Vit. Guimaraes - FCM?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
SteffenO
Geografisk sted: Thy

Re: Vit. Guimaraes - FCM?

Indlæg af SteffenO »

Hvis ikke salami var kommet ind var det gået galt længe før ..

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Måske, måske ikke. Vi spillede med dem i første kamp, med succes og i første halvleg i dag, men da vi laver den udskiftning trækker vi os også længere tilbage og Fcm har nu aldrig formået at være gode til at forsvare noget hjem.

Mener stadigt væk vi skulle have fortsat med at spille med dem.

Brugeravatar
cameo1977

Indlæg af cameo1977 »

Det var en skam ellers en ok spillet kamp. Konge kamp af julsgaard

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

trist og faktisk ufortjent at den ikke går vores vej - portugiserne spillede bedre i Herning end de gjorde i dag. Øv er der vist kun at sige til det exit. :(

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

Synes det er meget godt spillet i dag, og drengene kan være stolte, kampen blev afgjort på held, og synes ikke der var nogle af spillerne der spillede dårligt i dag ! Men nu kan vi holde fuld fokus på en masse point i Superligaen.

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Sådan! Endnu et lige ved og næsten og manglende marginaler bla, bla, bla.. Fakta er vi har et hold som ikke kan præstere når det gælder! Vi har et taber syndrom hvor alt for mange spillere bliver bange og fibrilske når det stresser bare lidt til.. Som eks. Et hjørnespark lige før pausen med en føring som skal holdes! Og så giver hele forsvaret pludselig 1/4 fodboldbane til at man kan slå et indlæg og heade den ind uden nogen form for opdækning..

Træt af denne tabertendens..
Mike80

Everybody hates us we don't care...

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

.....

Brugeravatar
Persian_Wolf
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Persian_Wolf »

Spillerne fortjener sgu stående bifald og varm modtagelse i Herning. Synes fandme de kæmpede flot.

Det er ren og skær uheld at FCM ikke går videre. Det gør sgu ondt i hjertet at se spillerne rejse tomhændet hjem. De havde fortjent bedre.

Øv øv øv..

Ps. Tim Jansen bidrog godt nok ikke med noget som helst. Hans løbemønstre og positionering virkede ualmindelig tilfældigt og skævt.

Woop Woop!

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Det var sgu synd for knægtene, at de tabte dernede..

Jeg mener klart, at FC spillede mere og bedre fodbold end portugiserne. De var blot mere drevne i det europæiske spil...

Synd, at Bak måtte gå ud. Jeg havde ellers håbet på, at han ville flæske Edgar hårdt efter det stod klart, at vi ikke kunne hente den..

Men... Er det kun mig der så frisparket i f.m. 2-1 målet..? :(

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff
Geografisk sted: DK-7100 Vejle

Indlæg af Gizmo aka Jeff »

ENGANG ULV - ALTID ULV..

Jeg er stolt af holdet. De spillede sgu en god kamp og forsøgte alt hvad de kunne.. Sidder dog med en smule skuffelse, da vi igen er tæt på at komme videre som vi var mod City.

Og Juelsgård fortjener kæmpe ros og et kæmpe 12 tal herfra. Kasper Jensen kan folk ikke være efter idag, da jeg ikke mener han gjorde noget forkert. At se Jude komme tilbage fra et lejeophold og spille en god kamp mod deres eminente forsvar, det glæder mig..

Men nu kan vi holde fokus på suppen og pokal - hvor kampen på søndag mod Lyngby meget gerne skulle give 3 point..
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff

Mike80 skrev:Sådan! Endnu et lige ved og næsten og manglende marginaler bla, bla, bla.. Fakta er vi har et hold som ikke kan præstere når det gælder! Vi har et taber syndrom hvor alt for mange spillere bliver bange og fibrilske når det stresser bare lidt til.. Som eks. Et hjørnespark lige før pausen med en føring som skal holdes! Og så giver hele forsvaret pludselig 1/4 fodboldbane til at man kan slå et indlæg og heade den ind uden nogen form for opdækning..

Træt af denne tabertendens..

Hvor er du træt at høre på Mike !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du skriver sgu kun negativt...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

4096

Indlæg af 4096 »

PH1978 skrev: Er det kun mig der så frisparket i f.m. 2-1 målet..? :(
Nej, jeg mener bestemt også den kunne fløjtes, især med alle dem der blev fløjtet på Jude. :-/

Synes sgu drengene kæmpede fortrinligt, dog uden for alvor at blive farlige - og med en masse dumme boldtab..
Julle spillede en klassekamp igen idag! ;-)

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Super ærgeligt.
Vi spiller godt op med og til tider bedre end portugiserne, men det går desværre ikke vores vej.

Kan vi overføre den tålmodighed og til tider rigtig god pasningsspil til ligaen og vores spil generelt, lover det godt fremover for vores "nye" spillestil.

Super kamp af Julle og generel flot af holdet. Desværre var vi oppe mod beskidt spil og rigtig dårlig skuespil. Det havde ikke været ufortjent hvis vi havde gået videre.

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Synd, men vi er sgu selv ude om det.
Vi spiller fremragende den første halve time, så kommer vi foran og overlader alt initiativ til Guimares.
Nu har jeg forsvaret Kasper Jensen et par gange, men lige netop idag, synes jeg vi var meget heldige med at han ikke kostede et par kasser.
Flere gange hvor han burde have stormet ud af målet for at nå bolde som han sagtens ville kunne have nået, men i stedet bliver han passivt inde på stregen, og Guimares får nogle halvstore chancer på det.
I øvrigt har han sin del af skylden ved 1-1 målet, hvor han først fuldstændig fejlbedømmer et indlæg og giver et unødvendigt hjørne, og bagefter synes jeg han står fejlplaceret da de scorer (Han står jo nærmest helt ovre i modsatte stolpe).

Men sgu en flot kamp af gutterne, hvor specielt Juelsgaard, Albæk og Jakob Poulsen spiller en rigtig god kamp, og minsandten om vi ikke scorede på et hjørnespark :!: og så afviste flot de fleste dødbolde fra Guimares.
Gizmo aka Jeff skrev: Hvor er du træt at høre på Mike !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du skriver sgu kun negativt...
.. Og du skriver sgu kun positivt.
Nogen ser kun positivt på tingene, andre kun negativt.. Ingen af delene bryder jeg mig specielt om, og det er trættende i længden.
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff

Gizmo aka Jeff skrev: Hvor er du træt at høre på Mike !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du skriver sgu kun negativt...
.. Og du skriver sgu kun positivt.
Nogen ser kun positivt på tingene, andre kun negativt.. Ingen af delene bryder jeg mig specielt om, og det er trættende i længden.[/quote]

Har jeg aldrig sagt at jeg gør Saemala - men det indlæg var unødvendigt. Hvis han er så træt af den " tabertendens" så kan han ( mike ) jo bare forsvinde og finde et andet hold.

Du siger selv at vi spillede en god kamp osv osv.

Og det kan godt være at jeg er en smule nærtagende i dette skuffende øjeblik - men jeg nu også skide stolt af holdet ..

ENGANG ULV - ALTID ULV

Besvar