Vit. Guimaraes - FCM?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Hekler

Re: Vit. Guimaraes - FCM?

Indlæg af Hekler »

jakobV skrev:Jeg synes simpelthen ikke det er rigtigt hekler... Du har ret i at ideen med albæks position er at han skal bevæge sig ind i banem, mem det sker alt for lidt. Mod vitoria så vi det alt for lidt, og det er en skam med de evner han besidder ;)
Jeg sad lige i går og så kampen, og kommentatorene snakker det sidst del i anden halvleg, om ham i en længere periode. Her snakker de nemlig óm hans position og hvor meget han er andre steder. Poul Hansen er meget begejstret.

Det er rigtigt han hører til centralt, men der kan alle ikke være på en gang.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brimar

Indlæg af Brimar »

Jeg har siddet og tjekket om nogle af de vanlige stationer sender udekampen, men det ser desværre ikke sådan ud. Er der nogen der ved om den bliver sendt i TV eller om den bliver streamet et eller andet sted?

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Brimar skrev:Jeg har siddet og tjekket om nogle af de vanlige stationer sender udekampen, men det ser desværre ikke sådan ud. Er der nogen der ved om den bliver sendt i TV eller om den bliver streamet et eller andet sted?
Jeg venter spændt på at se hvad bold.dk`s tv-guide siger om et par dage. De plejer altid at være up-to date..
!

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Brimar skrev:Jeg har siddet og tjekket om nogle af de vanlige stationer sender udekampen, men det ser desværre ikke sådan ud. Er der nogen der ved om den bliver sendt i TV eller om den bliver streamet et eller andet sted?

Til gengæld er det lige så sikkert som amen i kirken at ikke engang et 10-0 nederlag til 'drengene fra Vestegnen' i første runde kunne have afholdt dem fra at sende brøndbys kamp.....

Bobar

Indlæg af Bobar »

hey
Jeg mener at TV2SPORT sender kampen, men det var i sidste uge jeg faldt over det.
Jeg er ikke 100% sikker, og nej det er ikke hjemmekampen jeg mener.

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

@NyX

Ja, det er til at brække sig over!
Bobar skrev:hey
Jeg mener at TV2SPORT sender kampen, men det var i sidste uge jeg faldt over det.
Jeg er ikke 100% sikker, og nej det er ikke hjemmekampen jeg mener.
Nej, det gør de desværre ikke på torsdag, der sender de noget warm-up til kongeetapen (cykling).
http://www.tvguide.dk/2011-08-04

Jeg tror og håber den kan live-streames på nettet så, eksempelvis på myp2p.eu. Den er ikke kommet derind endnu, men måske den kommer frem når vi nærmer os torsdag.
FC Midtjylland

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Det billigste t/r med fly, som jeg kan finde, ligger på 5410kr. før diverse andre udgifter. Og det er til Porto, hvor der så er yderligere 26km. til Guimaraes. Nogle der kan finde det billigere? der går ikke fly til Braga.

http://www.momondo.dk/Billige_flybillet ... 05-08-2011
FC Midtjylland

Brugeravatar
Holger

Indlæg af Holger »

[quote="AlwaysFCM"]Det billigste t/r med fly, som jeg kan finde, ligger på 5410kr. før diverse andre udgifter. Og det er til Porto, hvor der så er yderligere 26km. til Guimaraes. Nogle der kan finde det billigere? der går ikke fly til Braga.

Det er billigere, at tage FCM´s færdige "pakke" så TIL KR. 4495.- (stadig for dyrt for mig, desværre).

Inkluderet i prisen:

Fly t/r Billund - Porto

Skatter og afgifter

Catering og fri bar ombord på flyet

Bus transport t/r lufthavn til stadion

Bus transport Centrum til stadion

Billet til kampen i udebane afsnit

Tager du turen på egen hånd - så send mail til tk@fcm.dk vedr. billet til kampen.

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Kan ikke helt forstå hvorfor fcm ikke gør det meget billigere for os, der er næsten ingen der bare lige har råd til så mange penge, til en fodboldkamp. Så hvis de gjorde det lidt billigere ville der komme mange flere med.
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Holger skrev:
Catering og fri bar ombord på flyet
Mmmh fri bar, niiiice, FCM kender os jo faktisk rigtig godt så ;) Men ja, den er lige dyr nok, når man lige har fyret S.U.'en af på en ferie. Men jeg må lige regne på det, håber det kan lykkes for mit vedkommende, garanteret en oplevelsesfuld og mindeværdig tur!
FC Midtjylland

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Havde turen kostet det halve, var det fly blevet fyldt op på en time..

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Ravnen skrev:Havde turen kostet det halve, var det fly blevet fyldt op på en time..
OB arrangerer deres tur mor Panathinaikos for 2995kr. Men det er jo også Athen, det jo pis hamrende bøvlet at arrangere en tur til Guimaraes.

Er sikker på FCM-teamet nok skal arrangere det billigere NÅR vi går videre og skal møde hold, der er lidt lettere tilgængelige afstandsmæssigt :) Der er jo hellere ikke så mange lavpris flyselskaber der arrangerer ture til Portugal som Athen eksempelvis.
FC Midtjylland

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Ravnen skrev:Havde turen kostet det halve, var det fly blevet fyldt op på en time..
... og så havde vi manglet 200.000 kr mere i regnskabet.....
Jeg synes også, at det er lige dyrt nok, men jeg tvivler meget på, at det er nogen guldgrube for FCM. Og jeg mener ikke, at det ligefrem skal være en underskudsforretning for FCM, at sende fans afsted. Hvis ikke de er tilfredse med det, som FCM kan præstere (og det synes jeg egentlig er meget fint, at de har gjort), så må man selv arrangere noget.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg tror nu det ville betyde noget mentalt for spillerne, hvis der stod ca. 100 FCM fans og råbte hele kampen i Portugal. Så et økonomisk underskud på at få fans derned, kunne vel hentes hjem på moral tilskuddet som det ville give spillerne, som måske igen kunne være en hjælp til at sende os videre til næste runde?

Bwglad

Indlæg af Bwglad »

Da der blev arrangeret bustur for 500,- til Anderlecht, kunne der med nød og næppe fyldes to busser.

Hvad får dig til at tro vi kan skrabe 120 sammen hvis turen koster 2500,- ?

Besvar