FCM - Lyngby

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Kent

FCM - Lyngby

Indlæg af Kent »

Efter den europæiske skuffelse i torsdags venter en meget vigtig kamp i morgen. Kravet er 3 point, hvis ikke krise-snakken skal til at begynde. Desværre er kampen mod Lyngby, som vi ikke havde gode erfaringer med sidste år, og måske endnu værre, så er truppen slidt og mange er enten tvivlsomme eller skadede. Ifølge dagens HF gælder det Bak, Albrechtsen, Julle, Izunna og Salami. Hvis vi skal stille op uden de 5, er det en klar svækkelse af start-11 og et noget usammenspillet hold, der skal i kamp med 1 træning i benene.

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Re: FCM - Lyngby

Indlæg af AlwaysFCM »

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=

Det ville være dejligt for holdet og os fans, at få en sejr over Lyngby igen!
FC Midtjylland

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Truppen:
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=

Jeg håber, at det bliver en kamp, hvor vi ser Janssen fra start, så han får en hel kamp til at blive spillet ind på holdet, og ikke kommer ind på de svære tidspunkter under en kamp. Utroligt at Møller ikke er med af taktiske årsager! Det kan være albrech, bak og Ipsa alle står foran ham. Bemærk at Danny slet ikke er med i truppen!:
Glen Riddersholm har to ændringer i FCM-truppen frem mod søndagens kamp på MCH Arena mod Lyngby. Marc Møller glider ud af truppen af taktiske årsager, mens Adigun Salami er ude med en skade. Tilbage er Christian Sivebæk, som har været ude i tre dage med et skadet knæ, og svenske Ken Fagerberg.
Jeg tror på en:

....Kasper Jensen
.Kolja-Bak-Ipsa-Julle
.........Izunna
Albæk-Poulsen-Hassan
......Janssen-Sly

Men jeg synes ikke Hassan og Sly har været så overbevisende på det seneste, og heller ikke Izunna i torsdags. Derfor kan det være, at borring skal have chancen fra start i stedet for Hassan, så kan Borring smide nogle præcise indlæg ind til Janssen, som så kan få hul på bylden i ligaen.
FC Midtjylland

nico5405

Indlæg af nico5405 »

Danny var heller ikke med i truppen mod Vitoria

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

nico5405 skrev:Danny var heller ikke med i truppen mod Vitoria
Jeg ved det. Det undrer mig bare, om han er dalet i niveau, siden han ikke kan tilkæmpe sig en plads i truppen til en ligakamp.

Jude er heller ikke med, tror i, at det er en skrivefejl? For ellers må de da have haft skrevet HVORFOR Jude ikke er med.
FC Midtjylland

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Men hvis Jude ikke er med, så kan Janssen vel heller ikke andet end at spille hele kampen, eftersom angriberne i truppen kun er Sly og Janssen :)
FC Midtjylland

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

AlwaysFCM skrev:Men hvis Jude ikke er med, så kan Janssen vel heller ikke andet end at spille hele kampen, eftersom angriberne i truppen kun er Sly og Janssen :)
Der er flere fejl i den oplyste trup. For det første nævnes Jude ikke som ude, og for det andet nævnes Fagerberg som med, men er ikke nævnt i truppen. Så svært at vide, præcis hvad der foregår.

Dog positivt at både Bak og Albrechtsen er med. Det må betyde de er kampklar, for ellers ville Marc Møller vel være i truppen i stedet? Tror dog vi kommer til at se flere udskiftninger i start-11 ift Vitoria-kampen.

Alex/UBM

off topic: pre match.

Indlæg af Alex/UBM »

På søndag er det tid til at tage imod Lyngby hjemme! Kampen begynder allerede kl. 14.00, så lad være med at tage i byen natten inden hvis I ved, at I ikke kan komme ud af fjerdene, men kom derimod ned på Don Quijote (vestregade) og varm op med andre midtjylland fans kl 11 cirka!! Som altid er der kolde øl osv, musik og flotte bartendere på Don Quijote inden kampen, så kom og få smurt halsen inden I smadrer den på stadion med os andre til endnu en god og festlig dag i fodboldens tegn! Vel mødt.

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Det giver da ingen mening at sætte Jude af og jeg håber personligt han starter på top, syntes han har leveret varen når han har fået lov til det.

Når nu man piver over at Janssen har en skadet tå og ikke kan levere optimalt, så ser jeg da absolut ingen grund til han skal spille heller. En Janssen som måske kun er på 90% har ihvertfald ikke vist sig værdig til holdet, så lad ham da restituere helt på bænken og lad være med at drive rovdrift på ha,.

Alt andet end en sejr mener jeg vil være en fiasko og det lige meget om det så hedder stolpe ud, udvisninger, træthed, marginaler og hvad der nu ellers ikke er gået vores vej. Der er bare ingen undskyldninger i morgen, skal vi noget i den her kamp, så skal sådan en kamp bare give 3 point og som Kent siger, så vil det give anledning til krisesnak hvis den ikke gør det.

En sejr så hægter vi os på igen og det bør kunne lykkedes mod et Lyngby mandskab som bestemt ikke har set gode ud i de første kampe :D

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Selvfølgelig kan man begynde at tale om krise, hvis FCM taber i morgen mod Lyngby. Det er mange tilfælde, hvor en dårlig start for et hold, munder ud i en meget skidt sæson! Starten er væsentlig, specielt mentalt for spillerne! Heldigvis spiller vores hold godt, men mangler lige det sidste, men sådan går det jo ikke, at det fortsætter. Jeg ser gerne en sejr i morgen! Specielt fordi, at der kommer en række svære kampe efterfølgende også! : FCK udebane, FCN hjemmebane (men et hold vi tit har det svært mod!), Brøndby hjemme, AGF udebane, Sønderjyske hjemme (helst sejr, men de spillede flot her i aften mod AGF og vandt 3-1), OB ude. Det er altså ikke lette kampe!
FC Midtjylland

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

http://www.bold.dk/nyt/Bischoff-misser-FCM-kamp

Fint, at Bischoff er ude, samt reservemålmanden, det giver lidt forsigtigt spil fra deres nuværende målmand :)
FC Midtjylland

nico5405

Indlæg af nico5405 »

Kunne godt ligne at det havde gået meget hurtigt da de skulle skrive truppen, har de så travlt for tiden siden de ikke har tid til at skrive dette ordenligt ;)

FcToIDie

Indlæg af FcToIDie »

jeg har en billetkode så hvis der nogle der vil ha den så smid en besked (først til mølle) det fra McD

Andersbknudsen

Indlæg af Andersbknudsen »

Har også en som gives væk..

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Nu håber jeg godt nok det begynder at blive lidt bedre vejr. Syntes det her er lidt skidt..
Men self tropper jeg op.
!

Besvar