Vel fordi Ipsa er bedre end Marc Møller og Albrechtsen er stadig ude med en skade?sebastian94 skrev:Har også læst hvem vi skifter ud, men kan ikke forstå vi ikke også skifter Ipsa ud?
AAB-FC Midtjylland
-
Jesper BW1100
Re: AAB-FC Midtjylland
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
Synes da bare Marc Møller passer bedre mod Aab på grund af hans størrelse og hvis Ipsa skal starte inde Torsdag burde Marc da spille idag?
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
Posen er rystet
Olsen og Borring på kanterne.
Glen Riddersholm har rystet posen til mandag aftens away mod AaB. Således er både Rilwan Hassan og Mads Albæk at finde på bænken, mens Danny Olsen og Jonas Borring passer henholdsvis højre - og venstrekanten.
Ligeledes er Tim Janssen igen med fra start.
Startopstillingen mod AaB er som følger:
Kasper Jensen - Kolja Afriyie, Kristian Bak, Kristian Ipsa, Jesper Juelsgård - Danny Olsen, Jakob Poulsen, Izunna Uzochukwu, Jonas Borring - Tim Janssen, Sylvester Igboun.
På bænken sidder Jonas Lössl, Marc Møller, Christian Sivebæk, Mads Albæk, Adigun Salami, Rilwan Hassan og Jude Nworuh
Spændene
Olsen og Borring på kanterne.
Glen Riddersholm har rystet posen til mandag aftens away mod AaB. Således er både Rilwan Hassan og Mads Albæk at finde på bænken, mens Danny Olsen og Jonas Borring passer henholdsvis højre - og venstrekanten.
Ligeledes er Tim Janssen igen med fra start.
Startopstillingen mod AaB er som følger:
Kasper Jensen - Kolja Afriyie, Kristian Bak, Kristian Ipsa, Jesper Juelsgård - Danny Olsen, Jakob Poulsen, Izunna Uzochukwu, Jonas Borring - Tim Janssen, Sylvester Igboun.
På bænken sidder Jonas Lössl, Marc Møller, Christian Sivebæk, Mads Albæk, Adigun Salami, Rilwan Hassan og Jude Nworuh
Spændene
Nu er Ipsa jo 1 cm højere end Marc Møller. Så den højeste startersebastian94 skrev:Synes da bare Marc Møller passer bedre mod Aab på grund af hans størrelse og hvis Ipsa skal starte inde Torsdag burde Marc da spille idag?
-
sebastian94
Kom nu forhelvede Tim Janssen! Kan du ikke score?
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
Vi har spillet 30 minutter nu, blot 2-3 boldberøringer af Janssen, og selvfølgelig endnu en afbrænder fra nært hold. Det er mig en gåde at vi ikke vælger at spille med en mere bevægelig angriber, Janssen er jo overhovedet ikke en del af kampen ellers
Borring er til gengæld dejligt tændt
Hvis så bare Jakob Poulsen kunne lade være med at øsle samtlige dødbolde væk...
Borring er til gengæld dejligt tændt
Hvis så bare Jakob Poulsen kunne lade være med at øsle samtlige dødbolde væk...
Øv - Janssen holder stadig med Aab
Ipsa har stået farligt forkert på Helenius et par gange nu, men godt nordjyden har teknik som en landmand i gummistøvler
Poulsen og Izunna har rigtigt godt fat centralt, men vi mangler kvalitet i afslutningerne. Syntes det lugter af noget det her

Poulsen og Izunna har rigtigt godt fat centralt, men vi mangler kvalitet i afslutningerne. Syntes det lugter af noget det her
-
sebastian94
Det var så lugten af lort jeg kunne lugte
De har nærmest ikke haft en afslutning og så får banens dårligste spiller lov at score med en stivtå hvor vi igen ser helt katastrofale ud i forsvaret. SUUK!!!
Noget der er lige så katastrofalt er dog Janssen. Slut med at lade ham lunte rundt derinde og så ind med Jude. Nu skal der løbes og arbejdes for tingene.
Var man fræk så skiftede man også Rilwan ind til fordel for Danny Olsen med det samme, syntes heller ikke man har set meget til ham.
De har nærmest ikke haft en afslutning og så får banens dårligste spiller lov at score med en stivtå hvor vi igen ser helt katastrofale ud i forsvaret. SUUK!!!
Noget der er lige så katastrofalt er dog Janssen. Slut med at lade ham lunte rundt derinde og så ind med Jude. Nu skal der løbes og arbejdes for tingene.
Var man fræk så skiftede man også Rilwan ind til fordel for Danny Olsen med det samme, syntes heller ikke man har set meget til ham.
Hvad FUCK sker der Kasper Jensen mand!!!
Den bold der skal du fandme have!
Nu har jeg lige set målet igen. Hvorfor fanden kaster Kasper Jensen sig ikke efter den???Dondinho skrev:Hvad FUCK sker der Kasper Jensen mand!!!
Det er sgu da ikke håndbold vi spiller hvor man regner med forsvareren dækker hele den ene side af målet og mig bekendt har han heller ikke en mur foran sig
Det er simpelthen ikke godt nok. Det kan godt være Lössl mangler humør, men Kasper Jensen mangler godt nok klasse og så ved jeg godt hvad jeg foretrækker!!!
Sylvester skrev:Nu har jeg lige set målet igen. Hvorfor fanden kaster Kasper Jensen sig ikke efter den???Dondinho skrev:Hvad FUCK sker der Kasper Jensen mand!!!
Det er sgu da ikke håndbold vi spiller hvor man regner med forsvareren dækker hele den ene side af målet og mig bekendt har han heller ikke en mur foran sig![]()
Det er simpelthen ikke godt nok. Det kan godt være Lössl mangler humør, men Kasper Jensen mangler godt nok klasse og så ved jeg godt hvad jeg foretrækker!!!
Det der må vel kunne få selv den største KJ fan til at genoverveje situationen
Der skal gøres noget Glen, vi er ved at miste initiativet lige nu.
Når Janssen ikke har scoret på de chancer han har fået, så gør han det heller ikke, så ud med ham!
Når Janssen ikke har scoret på de chancer han har fået, så gør han det heller ikke, så ud med ham!
Dobbeltudskiftning. About f...... time, Danny og Janssen har mildt sagt været skidt kørende..