@mmgala
Vil du ikke godt lade være med at kalde ham Upsa, det lyder så dumt.
Nu når Ipsa er godt kørende, og har været det de sidste 3 kampe, hvorfor skal du så til at begynde og brokke dig om hans fortid? Som jeg læser det, så hidser du dig godt og grundigt op over Ipsas - ifølge dig - manglende kvaliteter (som er ved at være noget tid siden) pga. at han får klasket en bold i hovedet igår.
Den bold kunne ligeså vel ryge til hjørne som den kunne have ramt stolpen og tilfældigvis trillet ud til en af modspillerne. Og jeg tror bak, albrechtsen eller Møller havde gjort det fuldstændig samme når de ser en bold flyvende mod deres mål, så Ipsa begår da ikke en fejl - jeg tror ikke man kan tænke til at gøre andet i sådan situation.
Det kan godt være, at Ipsa har kostet mange mål i karrieren, men nu er han godt kørende, hvorfor vil du så til at køre i fortiden? Er det ikke bare en personlig bad feeling du har omkring Ipsa, som du har behov for at udtrykke, fordi han er involveret i et mål igår? Hvad hvis det var Bak eller Albrechtsen der var involveret i målet? De har vel også kostet en masse mål i foråret, grundet deres store omfang af skader og derfor manglende stabilitet, så forsvaret aldrig blev spillet ordentligt sammen i foråret og kostede en masse mål (en periode hvor Ipsa var en vigtig spiller!). Sådan kan du jo blive ved med at fremhæve nogle spillere - ikke kun i FCM men også mange andre klubber. Der vil jo altid være noget der kunne være bedre. Men nu gør Ipsa det godt - fortjener han så ikke også ros, i stedet for at man skal begynde at snakke om alle hans trælse fejl i fortiden? Det gavner sgu hverken os fans, eller Ipsa selv, at der ikke er tillid til ham. Come on.
Vit. Guimaraes - FCM?
Re: Vit. Guimaraes - FCM?
FC Midtjylland
jeg kan da godt kalde ham Ipsa hvis det gør dig bedre tilpas.....som jeg skrev i tidl. indlæg, syntes jeg han er en habil indskifter på BACK pladsen.
Han er og bliver aldrig en habil midtstopper, og min utilfredshed gå på, at han i min holdning har fået en snor der er alt for lang. han er blevet bedre ja! men efter 1 år, hvad er der så at forvente andet, men han er langt fra god.
Jeg ser det også med mine egen fan øjne, for hver gang har modtager bolden frygter jeg han laver ged i den, og det stadig med god grund, dog selv om han har hævet sit niveau.
Jeg vil ikke som fan sidde med knugende fornemmelse i maven, hver gang han er involveret i en situation, for det gør jeg stadig væk. Han har selv i de sidste 3 kampe, være dårlig placeret og har haft risiko flydte tilbagelægninger til målmanden og til andre medspillere. Han er og bliver i min terminologi den forkerte mand til den plads.
"Vigtig mand"...det syntes jeg ikke, han har været det valg der er blevet truffet fordi der ikke er blevet gjort andet, evt. køb af billig naturlig midtstopper (ala M.M) eller rykke en ungdomsspiller op, der er vant til den placering og give ham noget kamperfaring (vil sikkert også koste lidt, men jeg er overbevist om at det ikke vil være i nærheden af det IPSA har kostet).
Vi kan godt blive enige om at forsvaret har være meget svingen, og til tider ringe, som skyldes ustabilitet i de to før omtalte herres fravær og jeg syntes da heller ikke det skal have lov at fortsætte meget længere før der skal gøres noget, de har vel reelt set, ikke spillet én sæson sammenlagt siden Bak kom.
forsvaret er krumtappen i min verden, og når det ikke køre så er det meget skidt, og jeg syntes det har ( og lad fremtiden vise) været at spille hasard med holdets succes, at bibeholde Ipsa på den plads.
Som jeg også har skrevet før så kan det godt være at Alb. eller Bak kunne have været ligeså uheldig, men regner man spillede minutter ud, sammenlignet med frekvens af "uheldige" episoder, så har de to førnævnte vist en del tilgode (mildt sagt).
Jeg håber da i hver kamp, af hele mit ulvehjerte at Ipsa præstere godt på den plads, men jeg er endnu ikke gået fra en kamp hvor jeg har sagt til mig selv, "det der skal nok blive godt".
"At hans fejl høre fortiden til" er at stramme den. Hans har hævet niveauet de sidste 3 kampe men det er stadig ikke godt, og det beviser ikke ret meget overfor de ca 40 kampe der er spillet før det. Det gavner vel heller ikke holdet at sidde med skyklapper på og tænke at fordi en spiller, spiller en middel kamp eller to så alt andet glemt, så ville vores hold være overbefolket...DER SKAL BEVISES NOGET og det er der kun 1 mand der kan, og han har efter min mening ikke gjort ...så langt fra.
Han er og bliver aldrig en habil midtstopper, og min utilfredshed gå på, at han i min holdning har fået en snor der er alt for lang. han er blevet bedre ja! men efter 1 år, hvad er der så at forvente andet, men han er langt fra god.
Jeg ser det også med mine egen fan øjne, for hver gang har modtager bolden frygter jeg han laver ged i den, og det stadig med god grund, dog selv om han har hævet sit niveau.
Jeg vil ikke som fan sidde med knugende fornemmelse i maven, hver gang han er involveret i en situation, for det gør jeg stadig væk. Han har selv i de sidste 3 kampe, være dårlig placeret og har haft risiko flydte tilbagelægninger til målmanden og til andre medspillere. Han er og bliver i min terminologi den forkerte mand til den plads.
"Vigtig mand"...det syntes jeg ikke, han har været det valg der er blevet truffet fordi der ikke er blevet gjort andet, evt. køb af billig naturlig midtstopper (ala M.M) eller rykke en ungdomsspiller op, der er vant til den placering og give ham noget kamperfaring (vil sikkert også koste lidt, men jeg er overbevist om at det ikke vil være i nærheden af det IPSA har kostet).
Vi kan godt blive enige om at forsvaret har være meget svingen, og til tider ringe, som skyldes ustabilitet i de to før omtalte herres fravær og jeg syntes da heller ikke det skal have lov at fortsætte meget længere før der skal gøres noget, de har vel reelt set, ikke spillet én sæson sammenlagt siden Bak kom.
forsvaret er krumtappen i min verden, og når det ikke køre så er det meget skidt, og jeg syntes det har ( og lad fremtiden vise) været at spille hasard med holdets succes, at bibeholde Ipsa på den plads.
Som jeg også har skrevet før så kan det godt være at Alb. eller Bak kunne have været ligeså uheldig, men regner man spillede minutter ud, sammenlignet med frekvens af "uheldige" episoder, så har de to førnævnte vist en del tilgode (mildt sagt).
Jeg håber da i hver kamp, af hele mit ulvehjerte at Ipsa præstere godt på den plads, men jeg er endnu ikke gået fra en kamp hvor jeg har sagt til mig selv, "det der skal nok blive godt".
"At hans fejl høre fortiden til" er at stramme den. Hans har hævet niveauet de sidste 3 kampe men det er stadig ikke godt, og det beviser ikke ret meget overfor de ca 40 kampe der er spillet før det. Det gavner vel heller ikke holdet at sidde med skyklapper på og tænke at fordi en spiller, spiller en middel kamp eller to så alt andet glemt, så ville vores hold være overbefolket...DER SKAL BEVISES NOGET og det er der kun 1 mand der kan, og han har efter min mening ikke gjort ...så langt fra.
Takmmgala skrev:jeg kan da godt kalde ham Ipsa hvis det gør dig bedre tilpas......
Diverse medier har efter hver af de sidste tre kampe skrevet, at Ipsa var en af de bedre på holdet. Og min holdning er bare, at nu når han gør det godt, så skal han have fuld tillid og ros herfra også, andet ville være unfair - nu har næsten alle (inklusiv mig selv) været efter ham, når han gjorde det skidt, så skal han jo også roses når han gør det godt. Jeg er begyndt at være tryg når han får bolden, og det har ikke vist at jeg skulle føle anderledes i de sidste tre kampe (Køge-FCM, FCM-Vit. Guimaraes, AAB-FCM).mmgala skrev:"At hans fejl høre fortiden til" er at stramme den. Hans har hævet niveauet de sidste 3 kampe men det er stadig ikke godt, og det beviser ikke ret meget overfor de ca 40 kampe der er spillet før det. Det gavner vel heller ikke holdet at sidde med skyklapper på og tænke at fordi en spiller, spiller en middel kamp eller to så alt andet glemt, så ville vores hold være overbefolket...DER SKAL BEVISES NOGET og det er der kun 1 mand der kan, og han har efter min mening ikke gjort ...så langt fra.
FC Midtjylland