Og hvad var præmien?
GravenCup
-
YahooSeeker [Bot]
GravenCup
Jeg synes der mangler en status på stillingen efter 33. runde... 
Og hvad var præmien?
Og hvad var præmien?
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 21. jun 2005, 16:03, rettet i alt 1 gang.
-
Ravnen
Re: GravenCup
Alakazam skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg synes der mangler en status på stillingen
> efter 33. runde...
>
> Og hvad var præmien?
GravenCup? Hvad er det?
Fik da mast mig solidt ind i top 10 efter en ekstrem elendig start, havde jeg ikke glemt at tippe en masse runder så havde jeg nappet jer
Tillykke med sejren Morten!
Jean røg helt ude af top 3 hehe
> efter 33. runde...
>
> Og hvad var præmien?
GravenCup? Hvad er det?
Fik da mast mig solidt ind i top 10 efter en ekstrem elendig start, havde jeg ikke glemt at tippe en masse runder så havde jeg nappet jer
Tillykke med sejren Morten!
Jean røg helt ude af top 3 hehe
-
Jean / BW# 1238
Graven Cup-slutstatus!
Alakazam skrev:
> efter 33. runde...
Den kommer her:
1 Alakazam 284
2 163 257
3 Peter Ross 256
4 Jean / BW# 1238 251
5 Per E. 241
6 Martin Svinth 235
7 Claus (BW#1145) 225
8 Ravnen 222
9 TNPihl 216
10 Simon 215
> Og hvad var præmien?
Jeg ved det desværre ikke. Jeg har rykket for præmier hos BW, men har ikke fået nogen tilbagemelding udover... "Vi kigger på det".
Præmier til top4, ja tak! Eller noget...
Næste år skulle vi gerne ha' flere med fra starten af, så konkurrencen bliver endnu større, men nu må vi se.
Tillykke til Graven Cup-mesteren 2004/2005. Han (Morten) spillede græsk/norsk hele vejen til målstregen... det er måske taktisk klogt, men vildt kedeligt...
På gensyn næste år!
> efter 33. runde...
Den kommer her:
1 Alakazam 284
2 163 257
3 Peter Ross 256
4 Jean / BW# 1238 251
5 Per E. 241
6 Martin Svinth 235
7 Claus (BW#1145) 225
8 Ravnen 222
9 TNPihl 216
10 Simon 215
> Og hvad var præmien?
Jeg ved det desværre ikke. Jeg har rykket for præmier hos BW, men har ikke fået nogen tilbagemelding udover... "Vi kigger på det".
Præmier til top4, ja tak! Eller noget...
Næste år skulle vi gerne ha' flere med fra starten af, så konkurrencen bliver endnu større, men nu må vi se.
Tillykke til Graven Cup-mesteren 2004/2005. Han (Morten) spillede græsk/norsk hele vejen til målstregen... det er måske taktisk klogt, men vildt kedeligt...
På gensyn næste år!
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Graven Cup-slutstatus!
Må jeg straks udbede mig en undskyldning. For det første har jeg ikke anvendt samme taktik hele vejen, og for det andet er der intet græsk/norsk i at spille effektivt.
Hvis jeg havde spillet græsk norsk havde jeg valgt de samme resultater som min modstandere, Peter Ross og BW#163, men jeg har ofte valgt resultater før dem.
Det er en offensiv taktik og ikke en defensiv taktik at forsøge at være effektiv på sine chancer.
Hvis jeg havde spillet græsk norsk havde jeg valgt de samme resultater som min modstandere, Peter Ross og BW#163, men jeg har ofte valgt resultater før dem.
Det er en offensiv taktik og ikke en defensiv taktik at forsøge at være effektiv på sine chancer.