Transferrygter angående FCM. Sommer 2011.
Re: Transferrygter angående FCM. Sommer 2011.
Ja det ville da være fantastisk for både FCM og Fagerberg.
Kan se på bold.dk, at Køge er budt 1,5 mio for Simon C., de har da så heldigvis takket nej, for var det prisen for en sådan angriber, så var 2,5 mio for en middelalderende hollænder fra EfBs bænk da lige i overkanten.
Kunne godt forestille mig at Simon C også er billigere i drift.
Kan se på bold.dk, at Køge er budt 1,5 mio for Simon C., de har da så heldigvis takket nej, for var det prisen for en sådan angriber, så var 2,5 mio for en middelalderende hollænder fra EfBs bænk da lige i overkanten.
Kunne godt forestille mig at Simon C også er billigere i drift.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... k-angriber
Tipsbladet mener han koster omkring 5 mio. Ligner lidt spin fra hans agent.
Men det tæller dog som et stort plus at han har spidskompetencer og vist han kan være på pletten over en hel sæson med hans kun 20 år.
Tipsbladet mener han koster omkring 5 mio. Ligner lidt spin fra hans agent.
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
Kunne være dejligt at få ham. Virkelig et stort talent der både kan med benene og ikke mindst hovedet!
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
Hvis vi henter ham så skal vi vel af med endnu en angriber? Måske Hvilsom skal lejes ud og hvad er planen med MN, han virker til at være helt ude af holdet.
Når det er sagt så synes jeg helt klart han er en spændende spiller.
Når det er sagt så synes jeg helt klart han er en spændende spiller.
Man må også sige, at Christoffersen anbefalede sig selv ganske godt i kampen mod os. Den slags hovedstødsmål har vi ikke set i FCM i snart trekvart år.
Prisen skræmmer mig dog, og med interesse fra Brøndby og udlandet, synes jeg, det ser usandsynligt ud. Desuden har vi Sly og nyindkøbte Janssen - for slet ikke at tale om Jude, der ser ud til at have taget skeen i den anden hånd siden sidst.
Hvilsom har stadig masser at lære, men vi skal holde på ham. Morten Nielsen burde være kommet tættere på spilletid; måske ville han have godt af en tur ned til Thomasberg? Og så er der Fagerberg, der skal sendes til Horsens ASAP.
En optimal, men i mine øjne svær angrebsrokade:
Behold:
Sylvester
Janssen
Jude
Hvilsom (evt. lejemål)
Ud:
Morten Nielsen (fri transfer/lejemål)
Fagerberg
Ind:
Christoffersen
Jeg tror ikke, det sker, men jeg ville bifalde det.
Prisen skræmmer mig dog, og med interesse fra Brøndby og udlandet, synes jeg, det ser usandsynligt ud. Desuden har vi Sly og nyindkøbte Janssen - for slet ikke at tale om Jude, der ser ud til at have taget skeen i den anden hånd siden sidst.
Hvilsom har stadig masser at lære, men vi skal holde på ham. Morten Nielsen burde være kommet tættere på spilletid; måske ville han have godt af en tur ned til Thomasberg? Og så er der Fagerberg, der skal sendes til Horsens ASAP.
En optimal, men i mine øjne svær angrebsrokade:
Behold:
Sylvester
Janssen
Jude
Hvilsom (evt. lejemål)
Ud:
Morten Nielsen (fri transfer/lejemål)
Fagerberg
Ind:
Christoffersen
Jeg tror ikke, det sker, men jeg ville bifalde det.
Det ville være klasse med Makienok..
Vi skal have 4 potentielle start 11 spillere til angrebet og med så stærk konkurrence holdes de allesammen skarpe. Og skulle miraklet ske, at vi kommer i EL gruppespillet, så har vi et hav af kampe inklusiv pokalkampe og så kræves der 4 angribere med klasse, for vi vil jo også gerne vinde alt vi deltager i..
Vi skal have 4 potentielle start 11 spillere til angrebet og med så stærk konkurrence holdes de allesammen skarpe. Og skulle miraklet ske, at vi kommer i EL gruppespillet, så har vi et hav af kampe inklusiv pokalkampe og så kræves der 4 angribere med klasse, for vi vil jo også gerne vinde alt vi deltager i..
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
Ser meget gerne man udlejer Morten Nielsen til en 1. divisions klub, så han kan få fast spilletid, og efter hans udlejning kan man jo vurdere hans fremtid i klubben.
Fagerberg til Køge og Simon C til os! SÅ kan de få 4.9mil oveni.
Fagerberg til Køge og Simon C til os! SÅ kan de få 4.9mil oveni.
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
Man kunne godt frygte at Auri tager ham med til BIF. Simon selv ville nok ik have noget imod at følge ham til Sjællands næststørste klub fremfor at skulle rykke til det mørke - selvom han der ville komme til DKs næststørste klub:)
Ekstra grineren er det sgu, hvis endnu en angriber glipper for BIF i dette vindue!
Kolja og Simon i dette vindue ville være stort Ørgaard, så kan jeg godt leve med vores nye hollandske Fagerberg, han kan jo passende afløse den svenske af slagsen på bænken.
Lossl
Kolja - Martin - Bak - Julle
Albæk/Sly - Izunna/Salami - Poulsen - Rilwan
Simon - Sly/Jude
JA TAK
Ekstra grineren er det sgu, hvis endnu en angriber glipper for BIF i dette vindue!
Kolja og Simon i dette vindue ville være stort Ørgaard, så kan jeg godt leve med vores nye hollandske Fagerberg, han kan jo passende afløse den svenske af slagsen på bænken.
Lossl
Kolja - Martin - Bak - Julle
Albæk/Sly - Izunna/Salami - Poulsen - Rilwan
Simon - Sly/Jude
JA TAK
@b
Jeg tror ikke Simon Christoffersen kommer til at overgå Tim Janssen. Tim skal lige spilles ind på holdet, og så er han garant for mål. Jeg synes, at det er utroligt hvis nogle allerede har mistet tiltroen til ham, kalder ham den hollandske Fagerberg, og spår ham en plads på bænken frem for Fagerberg?
Det er ligesom dem, der allerede nu betegner nogle klubber som sikre nedrykkere.
Vi kan fortsætte dette emne under "transferønsker" det hører ikke til her i "transferrygter angående FCM"
Jeg tror ikke Simon Christoffersen kommer til at overgå Tim Janssen. Tim skal lige spilles ind på holdet, og så er han garant for mål. Jeg synes, at det er utroligt hvis nogle allerede har mistet tiltroen til ham, kalder ham den hollandske Fagerberg, og spår ham en plads på bænken frem for Fagerberg?
Det er ligesom dem, der allerede nu betegner nogle klubber som sikre nedrykkere.
Vi kan fortsætte dette emne under "transferønsker" det hører ikke til her i "transferrygter angående FCM"
FC Midtjylland
Er OB også inde over? Eller hvordan?b skrev:Man kunne godt frygte at Auri tager ham med til BIF. Simon selv ville nok ik have noget imod at følge ham til Sjællands næststørste klub fremfor at skulle rykke til det mørke - selvom han der ville komme til DKs næststørste klub:)
Enig, kan godt se Janssen hører til der - min fejl. Vil dog alligevel bare lige sige, at man ikke kan miste noget, man aldrig haft.
Simon C hører da (efter i dag) til her under rygter.
Simon C hører da (efter i dag) til her under rygter.
Jeg har opdaget, at et kolon efterfulgt af en parentes nogle gange betyder, at en kommentar er ment lidt i sjov. Fascinerende, ikke?jonas386 skrev:Er OB også inde over? Eller hvordan?
jonas386 skrev:Er OB også inde over? Eller hvordan?b skrev:Man kunne godt frygte at Auri tager ham med til BIF. Simon selv ville nok ik have noget imod at følge ham til Sjællands næststørste klub fremfor at skulle rykke til det mørke - selvom han der ville komme til DKs næststørste klub:)
Egentlig ikke, mit spørgsmål var nu uden bagtanke eller noget som helst andet. Jeg spurgte udelukkende fordi han skrev DK's 2. største klub, og regnede med han mente OB. har ikke fulgt med i transfer sagen med ham udover BIF skulle være interesseret.Acebone skrev:Jeg har opdaget, at et kolon efterfulgt af en parentes nogle gange betyder, at en kommentar er ment lidt i sjov. Fascinerende, ikke?jonas386 skrev:Er OB også inde over? Eller hvordan?
Nu melder historien jo ikke noget om, hvornår det er, vi skulle have budt. Det kan jo tænkes at det var inden signingen af Janssen, hvor man havde både Janssen og Simon på listen over mulige angribere. Så det er jo slet ikke sikkert, at vi stadig er interesserede. Umiddelbart virker det i hvert fald lidt underligt, hvis vi skulle være interesseret i endnu et ungt angribertalent, når vi i forvejen har Sly, Jude, Morten Nielsen og Hvilsom. Desuden har Janssen ca. samme profil, så på den front kan Simon heller ikke tilføre os noget.188 skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... k-angriber
Tipsbladet mener han koster omkring 5 mio. Ligner lidt spin fra hans agent.Men det tæller dog som et stort plus at han har spidskompetencer og vist han kan være på pletten over en hel sæson med hans kun 20 år.
Personligt er jeg godt tilfreds med, at vi hentede Janssen og dermed en mere erfaren angriber, når vi nu har masser af (ustabile) talenter i forvejen. Bare fordi Simon spillede en god kamp mod os (hvilket altså også var fordi vi selv var elendige), så er han altså ikke automatisk klar til at gå ind i start-11 på et tophold eller for den sags skyld at præstere på et højt niveau i Superligaen.
Hvis prisskiltet er 5 mio kr, så er han i hvert fald ikke i nærheden af at være interessant.