Vit. Guimaraes - FCM?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Danne

Re: Vit. Guimaraes - FCM?

Indlæg af Danne »

Fedt fedt fedt! Jens Jørgen Brinch sagde lige at de sender kampen direkte fra Portugal på torsdag! :D

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff
Geografisk sted: DK-7100 Vejle

Indlæg af Gizmo aka Jeff »

Nu var jeg i Aalborg og har derfor ikke set tv2sport det sidste døgn. Men håber i har ret, da deres hjemmeside ikke siger det, som i fortæller. Men ellers tager jeg den bare på myp2p.eu og via Veetle som åbenbart ikke er en kanal men en software iflg min personlige retskriver Saemala :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :D :D ;) ;) ;) ;)

Ironi anvendt :lol:
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

den er god nok.. de sender kampen 21.10 på tv2 sport.... ifølge deres egen streamer under kampen igår..
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Brugeravatar
Thomasbokr

Indlæg af Thomasbokr »

Det er officielt nu, ifølge deres egen program guide er kampen program sat til kl 21:10 på torsdag.. link: http://tv2sport.dk/tv/1/2

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Det er så fedt!

så kan det nemt ske jeg lige lukker ned lidt før tid på arbejde på torsdag...
!

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff
Geografisk sted: DK-7100 Vejle

Indlæg af Gizmo aka Jeff »

Thomasbokr skrev:Det er officielt nu, ifølge deres egen program guide er kampen program sat til kl 21:10 på torsdag.. link: http://tv2sport.dk/tv/1/2

Så nu tror jeg på det.. Før vidste jeg ikke om det var gas eller ej. Havde ikke set tv2sport i et døgn. Nu hænger tv2sport på den.. Gud nåde trøste dem, hvis de piller den af på selve kampdagen..
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Gizmo aka Jeff skrev: Så nu tror jeg på det.. Før vidste jeg ikke om det var gas eller ej. Havde ikke set tv2sport i et døgn. Nu hænger tv2sport på den.. Gud nåde trøste dem, hvis de piller den af på selve kampdagen..
Det kan du godt regne med, at de ikke gør :) Kommentaterne til AAB-kampen nævnte præcis klokkeslet til torsdagens kamp, mange gange - måske 4-5 gange, som om de lige skulle slå det fast for os seerer. Så det ville virke enormt dumt, hvis de så fjerner den :)
FC Midtjylland

pedersen7500
Site Admin

Indlæg af pedersen7500 »

Er det 20:15 eller 21:15 dansk tid den spilles? FCM.dk siger 20:15, men TV2sport siger 21:15??
!

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

Portugal er jo en time bagefter os, derfor er det 20.15 i Portugal, og 21.15 i Danmark :D

pedersen7500
Site Admin

Indlæg af pedersen7500 »

SteffenO skrev:Portugal er jo en time bagefter os, derfor er det 20.15 i Portugal, og 21.15 i Danmark :D
Flot fcm;)
!

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Albrechtsen regner med at være klar til på torsdag. Så er spørgsmålet bare, om han er i form, og kan gå direkte i start-11'eren. Ipsa har jo vist gode takter for det sidste.

http://www.bold.dk/nyt/FCM-profil-klar-paa-rekordtid_2
FC Midtjylland

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

http://www.bold.dk/nyt/FCM-kroat-vil-beholde-pladsen

Det tror jeg også godt, at Ipsa kan. Og det synes jeg også at han skal, jeg synes Albrechtsen har været meget ustabil for det sidste. Og Ipsa skal også belønnes og have tillid for hans gode indsats!
FC Midtjylland

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg tror også det er fint at vi er undertippede, det er altid i sådanne situationer at danske hold klarer sig bedst. Tilskuerne dernede regner med deres hold kan køre det ukendte danske hold midt over, spillerne har nok en fornemmelse af at det kræver både hårdt arbejde og held. Vi kan spille kontra, det højt besungne omstillingsspil som vi normalt er så forrygende til, det er noget nær en ønskeposition for os. Faktisk tror jeg at vi får 2-2 dernede, mål bliver der i hvert fald scoret!

Kim

Indlæg af Kim »

Fik lige fundet denne reklame video - Vic.G og deres stadion starter 1:28 inde i videoen,

http://www.youtube.com/watch?v=1mlwsbgfGYg

Det er sgu godt nok noget af en gryde og tilskuerne virker til at give lyd fra sig - så det jeg håber er at næsten ingen gider at møde op for at se et dansk ukendt undertippet hold spille bold en torsdagaften - hvis folk gider kunne jeg forestille mig at lydkulissen kunne være med til at presse og gøre vores unge spillere nervøse. De sdiste par gange vi har været på brøndby eller i parken har vi hængt lidt i bremsen og været FOR imponeret - lad os ikke håbe det sker i aften, og lad os så få noget "value for money" i forhold til det store spilovertag i SIF og AaB-kampen... vi skal udnytte vores chancer 100% i aften, og ved pause meget gerne være foran med 1 overraskende pind...

God kamp - jeg følger med her fra Grønland på en livestream :)

/Kim

Besvar