Kom ind i kampen!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Midtgaard
Geografisk sted: Brabrand

Re: Kom ind i kampen!

Indlæg af Midtgaard »

NiCUBM skrev:Stemning mod Lyngby igår var det mest pinlige jeg hidtil har oplevet i min tid på tribunen! Selv mod HB Køge var vi bedre stemningsmæssigt hvor vi kun var max. 10 der bidragede. Det er simpelthen for sørgeligt.
Min mening er dog at de aktive fans skal rykke længere op på tribunen altså op bagved. Når vi står deroppe har vi en større vokalvifte så vi kan nå ud til ALLE i siderne og ikke mindst nede foran.
Og så syntes jeg iøvrigt at det med at ASA skal indføres er en meget god idé, så lad os få det indført!
Hvad så når der er capo og megafon på, er det så også et problem at høre det oppe bagved? Jeg skal med glæde stille mig derop og se om jeg kan hjælpe lyden op bagerst hvis altså jeg selv kan høre hvad der bliver sunget ;) Hvorfor er det egentlig at så mange står omme bagved? Er det for at sprede lyden mere ud? Alternativet er at folk som plejer at stå bagved kommer ned og stå foran.

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

En ting er hvert fald sikkert (skrevet i fodboldfans' håndbog ;) ) - at man som fan ikke kan forvente holdet præsterer, hvis man ikke selv gør det - og før man begynder at beklage sig over holdet efter en dumpet kamp, så skal man se indad i sig selv, for at se om man selv gjorde det tilstrækkeligt godt, før man begynder at se spillernes præstationer an. Alt andet er urimeligt og egoistisk!
FC Midtjylland

Morten17

Indlæg af Morten17 »

Lund7400 skrev: Ydermere finder jeg, at man (UBM) bør flytte sig tilbage bagerst på tribunen, det er nemmere at skabe stemning herfra end nedefra.
Lige netop denne diskussion har vi i gruppen gang i, og arbejder på at blive nogenlunde enige om hvad der er mest optimalt ;)

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Morten17 skrev:
Lund7400 skrev: Ydermere finder jeg, at man (UBM) bør flytte sig tilbage bagerst på tribunen, det er nemmere at skabe stemning herfra end nedefra.
Lige netop denne diskussion har vi i gruppen gang i, og arbejder på at blive nogenlunde enige om hvad der er mest optimalt ;)
Det mest optimale må vel umiddelbart være at i (omend i sikkert ikke ønsker det) deler jer op i mindre grupper på måske 4 * 5, og fordeler jer på Nordea (stadig centralt). I ville uden tvivl kunne smække stemningen i vejret ved denne løsning, givet jeres energi og engagement, vil mange finde det naturligt at stemme i!

uschel

Indlæg af uschel »

andre steder kan folk åbenbart godt bakke op, selv når lokummet brænder uden sammenligning i øvrigt

http://sportenkort.dk/nyhed/131056/fodb ... +i+aalborg

NH

Indlæg af NH »

Lund7400 skrev:
Morten17 skrev:
Det mest optimale må vel umiddelbart være at i (omend i sikkert ikke ønsker det) deler jer op i mindre grupper på måske 4 * 5, og fordeler jer på Nordea (stadig centralt). I ville uden tvivl kunne smække stemningen i vejret ved denne løsning, givet jeres energi og engagement, vil mange finde det naturligt at stemme i!
Selvfølgelig er der ingen der skal splitte sig op, det kan jeg godt forstå gruppen ikke vil, hvis de ellers har det syn på tingene. Man er en gruppe og man står sammen på stadion. Sammenholdet er vigtigt og det er helt fair hvis de drenge der er i gruppen, vil stå sammen på stadion.

Lidt OT: Hvor mange er I i UBM?

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

Selvfølgelig splitter vi os ikke op, synes egentlig allerede det har vidst sig ikke at fungere. Der er en smule afstand mellem os også over til BW, det burde jo resultere i dem i mellem også sang med, men det er ikke tilfældet.
Så det vil nok give samme resultatet... Tror vi skal stå samlet på midten af tribunen også skal alle der vil synge, stå ca foran capoen på midten? Det vil være midt bud.
Vi kommer kun for roulade!

Besvar