FCM - Lyngby
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: FCM - Lyngby
Uanset hvem der er klar og hvem der er skadet og hvem man nu syntes spiller bedst lige pt. så skal vi jo huske på, at vi skal støtte op om vores hold, for så ringe har de heller ikke spillet. Jeg syntes måske ikke det er helt fair at vi ligger hvor vi gør, men det siger pointene altså. Tror helt og holdent på at vi nok skal få de 3 point idag. Og drengene vil gøre alt hvad de kan, for at tilfredsstille os. Det kan vi være sikre på.
VORES KLUB - VORES KÆRLIGHED.
VORES KLUB - VORES KÆRLIGHED.
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
Nogen der har et link til streaming af kampen??
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
UHA det var sq tæt på at Casper J. havde kostet et rent sjuskemål
-
Casper Søe
Jeg har, og har sendt i PM, hvis andre mangler må de jo sende en beskedsebastian94 skrev:Nogen der har et link til streaming af kampen??
JEP ! Så fik Janssen hul på bylden ! Dejligt at se.
Håber ikke Jakob Poulsen er alvorligt skadet, og det koster ham landsholdskampen.
Kasper Hansen ind i stedet for Poulsen. - Bliver hans kamp nr.12 på hans 2.år i førsteholds-truppen. Kommetator siger, at Kasper har udtalt, at han ønsker mere spilletid......Det er forståeligt, det vil alle spillere have. Vel også derfor Nielsen og Hvilsom har ønsket andre klubber.
Men falder det i tråd med, hvad Riddersholm udtaler til tv, inden kampen : " en ung spiller, sakl spille ca.50 kampe, før man kan se, om potentialet er der." Ørgaard ( hvis det er ham ), har på siden her, udtalt, at man ikke skulle være efter Janssen, og en vis spiller i FCK, brugte et år, før der kom gang i scoringerne......Hvorfor mon man så ikke giver de unge flere chancer......11-12 kampe på mere end et år, er ikke nok.......der skal spilletid til !!!
Nå, men ok, vi vandt idag.....selvom det var ved at brænde på til sidst.....3 point luner
Håber ikke Jakob Poulsen er alvorligt skadet, og det koster ham landsholdskampen.
Kasper Hansen ind i stedet for Poulsen. - Bliver hans kamp nr.12 på hans 2.år i førsteholds-truppen. Kommetator siger, at Kasper har udtalt, at han ønsker mere spilletid......Det er forståeligt, det vil alle spillere have. Vel også derfor Nielsen og Hvilsom har ønsket andre klubber.
Men falder det i tråd med, hvad Riddersholm udtaler til tv, inden kampen : " en ung spiller, sakl spille ca.50 kampe, før man kan se, om potentialet er der." Ørgaard ( hvis det er ham ), har på siden her, udtalt, at man ikke skulle være efter Janssen, og en vis spiller i FCK, brugte et år, før der kom gang i scoringerne......Hvorfor mon man så ikke giver de unge flere chancer......11-12 kampe på mere end et år, er ikke nok.......der skal spilletid til !!!
Nå, men ok, vi vandt idag.....selvom det var ved at brænde på til sidst.....3 point luner
-
Jesper BW1100
Fordi vi stiller med det stærkeste hold, og når der skal roteres ryger de næstbedste ind, og vi er altså ualmindelig godt besat på midtbanen. Hvem synes du han skal spille i stedet for. Albæk, JP, Izunna, Salami? Nej vel. Kasper Hansen er 5 valg på den centrale midtbane. Det må han affinde sig med pt., for sådan er det bare.master1 skrev: Hvorfor mon man så ikke giver de unge flere chancer......11-12 kampe på mere end et år, er ikke nok.......der skal spilletid til !!!
Re: FCM - Lyngby skader
efterveerne fra kampen er en Jakob Poulsen ude minimum en uge men nok 2-3 uger ifølge Radiosportens informationer modtaget fra FCM
Også Ipsa skadet
Også Ipsa skadet
Re: FCM - Lyngby skader
åårh hvor er det ærgerligt. Lige nu når JP var på vej mod sit topniveau, så det typisk han bliver skadet. Øv Øv Øv det er synd for ham! Han er vigtig for holdet også, fordeler bolden så flot, og ville være skide vigtig og afgørende mod FCK i næste kamp :/ Satans.974 skrev:efterveerne fra kampen er en Jakob Poulsen ude minimum en uge men nok 2-3 uger ifølge Radiosportens informationer modtaget fra FCM
Også Ipsa skadet
Men Albæk vil kunne overtage pladsen flot, Albæk er i den grad også på vej op i gear! Og det er jo Poulsens plads, der også passer Albæk godt. Så kunne man have Borring og Hassan på kanterne.
Men også pis ærgerligt med Ipsa, som i den grad også var på vej mod sit gode niveau, han gør det så godt. Men der er Bak og Albrech også gode i det centrale, med Møller på bænken.
FC Midtjylland
Ja, ja, fin første halvleg af Janssen. Men det trækker ned i anden halvleg.
Jeg har jo selv tordnet i mod ham, men kan han finde det niveau han leverede i første halvleg i dag, er jeg parat til at æde mine ord i mig.
Indtil der vil jeg vove påstanden blinde høns finder også korn engang i mellem.
Ærgeligt med Ipsa og Poulsen, som begge spillede en flot kamp.
Glæder mig nu til at se Albæk på centrale midtbane i de næste kampe, men syntes dog ind i mellem, at han tog tempo ud af kampen i dag, på forkerte tidspunkter.
Kasper Hansen, et par gode redninger, og ude i feltet et par gange, den ene gang får Julle en skideballe for at sætte panden på en bold han mener han skal gribe, jeg mener at Hansen ikke får afpasset hans ture i feltet til at være der på de rigtige tidspunkter.
Julle, Han bliver bare bedre og bedre, tror ikke vi har ham efter vinter vinduet.
Bak plus de andre spillede vel hvad man kunne forvente mod Lyngby.
Jeg har jo selv tordnet i mod ham, men kan han finde det niveau han leverede i første halvleg i dag, er jeg parat til at æde mine ord i mig.
Indtil der vil jeg vove påstanden blinde høns finder også korn engang i mellem.
Ærgeligt med Ipsa og Poulsen, som begge spillede en flot kamp.
Glæder mig nu til at se Albæk på centrale midtbane i de næste kampe, men syntes dog ind i mellem, at han tog tempo ud af kampen i dag, på forkerte tidspunkter.
Kasper Hansen, et par gode redninger, og ude i feltet et par gange, den ene gang får Julle en skideballe for at sætte panden på en bold han mener han skal gribe, jeg mener at Hansen ikke får afpasset hans ture i feltet til at være der på de rigtige tidspunkter.
Julle, Han bliver bare bedre og bedre, tror ikke vi har ham efter vinter vinduet.
Bak plus de andre spillede vel hvad man kunne forvente mod Lyngby.
Ja, sådan er det. Det er jeg helt klar over. Synes nu bare ikke Salami præsterer 100 %......well, har været skadet, men holder stadig kun en halvleg.Jesper BW1100 skrev:Fordi vi stiller med det stærkeste hold, og når der skal roteres ryger de næstbedste ind, og vi er altså ualmindelig godt besat på midtbanen. Hvem synes du han skal spille i stedet for. Albæk, JP, Izunna, Salami? Nej vel. Kasper Hansen er 5 valg på den centrale midtbane. Det må han affinde sig med pt., for sådan er det bare.master1 skrev: Hvorfor mon man så ikke giver de unge flere chancer......11-12 kampe på mere end et år, er ikke nok.......der skal spilletid til !!!
Nu har vi jo heller ikke spillet ret mange kampe endnu, så der er ikke rokeret så meget. Men hvis en træner på tv kan udtale, at en ung spiller skal have ca. 50 kampe, før man kan se om han "er noget", så er der godt nok længe til vi ser de unge. - Synes derfor også det er noget tidligt at sende Morten Nielsen og Hvilsom til andre klubber. De har jo ikke fået den chance, som både Ørgaard og Glenn siger de skal have......
Der er jo ingen der siger at de 50 kampe skal være for os... Vi må altså kun stille med 11 på banen, så udlejning er en nødvendig del af konceptet med talentudvikling.master1 skrev:Ja, sådan er det. Det er jeg helt klar over. Synes nu bare ikke Salami præsterer 100 %......well, har været skadet, men holder stadig kun en halvleg.Jesper BW1100 skrev:Fordi vi stiller med det stærkeste hold, og når der skal roteres ryger de næstbedste ind, og vi er altså ualmindelig godt besat på midtbanen. Hvem synes du han skal spille i stedet for. Albæk, JP, Izunna, Salami? Nej vel. Kasper Hansen er 5 valg på den centrale midtbane. Det må han affinde sig med pt., for sådan er det bare.master1 skrev: Hvorfor mon man så ikke giver de unge flere chancer......11-12 kampe på mere end et år, er ikke nok.......der skal spilletid til !!!
Nu har vi jo heller ikke spillet ret mange kampe endnu, så der er ikke rokeret så meget. Men hvis en træner på tv kan udtale, at en ung spiller skal have ca. 50 kampe, før man kan se om han "er noget", så er der godt nok længe til vi ser de unge. - Synes derfor også det er noget tidligt at sende Morten Nielsen og Hvilsom til andre klubber. De har jo ikke fået den chance, som både Ørgaard og Glenn siger de skal have......
Her skulle der stå noget klogt...
Ørgaard og Glenn har altid sagt at det tager 50-100 kampe for at se om et talent virkelig kan slå igennem. Bare fordi de ikke får chancen lige nu betyder det ikke at de ikke får den, klubben skal jo også præstere noget ellers kan talenterne jo være nok så ligemeget. Hvilsom er jo netop udlejet for at få noget spilletid.master1 skrev: Ja, sådan er det. Det er jeg helt klar over. Synes nu bare ikke Salami præsterer 100 %......well, har været skadet, men holder stadig kun en halvleg.
LÆKKERT endelig at vinde igen og specielt i første halvleg spiller vi jo kanonflot fodbold, fornøjelse
Fatter dog ikke vi går så langt ned i gear i en kamp som aldrig nogensinde skulle have været spændende og ret beset er vi kun få centimeter fra en uafgjort da Lyngby header den på træværket. Den tendens til ikke at gøre kampene færdige og falde i niveau, kostede os mange point sidste sæson og det lader ihvertfald ikke til vi ser bedre ud på den kant. Det skal nok blive dyrt
Janssen spillede en SUPER første halvleg og var involveret i masser af spil og afslutninger, virkelig godt at se. Men hvad i alverden ser der med de to GIGA-chancer i anden halvleg hvor han burde have lukket kampen, de havde jo givet skældud selv i serie 6
Positivt han scorer, men udnyttelsesprocenten skal forbedres voldsomt, han burde jo være topscorer i ligaen med de chancer han har haft.
Kasper Jensen var igen usikker og havde dårlig kommunikation med forsvaret flere gange. Hvad ser det med det uspark efter få minutter???? Havde det kostet en udvisning og straffe, var ha sgu blevet rullet i tjære og fjer
Det er mig fortsat en kæmpegåde at Lössl ikke snart får chancen igen, når nu Kasper Jensen blamerer sig igen og igen
Albæk var min kampens spiller, mens hverken Izunna eller Sly spillede nogen stor kamp..
Fatter dog ikke vi går så langt ned i gear i en kamp som aldrig nogensinde skulle have været spændende og ret beset er vi kun få centimeter fra en uafgjort da Lyngby header den på træværket. Den tendens til ikke at gøre kampene færdige og falde i niveau, kostede os mange point sidste sæson og det lader ihvertfald ikke til vi ser bedre ud på den kant. Det skal nok blive dyrt
Janssen spillede en SUPER første halvleg og var involveret i masser af spil og afslutninger, virkelig godt at se. Men hvad i alverden ser der med de to GIGA-chancer i anden halvleg hvor han burde have lukket kampen, de havde jo givet skældud selv i serie 6
Kasper Jensen var igen usikker og havde dårlig kommunikation med forsvaret flere gange. Hvad ser det med det uspark efter få minutter???? Havde det kostet en udvisning og straffe, var ha sgu blevet rullet i tjære og fjer
Albæk var min kampens spiller, mens hverken Izunna eller Sly spillede nogen stor kamp..
Fremragende 1.halvleg, men for fanden det er irriterende at vi ikke kan finde ud af at lukke kampene. Hvorfor skal vi ALTID gøre kampene så spændende til sidst?!
Men hvis vi kan spille som i 1.halvleg, og FCK forsætter deres "elendige" spillemæssige sæsonstart, så skal vi nok få chancerne til at tage point i parken på lørdag!
Men hvis vi kan spille som i 1.halvleg, og FCK forsætter deres "elendige" spillemæssige sæsonstart, så skal vi nok få chancerne til at tage point i parken på lørdag!
Høvdingen af Herning