AAB-FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jesper BW1100

Re: AAB-FC Midtjylland

Indlæg af Jesper BW1100 »

sebastian94 skrev:Har også læst hvem vi skifter ud, men kan ikke forstå vi ikke også skifter Ipsa ud?
Vel fordi Ipsa er bedre end Marc Møller og Albrechtsen er stadig ude med en skade?

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Synes da bare Marc Møller passer bedre mod Aab på grund af hans størrelse og hvis Ipsa skal starte inde Torsdag burde Marc da spille idag?
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

Posen er rystet

Olsen og Borring på kanterne.
Glen Riddersholm har rystet posen til mandag aftens away mod AaB. Således er både Rilwan Hassan og Mads Albæk at finde på bænken, mens Danny Olsen og Jonas Borring passer henholdsvis højre - og venstrekanten.

Ligeledes er Tim Janssen igen med fra start.

Startopstillingen mod AaB er som følger:

Kasper Jensen - Kolja Afriyie, Kristian Bak, Kristian Ipsa, Jesper Juelsgård - Danny Olsen, Jakob Poulsen, Izunna Uzochukwu, Jonas Borring - Tim Janssen, Sylvester Igboun.

På bænken sidder Jonas Lössl, Marc Møller, Christian Sivebæk, Mads Albæk, Adigun Salami, Rilwan Hassan og Jude Nworuh

Spændene :D

David

Indlæg af David »

sebastian94 skrev:Synes da bare Marc Møller passer bedre mod Aab på grund af hans størrelse og hvis Ipsa skal starte inde Torsdag burde Marc da spille idag?
Nu er Ipsa jo 1 cm højere end Marc Møller. Så den højeste starter :-)

sebastian94

Indlæg af sebastian94 »

Kom nu forhelvede Tim Janssen! Kan du ikke score?

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Vi har spillet 30 minutter nu, blot 2-3 boldberøringer af Janssen, og selvfølgelig endnu en afbrænder fra nært hold. Det er mig en gåde at vi ikke vælger at spille med en mere bevægelig angriber, Janssen er jo overhovedet ikke en del af kampen ellers :shock:

Borring er til gengæld dejligt tændt :D

Hvis så bare Jakob Poulsen kunne lade være med at øsle samtlige dødbolde væk...

FCMadness

Indlæg af FCMadness »

Øv - Janssen holder stadig med Aab

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Ipsa har stået farligt forkert på Helenius et par gange nu, men godt nordjyden har teknik som en landmand i gummistøvler :)

Poulsen og Izunna har rigtigt godt fat centralt, men vi mangler kvalitet i afslutningerne. Syntes det lugter af noget det her :D :D

sebastian94

Indlæg af sebastian94 »

FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Det var så lugten af lort jeg kunne lugte :evil: :evil:

De har nærmest ikke haft en afslutning og så får banens dårligste spiller lov at score med en stivtå hvor vi igen ser helt katastrofale ud i forsvaret. SUUK!!!

Noget der er lige så katastrofalt er dog Janssen. Slut med at lade ham lunte rundt derinde og så ind med Jude. Nu skal der løbes og arbejdes for tingene.

Var man fræk så skiftede man også Rilwan ind til fordel for Danny Olsen med det samme, syntes heller ikke man har set meget til ham.

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Hvad FUCK sker der Kasper Jensen mand!!!
Den bold der skal du fandme have!

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Dondinho skrev:Hvad FUCK sker der Kasper Jensen mand!!!
Nu har jeg lige set målet igen. Hvorfor fanden kaster Kasper Jensen sig ikke efter den???

Det er sgu da ikke håndbold vi spiller hvor man regner med forsvareren dækker hele den ene side af målet og mig bekendt har han heller ikke en mur foran sig :evil:

Det er simpelthen ikke godt nok. Det kan godt være Lössl mangler humør, men Kasper Jensen mangler godt nok klasse og så ved jeg godt hvad jeg foretrækker!!!

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Sylvester skrev:
Dondinho skrev:Hvad FUCK sker der Kasper Jensen mand!!!
Nu har jeg lige set målet igen. Hvorfor fanden kaster Kasper Jensen sig ikke efter den???

Det er sgu da ikke håndbold vi spiller hvor man regner med forsvareren dækker hele den ene side af målet og mig bekendt har han heller ikke en mur foran sig :evil:

Det er simpelthen ikke godt nok. Det kan godt være Lössl mangler humør, men Kasper Jensen mangler godt nok klasse og så ved jeg godt hvad jeg foretrækker!!!

Det der må vel kunne få selv den største KJ fan til at genoverveje situationen :evil:

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Der skal gøres noget Glen, vi er ved at miste initiativet lige nu.

Når Janssen ikke har scoret på de chancer han har fået, så gør han det heller ikke, så ud med ham!

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Dobbeltudskiftning. About f...... time, Danny og Janssen har mildt sagt været skidt kørende..

Besvar