Vit. Guimaraes - FCM?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen

Re: Vit. Guimaraes - FCM?

Indlæg af Ravnen »

Det er altså også ved at være nogen år siden ;)

lars

Indlæg af lars »

Efter et par søgninger ser det ud til det måske godt kan betale sig at flyve fra Hamborg, hvis man altså selv vil stå for en tur derned. Derudover kan der være penge at spare ved at udsætte hjemrejsen med et par dage. Med lørdag kan jeg få Momondo til at sætte det til under 3000 at flyve frem og tilbage. Der er så åbenbart også et par udbydere der kun sælger billetter ud til Porto. Så måske også lidt at spare hvis man køber udrejsen et sted og hjemrejsen et andet. Det er nok ikke foreneligt med arbejde for mig at tage derned, men håber da at så mange som muligt lykkedes med at tage turen.

jakobV

Indlæg af jakobV »

Ravnen skrev:Jeg tror nu det ville betyde noget mentalt for spillerne, hvis der stod ca. 100 FCM fans og råbte hele kampen i Portugal. Så et økonomisk underskud på at få fans derned, kunne vel hentes hjem på moral tilskuddet som det ville give spillerne, som måske igen kunne være en hjælp til at sende os videre til næste runde?
Nu er det jo ikke sådan det fungerer Ravnen.. Hvis det var tilfældet tror jeg glædeligt FCM gav os alle gratis udebaneture resten af året, for så til sidst at se Bak hæve EL-trofæet :)
Det jeg prøver at sige er, at mere moralsk opbakning fra fans ikke er lig med avanvement. Derfor har FCM ikke råd til at forværre en i forvejen dårlig økonomi, for at give spillerne ekstra god moral!

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Men hvor er det noget øv, at Vitória-FCM kampen ikke bliver prioriteret højere end den gør i det danske lorte fucking pisse nedern trælse tv-system :evil: Nu meldte FCM om sidste torsdags Vitória-kamp denne nyhed: http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=

Mon de kunne finde på, at melde endnu en lignende nyhed til på torsdag om, hvor man kan finde kampen på nettet. Og eventuelt købe den til en 70-100 kr. Kunne være fedt! For vi befinder os vel stadig i industriferien, mens en masse er på ferie, oder was.....?
FC Midtjylland

Brugeravatar
fo2

Indlæg af fo2 »

...... Billeder fra kampen FCM - Vitoria Guimaraes SC
Vedhæftede filer
110728_fo2oj1_fv1-kbk.jpg

FcToIDie

Indlæg af FcToIDie »

Brimar

Indlæg af Brimar »

Super, så håber jeg bare at den bliver sendt via et program som er til at have med at gøre.

"Et Bif nederlag er 3 point ind på humør kontoen :lol: "

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Det er lidt trist, at snakken mange steder går på, hvor få der kommer til Portugal på torsdag. Skulle man arrangere noget andet så? Nogle der har nogle gode ideer? Muligvis rigtig mange af os møder op, inden deres busafgang fra Herning? Det ville vel motivere dem, hvis de ser en stime af FCM-tilhængere.
FC Midtjylland

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff
Geografisk sted: DK-7100 Vejle

Indlæg af Gizmo aka Jeff »

FcToIDie skrev:den kan streames her http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=1 ... art=sports

Hvis den vises i Veetle udgaven, så burde der være pæne chancer for at kunne se den i helt ok kvalitet. Dog skal man have et program downloadet for at kunne se Veetle. Kan bare ikke huske navnet på dette program, men personligt har jeg det .. Og ser ofte fodboldkampe via den kanal.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

Brugeravatar
Saemala
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Gizmo aka Jeff skrev:
FcToIDie skrev:den kan streames her http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=1 ... art=sports

Hvis den vises i Veetle udgaven, så burde der være pæne chancer for at kunne se den i helt ok kvalitet. Dog skal man have et program downloadet for at kunne se Veetle. Kan bare ikke huske navnet på dette program, men personligt har jeg det .. Og ser ofte fodboldkampe via den kanal.
Veetle er ikke en kanal, men navnet på softwaren..
Høvdingen af Herning

lars

Indlæg af lars »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 594669.ece

OBs fans har haft held til at presse DR til at vise deres returkamp. Måske man skulle gøre opmærksom på at man heller ikke er imponeret over at vores kamp ikke vises på dansk TV.

Nogen der ved hvorfor TV2Sport ikke sender vores returkamp?

MathiasVJacobsen

Indlæg af MathiasVJacobsen »

Jeg var inde og se på TV2 Sports programfor på torsdag og i den tid der er Victoria-FCM, der sender de 2 ligegyldige magasiner med mål og højdepunkter og så Nascar.

Dét er mig ubegribeligt..
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

De viser kampen på torsdag tv2 sport sagde de lige kommentaterne!!!
FC Midtjylland

Brugeravatar
cameo1977

Indlæg af cameo1977 »

AlwaysFCM skrev:De viser kampen på torsdag tv2 sport sagde de lige!!!

Ja hørte det også KONGE

MathiasVJacobsen

Indlæg af MathiasVJacobsen »

jaaaaa!! Det er netop lige offentliggjort af kommentatoren at kampen sendes på torsdag!! :D
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund

Besvar