Glenn har valgt Kasper som førstekeeper. Jeg kan ikke huske hvornår jeg selv har været så meget i tvivl om hvem jeg helst ville have på mål. Der er fordele og ulemper ved begge dele. Dog må jeg sige at jeg har en svaghed for Lössl, da han fra dag ét gik uimponeret fra ungdoms-/reservebold til Superligaen. Men hvis Glenn mener, at Kasper er det bedste valg stoler jeg selvfølgelig på dét. Men jeg havde nok valgt anderledes hvis jeg var træner, også med Lössls salgspotentiale i mente. Men hvad mener folk på graven. Er det et rigtigt valg? Vil Lössl komme styrket ud af det her, og vende tilbage på førsteholdet eller slår det ham ud?
Skovmand skrev:UHA det var sq tæt på at Casper J. havde kostet et rent sjuskemål
Glenn har valgt Kasper som førstekeeper. Jeg kan ikke huske hvornår jeg selv har været så meget i tvivl om hvem jeg helst ville have på mål. Der er fordele og ulemper ved begge dele. Dog må jeg sige at jeg har en svaghed for Lössl, da han fra dag ét gik uimponeret fra ungdoms-/reservebold til Superligaen. Men hvis Glenn mener, at Kasper er det bedste valg stoler jeg selvfølgelig på dét. Men jeg havde nok valgt anderledes hvis jeg var træner, også med Lössls salgspotentiale i mente. Men hvad mener folk på graven. Er det et rigtigt valg? Vil Lössl komme styrket ud af det her, og vende tilbage på førsteholdet eller slår det ham ud?
Skovmand skrev:UHA det var sq tæt på at Casper J. havde kostet et rent sjuskemål
Enig. Han gør det bare ikke godt nok !
Starbucks skrev:
Hekler skrev:Man kunne i dag se at Ipsa var voldsomt utilfreds med Kasper, der ikke ville gøre som Ipsa bad om.
Flere gange blev Kasper inde i målet så Ipsa var nødt til at løbe hele vejen hjem, i stedet for bare hurtigt at lukke rummet så chancerne blev annulleret.
Men Bak udtalte jo, at Kasper gav ro i forsvaret ?
er snart spændt på at se hvor mange chancer glen giver kasper - synes efterhånden at kasper har bevist at han har et lavere niveau end <lössl. de ting som glen har fremhævet ved kasper som f.eks. god kontakt med forsvaret og god markering i feltet, de synes jeg han har fejlet på - så derfor ser jeg ingen grund til at lade lössl agere bænkevarmer mere. det er virkelig spild af godt talent.