Transferønsker - Sommer 2011

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
b
Geografisk sted: 7000

Re: Transferønsker - Sommer 2011

Indlæg af b »

Brugeravatar
b

Indlæg af b »

Kent skrev:http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=

Fornuftigt - han har brug for spilletid, og det er der ikke rigtig store muligheder for hos os.

Men med Fagerberg, Hvilsom og Morten Nielsen på vej ud, er vi nede på 3 angribere.... Det lugter af en tilgang.

Sly, Jude, Janssen og Makienok, ja tak !

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Jeg kan ærligt talt ikke se noget i ham Macienock eller hvad han nu hedder, ja han er stærk i hovedspillet, men knap så stærk med fødderne, samt vihar altså Jansen som central angriber, og han vil ikke kunne følge med i det tempo som vi ønsker at spille/løbe i. Hvis vi kommer af med Mo nu så står vi til at mangle en angriber, men tror kun der kommer 1 ind hvis vi kommer i gruppespillet.

Brugeravatar
b

Indlæg af b »

Hvis taktikken til en given kamp er hurtigt småspil eller kontraangreb, så starter Sly/Jude vel.

Hvis vi skal over kanterne og slå en masse indlæg, vil spille primitivt med lange bolde eller møder en modstander der er sårbar på dødbolde, ja så ville jeg godt sætte en mønt på at Makienok scorede flere kasser end Janssen.
Dårligere med fødderne end Janssen, jeg kan ikke se det.

Janssen har en ok placeringsevne og målnæse, men ingen "top-3 spidskompentencer" i Superligaen.

Potentiale: +1 til Makienok og Sly.

Men nu udelukker den ene heldigvis ikke den anden. Sly, Jude, Janssen og Makienok giver en god bredde og masser af strenge at spille på.

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Sig mig en gang, er det omtalte potentiale i Makienok ikke kun baseret på én kamp? Den mod os? men jo, der spillede han også rigtig flot! Men det er for mit vedkommende ikke nok til, at overveje at hente ham, til et stort cifret mio. beløb. Så synes jeg sgu man har de kvaliteter i Janssen.

Jeg er sgu sikker på, at Janssen havde scoret mindst ligeså mange mål i 1. div som Makienok. Men pointen er bare, at så var Janssen for god til 1. div, og så hentede FCM ham. :)
FC Midtjylland

Brugeravatar
b

Indlæg af b »

På én kamp? Han scorede pænt med mål i sidste sæson, U-landsholdsspiller og en spidskompentence i hovedspillet som ingen kan tage fra ham, medmindre han begynder at vokse nedad. 2 meters fodboldspiller i den alder finder du ikke mange steder - heller ikke globalt.

Om Janssen ville score på stribe i 1. division, måske. Det er hypotetisk. Man kunne jo også vende den om og sige: "Janssen var ikke god nok til EfB", var så vidt jeg ved ikke stamspiller til slut.
Der var så en række investorer der gerne ville have dækket deres investering, da investeringen følte han var for god til 1. division og ikke havde andel i nedrykningen. Det sidste kan han have ret i, kan da godt være han kunne have reddet dem, hvis han havde fået ubetinget tillid fra træneren - igen hypotetisk.

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

sebastian94 skrev:http://onside.dk/nyheder/silly-season-2 ... k-angriber

Kunne han være spændene?
Gider du ikke skrive navnet så folk er fri for at følge et link de måske allerede har læst, en anden gang tak?

Når det er sagt vil det være interessant at vide hvoror du synes Emra Tahirovic skal tages i betragtning. Jeg har aldrig hørt om ham, og kan derfor naturligt ikke sige noget specifikt om ham. Jeg kan blot sige at min vurering er at der intet i de oplysninger fra atiklen får mig til at synes om ham. Desuden har vi købt den angriber vi skulle have med mindre der er et salg også, sådan som jeg ser det.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Hekler skrev:Gider du ikke skrive navnet så folk er fri for at følge et link de måske allerede har læst, en anden gang tak?
Rolig nu Hekler, alt behøver ikke være perfekt, ikke det der flueknepperi.
Hekler skrev:Når det er sagt vil det være interessant at vide hvoror du synes Emra Tahirovic skal tages i betragtning.
Sebastian skriver "kunne han være spændende?", det lyder da mest som et spørgsmål, fordi han ikke ved, hvad han selv skal synes. Og så er han så venlig, at han smider linket herind, fordi angriberen der kunne være en mulighed for mange danske klubber, og så får os fans mulighed for selv at undersøge sagen nærmere, hvis vi selv føler det er nødvendigt. Det kunne jo være, at der var nogen, der ikke lige selv går ind på onside. Men det er jo forskelligt, nogle vælger selv at undersøge hvem han er, og hvorfor han kunne være spændende for klubben, og andre vælger at spørge andre.
FC Midtjylland

Brugeravatar
Hekler

ot

Indlæg af Hekler »

AlwaysFCM skrev:
Hekler skrev:Gider du ikke skrive navnet så folk er fri for at følge et link de måske allerede har læst, en anden gang tak?
Hekler skrev:Når det er sagt vil det være interessant at vide hvoror du synes Emra Tahirovic skal tages i betragtning.
Sebastian skriver "kunne han være spændende?", det lyder da mest som et spørgsmål, fordi han ikke ved, hvad han selv skal synes. Og så er han så venlig, at han smider linket herind, fordi angriberen der kunne være en mulighed for mange danske klubber, og så får os fans mulighed for selv at undersøge sagen nærmere, hvis vi selv føler det er nødvendigt. Det kunne jo være, at der var nogen, der ikke lige selv går ind på onside. Men det er jo forskelligt, nogle vælger selv at undersøge hvem han er, og hvorfor han kunne være spændende for klubben, og andre vælger at spørge andre.
Kig på hvad tråden hedder, så kan du vel forså jeg stiller spørgsmål.
Men hul i det, det er sku da spild af alle parters tid, hvis man ikke selv er invisteret nok i det til at skrive hvad det er man linker til, og bare komme med en mening.

Hvis linket havde været behæftet med: " Jeg synes Emra Tahirovic kunne være interessant" Så kunne jeg spørge til det.
Hvis der havde stået Kunne Emra Tahirovic være interessant, han var god da han spillede i..." Så kunne jeg spørge til det.

Nu er det bare ligegyldigt, Jeg må selv finde ud af hvem der hentydes til og jeg kan ikke diskutere det for der er ingen holdning udtrykt.

Det svare til at strat en tråd med at skrive : "Hvad så??"
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

kimling

Indlæg af kimling »

jeg hørte i går at lössl rygtes til brøndby. han har selv udtalt at han bliver og kæmper for sin plads, men i den situation han er sat i i <fcm på nuværende tidspunkt, skal vi så frygte et skifte fra hans side??? jeg tvivler på at han er tilfreds med bænkepladsen og hvis han ikke snart får spilletid kan det da godt tænkes at han gerne ville afsted?? :?:

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

kimling skrev:skal vi så frygte et skifte fra hans side???
Nej.

Midtgaard
Geografisk sted: Brabrand

Indlæg af Midtgaard »

kimling skrev:jeg hørte i går at lössl rygtes til brøndby.
Hvor hørte du det fra? En Brøndby fan? ;)
kimling skrev:Han har selv udtalt at han bliver og kæmper for sin plads, men i den situation han er sat i i <fcm på nuværende tidspunkt, skal vi så frygte et skifte fra hans side???
Nej, jeg tror Lössl har det rigtig godt i fcm.
kimling skrev:Jeg tvivler på at han er tilfreds med bænkepladsen og hvis han ikke snart får spilletid kan det da godt tænkes at han gerne ville afsted?? :?:
Nej det tror jeg ikke.

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

kimling skrev:jeg hørte i går at lössl rygtes til brøndby. han har selv udtalt at han bliver og kæmper for sin plads, men i den situation han er sat i i <fcm på nuværende tidspunkt, skal vi så frygte et skifte fra hans side??? jeg tvivler på at han er tilfreds med bænkepladsen og hvis han ikke snart får spilletid kan det da godt tænkes at han gerne ville afsted?? :?:
En bænkeplads i Brøndby er nok ikke bedre end i FCM ;) . Spilletid er nok en del tættere på i FCM.

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

AlwaysFCM skrev:
Hvem sagde flueknepperi ;) ??

Besvar