtige hold vi stiller med fra start, så betyder det også at Hassan og Igboun er på banen fra start.
Det giver en opstilling der ser ud således:
Lössel
Kibebe - Bak - Sviatchenko - Juelsgård
Hassan - Albæk - Izunna - Igboun
Jude - Janssen
Det er en meget offensiv opstilling hvor Danny også kan ligge i mellemrummet i stedet for Jude på top. Jeg tror der er stor sandsynlighed at vi ser spilletid til en eller flere af de unge på midten alt afhængigt af hvordan kampen forløber naturligvis.
/Hekler
/Hekler
For at følge op på initiativet - her er mit bud på en opstilling til dagens opgør
Lössel
Danny - Albæk - Izunna - Hassan
Janssen - Igboun
Kombinationen at fart og rutine er nøglen. Danny ser jeg som en nøglefigur, da han skal tage sig af dødboldene og i øvrigt 'støtte' debutanten Kibebe. Izunna tror jeg får større felt til felt ansvar, mens Albæk bliver en nøgle som spilstation og distributør. Endvidere mener jeg der kunne være en fordel ved at spille med Danny som hængende angriber og lade Igboun tage fløjen, som Hekler foreslår, men der er også mulighed for at rokere rundt i kampen. Bak skal meget gerne sørge for at blive hjemme, såfremt formen ikke er i top
. 'Vigtigste' mand i bagkæden, foruden bageste mand mellem stængerne, er som jeg ser det, Erik S, der kan blive en nøglefigur på dødbolde og potentiel matchvinder i kampen - han går (såfremt han ikke ryger) en STOR sæson i møde. 
Red:
Angående Jude så håber jeg man gemmer ham til en eventuel afslutning, hvor point skal jagtes eller sikres på contraspil alene - hans fysik er, tror jeg, ikke god nok og trods farten så mener jeg han skal starte på bænken - evt. med en Marco som alternativ, da jeg gerne ser ham i kamp og testet med henblik på eventuelt mange kampe i efteråret.
Der er ingen tvivl om at FCK er uforudsigelige i dagens opgør - de står igen med en ny træner, og en trup og en sæson, hvor meget synes usikkert. De har dog stadig kvaliteterne til at gøre det onde ved samtlige hold i ligaen, og det er vigtigt at holde hovedet koldt. Rutinen og en sikker fod i angrebet er vigtigt i dag, men lige så væsentligt er fysikken, som FCK i al fald besidder. Bagest skal vi passe på Mos, han har set skarp ud i træningskampene. trods FCK's styrke, så kan det blive meget afgørende for sæsonen at tage point fra dem netop i dag - første kamp er en nøglekamp, og sejr er bestemt muligt!
Lössel
Danny - Albæk - Izunna - Hassan
Janssen - Igboun
Kombinationen at fart og rutine er nøglen. Danny ser jeg som en nøglefigur, da han skal tage sig af dødboldene og i øvrigt 'støtte' debutanten Kibebe. Izunna tror jeg får større felt til felt ansvar, mens Albæk bliver en nøgle som spilstation og distributør. Endvidere mener jeg der kunne være en fordel ved at spille med Danny som hængende angriber og lade Igboun tage fløjen, som Hekler foreslår, men der er også mulighed for at rokere rundt i kampen. Bak skal meget gerne sørge for at blive hjemme, såfremt formen ikke er i top
Red:
Angående Jude så håber jeg man gemmer ham til en eventuel afslutning, hvor point skal jagtes eller sikres på contraspil alene - hans fysik er, tror jeg, ikke god nok og trods farten så mener jeg han skal starte på bænken - evt. med en Marco som alternativ, da jeg gerne ser ham i kamp og testet med henblik på eventuelt mange kampe i efteråret.
Der er ingen tvivl om at FCK er uforudsigelige i dagens opgør - de står igen med en ny træner, og en trup og en sæson, hvor meget synes usikkert. De har dog stadig kvaliteterne til at gøre det onde ved samtlige hold i ligaen, og det er vigtigt at holde hovedet koldt. Rutinen og en sikker fod i angrebet er vigtigt i dag, men lige så væsentligt er fysikken, som FCK i al fald besidder. Bagest skal vi passe på Mos, han har set skarp ud i træningskampene. trods FCK's styrke, så kan det blive meget afgørende for sæsonen at tage point fra dem netop i dag - første kamp er en nøglekamp, og sejr er bestemt muligt!
Senest rettet af NyX 15. jul 2012, 10:07, rettet i alt 1 gang.
Jeg tror du tager fejl.
Hvis man ville spille med Kibebe, havde han fået mere end 20 min på højre back i opstarten. Desuden har Lauridsen spillet højre back de sidste 2 gange mod FCK, hvor det er gået godt.
Jeg tror heller ikke, at vi spiller med to på toppen. Danny var en af dem, der gjorde det allerbedst i slutningen af sidste sæson, bl.a. mod FCK, så tror ikke på, at han har mistet pladsen. Eneste spg for mig er om det er Jude eller Janssen, der starter på toppen. Jude har spillet mest i optakten, men Janssen er førsteangriber, og startede inde mod EfB.
Løssl
Lauridsen - Bak -Erik - Julle
Izunna
Rilwan - Albæk - Danny - Sly
Janssen
Hvis man ville spille med Kibebe, havde han fået mere end 20 min på højre back i opstarten. Desuden har Lauridsen spillet højre back de sidste 2 gange mod FCK, hvor det er gået godt.
Jeg tror heller ikke, at vi spiller med to på toppen. Danny var en af dem, der gjorde det allerbedst i slutningen af sidste sæson, bl.a. mod FCK, så tror ikke på, at han har mistet pladsen. Eneste spg for mig er om det er Jude eller Janssen, der starter på toppen. Jude har spillet mest i optakten, men Janssen er førsteangriber, og startede inde mod EfB.
Løssl
Izunna
Janssen
Udebanen taget i betragtning, så er jeg parat til at give dig ret - det er en utrolig stærk opstilling, hvor Izunna, som jeg ser det, er vigtigste mand - en favorit når jeg spiller FM i øvrigtKent skrev:Jeg tror du tager fejl.
Løssl
Izunna
Janssen
Her er i øvrigt sidelinjens debat om dagens opgør: http://sidelinien.dk/forums/showthread. ... -12-kl-19)
Sædvanen tro en god kampoptakt, hvor man fornemmer at selvsikkerheden måske ikke er så tydelig som den har været. Vælger den belgiske vaffel, der allerede er igang med at markere sit territorium med udmeldingen omkring N'doye, at eksperimentere (yderligere) med formationer i dag så kan det blive sjovt, såfremt vores system er ved at blive så integreret at kommunikationsfejl og boldtab kan blive straffet.
foruden Mos, som jeg nævner i mit indlæg tidligere, så bemærker jeg Vingård der spillede som anfører i en kamp forleden. Han er tydeligvis ved at nærme sig sin hidtidige form og er farlig, specielt på skud fra distancen. Dertil kommer usikkerheden omkring nye folk, samt udsigten for en mand som Andreas Cornelius, der meget vel kan blive en kommende profil i ligaen.
Sædvanen tro en god kampoptakt, hvor man fornemmer at selvsikkerheden måske ikke er så tydelig som den har været. Vælger den belgiske vaffel, der allerede er igang med at markere sit territorium med udmeldingen omkring N'doye, at eksperimentere (yderligere) med formationer i dag så kan det blive sjovt, såfremt vores system er ved at blive så integreret at kommunikationsfejl og boldtab kan blive straffet.
foruden Mos, som jeg nævner i mit indlæg tidligere, så bemærker jeg Vingård der spillede som anfører i en kamp forleden. Han er tydeligvis ved at nærme sig sin hidtidige form og er farlig, specielt på skud fra distancen. Dertil kommer usikkerheden omkring nye folk, samt udsigten for en mand som Andreas Cornelius, der meget vel kan blive en kommende profil i ligaen.
Lige nøjagtig det, synes jeg er det største problem frem mod den nye sæson. Når man ser på vores bænk, så er den meget tynd, og det er svært at forestille sig, at vi kan bringe noget derfra, der kan vende en kamp og afgøre den til vores fordel. I sidste sæson kunne vi lave en række udskiftninger uden at det svækkede os, mens det i år umiddelbart vil være en svækkelse lige meget hvem man skifter ind. Håbet er naturligvis, at de unge vokser og viser sig at kunne være med på det her niveau, men problemet er, at det jo ikke kun er 1-2 unge spillere, der skal vokse, men 5-6 stykker, hvilket jeg vurderer som urealistisk. Og det er ærgerligt, fordi det er vel sådan set i denne sæson, at dette hold skal toppe, inden det bliver splittet ad. Om 12 mdr er Izunna, Erik, Julle og Sly nok ikke hos os længere, og så skal vi bygge op igen.Hekler skrev:Jeg tror der er stor sandsynlighed at vi ser spilletid til en eller flere af de unge på midten alt afhængigt af hvordan kampen forløber naturligvis.
Kent skrev:Jeg tror du tager fejl.
Løssl
Izunna
Janssen
Jeg tror også på denne opstilling. Men (og det havde jeg aldrig troet jeg skulle skrive) jeg er tilbøjelig til at sige, at Jude måske er den rigtige at spille med på toppen i denne kamp.
Jeg har aldrig været fan af Jude, men jeg synes, at han i foråret viste sig som en rigtig god presspiller, som var en vigtig brik som første forsvarsspiller, når vi ikke havde bolden. De gange at Janssen kom ind i stedet var nogle gange pinligt at se på, når han forsøgte at presse eller spille bolden rundt. Han virkede hverken som en god fodboldspiller eller presspiller. Nuvel det er heller ikke hans rolle, han er boksspiller og skal "bare" putte den i kassen, men alligevel mistede vores spil noget, når Janssen kom ind. Nu kan det sikkert også høres, at jeg ikke synes at Janssen ligefrem er en gudsbenået fodboldspiller eller angriber for den sags skyld, men han har alligevel den boldnæse, der gør at han altid får prikket nogen kasser ind og det gør ham værdifuld.
Men mod FCK kan det vise sig meget værdifuldt at have Judes pres kompetencer. Omvendt husker jeg også Igboun og Janssen frugtbare samarbejde, som gjorde det svært for samtlige forsvar.
Så hvis man skal forsøge at binde en sløjfe på ovenstående tanker må det være, at hvis vi tror på, at vi er spilstyrende og har mest possesion, så skal vi spille med Janssen fordi at vi så kan fodre ham og Igboun med bolde. Hvis vi omvendt tror på, at FCK vil være spilstyrende i egen hule, så er det Jude, vi skal have på banen.
Og hvad bliver det så? Tja mon ikke det vil være lidt for optimistisk og tro, at vi er spilstyrende i Parken? Desuden var det vist også Jude, vi havde med sidst i Parken og der slap vi jo egentlig ok fra det, så hvorfor ændre på det? Damn it... Jeg havde aldrig troet at jeg skulle sige det, men netop denne kamp, ville jeg foretrække Jude fremfor Janssen.
Det blev så mig, der tog fejl i stedet - ihvertfald på bacpladsen: http://fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedID=98 ... hed&topID=Kent skrev:Jeg tror du tager fejl.
Kibebe på backen - Janssen i front.
Formationen ramte du imidlertidKent skrev:Det blev så mig, der tog fejl i stedet - ihvertfald på bacpladsen: http://fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedID=98 ... hed&topID=Kent skrev:Jeg tror du tager fejl.
Kibebe på backen - Janssen i front.