Midtjyllands udekampe

Om FC Midtjylland og Black Wolves
NiCUBM

Re: Midtjyllands udekampe

Indlæg af NiCUBM »

Det hele handler om at prioritere :!:

Og ja, det er dybt pinligt at vi ikke sender flere folk afsted til udekampe. Det er de samme 20-25 stykker der er afsted hver gang, hvor er resten?

Og Btw. den der sølle undskyldning med at holdene bare er en ''walkover'' er da det værste gang **** jeg længe har hørt. ALLE KAMPE ER VIGTIGE.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

AlwaysFCM skrev:lige et eksempel: nu ved jeg godt, at vi ikke skal måle os med Brøndby, men jeg synes alligevel lige dette skal med, da det for mig er lidt skuffende.

Da vi var i Silkeborg (omkring 38 km) til lokalbraget mod sif LØRDAG d. 9/4-2011 samlede vi færre FCM'ere på udebane end Brøndby (omkring 148km) gjorde i LØRDAGS, selvom det er sommerferie og mange har kone/børn/arbejde/skole osv osv, og at det er sæsonens anden runde, så mange anser kampene for lidt ubetydelige, selvom de er ligeså vigtige som de sidste kampe til foråret. Begge opgør var om lørdagen, hvor de færreste skal på arbejde dagen efter.
Jeg synes faktisk dette er et rigtig godt eksempel, som jeg også selv tænkte på! Og enig - vi kan ikke sammenligne os selv med Brøndby, de er tusind kilometer foran os, men synes det er et fantastisk eksempel. Ja, Brøndby har mange jydefans - gloryhunters ftw! Men det skal ikke være en undskyldning, for hvis Brøndby f.eks. havde spillet i Herfølge, så havde de haft LANGT flere end 300-400 (skud i tågen på hvor mange vi var i Silkeborg) med! Om det så havde været en onsdag aften/nat, kl. 00.00!

Jeg tror faktisk, at selv Silkeborg havde flere med til Herning, end vi havde i Silkeborg sidste sæson, hvilket er dybt pinligt, når man kigger på Silkeborgs fanssektion.

Jeg synes det er pinligt, at folk der forlanger det ene og det andet af spillerne på banen, som brokker sig over dit og dat, ALDRIG selv møder op, og leverer en indsats på tribunen - og det er faktisk både ude og hjemme.

Men som andre siger, så er det hele et spørgsmål om prioritering, og et spørgsmål om vilje og loyalitet. Jeg siger ikke, at man skal følge Midtjylland rundt i samtlige 33 kampe, for det er de færreste der har mulighed for det, men siger, at man skal tage sig selv i nakken, og komme ind i kampen, og hjælpe drengene med støtte.

Så et opråb til folk: KOM AFSTED
Vi kan tabe, men aldrig besejres

2294

Indlæg af 2294 »

NiCUBM skrev:Det hele handler om at prioritere :!:

Og ja, det er dybt pinligt at vi ikke sender flere folk afsted til udekampe. Det er de samme 20-25 stykker der er afsted hver gang, hvor er resten?
Det er fuldstændig rigtig at det handler om at prioritere, og der er bare en del der så prioriterer anderledes...

Man skulle så måske se på hvad der kunne motivere til at prioritere anderledes, og det er ihvertfald ikke div. indlæg her på graven, som bare fortæller at det er pinligt og for dårligt at man f.ex. prioriterer famillien / arbejdet først.
Her skulle der stå noget klogt...

974

Indlæg af 974 »

2294 skrev:
NiCUBM skrev:Det hele handler om at prioritere :!:

Det er fuldstændig rigtig at det handler om at prioritere, og der er bare en del der så prioriterer anderledes...

Man skulle så måske se på hvad der kunne motivere til at prioritere anderledes, og det er ihvertfald ikke div. indlæg her på graven, som bare fortæller at det er pinligt og for dårligt at man f.ex. prioriterer famillien / arbejdet først.
Hold nu op med det piveri - der har stort set ikke været nogle sådanne indlæg...

Folk kan sagtens være verdens bedste "journalister" herinde efter en kamp som de oftest har set på tv
Det er bare ikke godt nok i mine øjne

Jeg synes vi skal få gang i debatten om hvordan man så får fat i flere folk, og gør dem mere dedikerede, så de kommer til bare lidt flere kampe

Jeg synes måske det virker som om UBM er gået lidt i stampe?
Det synes jeg er synd - for de kan/kunne forstå at tage til de fleste kampe
Og så er der stor respekt til alle jer gutter der stort set er der hver gang!!

Jeg vil selv gå lidt i tænkeboksen - skal afsted på ferie om få timer og er LANGT bagud med det jeg skal nå :-)

Mén kom med nogle ideer folkens :-)

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

974 skrev:Hold nu op med det piveri - der har stort set ikke været nogle sådanne indlæg...

Folk kan sagtens være verdens bedste "journalister" herinde efter en kamp som de oftest har set på tv

Jeg synes vi skal få gang i debatten om hvordan man så får fat i flere folk, og gør dem mere dedikerede, så de kommer til bare lidt flere kampe

Jeg vil selv gå lidt i tænkeboksen - skal afsted på ferie om få timer og er LANGT bagud med det jeg skal nå :-)

Er helt enig, i stortset alle de ting du siger! Det er ikke godt nok, og der skal gøres noget - spørgsmålet er hvad der skal gøres?!

Jeg personligt, har flere ideer til, hvad der ville kunne hjælpe på det. En idé kunne være, at man droppede BW-busserne, og kørte i det såkaldte fodbold-tog - det gjorde vi selv til pokalfinalen, og det var fremragende. Det koster 100,- pr. landsdel (100 Jylland, 200 Fyn, 300 Sjælland). Det koster måske lidt mere end BW-bussen, men det går hurtigere, og der er mulighed for at stå på toget flere steder, hvilket ville kunne gøre tingene lettere for mange som ikke bor i Herning/Ikast-området.

Jeg tænker også, at man kunne lave en eller anden form for loyalitets-bonus, så jo flere gange man deltog i turene, jo billigere vil det blive. Eller at man måske vendte tilbage til det der engang var, de kort der, som gav adgang til samtlige udekampe via BW-bussen, for hvis man først køber sådan et kort, vil man jo se sig nødsaget til at dukke op 9/10 gange.

Hvis folk har foreslag, så smid dem endelig her - lad os få en diskussion igang, for at gøre det bedre! Hvis der kommer noget brugbart, vil jeg tage det op med bestyrelsen, da jeg ser dette som værende en fordel for alle!

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Arff skrev:
974 skrev:Hold nu op med det piveri - der har stort set ikke været nogle sådanne indlæg...

Er helt enig, i stortset alle de ting du siger! Det er ikke godt nok, og der skal gøres noget - spørgsmålet er hvad der skal gøres?!

Jeg personligt, har flere ideer til, hvad der ville kunne hjælpe på det. En idé kunne være, at man droppede BW-busserne, og kørte i det såkaldte fodbold-tog - det gjorde vi selv til pokalfinalen, og det var fremragende. Det koster 100,- pr. landsdel (100 Jylland, 200 Fyn, 300 Sjælland). Det koster måske lidt mere end BW-bussen, men det går hurtigere, og der er mulighed for at stå på toget flere steder, hvilket ville kunne gøre tingene lettere for mange som ikke bor i Herning/Ikast-området.

Jeg tænker også, at man kunne lave en eller anden form for loyalitets-bonus, så jo flere gange man deltog i turene, jo billigere vil det blive. Eller at man måske vendte tilbage til det der engang var, de kort der, som gav adgang til samtlige udekampe via BW-bussen, for hvis man først køber sådan et kort, vil man jo se sig nødsaget til at dukke op 9/10 gange.

Hvis folk har foreslag, så smid dem endelig her - lad os få en diskussion igang, for at gøre det bedre! Hvis der kommer noget brugbart, vil jeg tage det op med bestyrelsen, da jeg ser dette som værende en fordel for alle!
Fantastisk idé Aff, jeg bor selv i skive, og der går ingen tog til herning, så jeg kan ikke komme med på busturene, så det med togene lyder godt.
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

ArneR

Indlæg af ArneR »

Den med toget er, en god ide. Man kunne jo kontakte ARRIVA TOG og DSB, som jo er de to udbydere af trafik. regn dog ikke med at de tillyser særtog, det bliver nødt til at være plantog, med mindre vi kan stille med 4 - 500 mand pr. gang. Jeg ved hvad en Lokomotivfører koster, og hvad et togsæt koster pr. km. og det er ikke småpenge. en bus er langt det billigste, bortset fra at det gider folk ikke at køre med.
Man kan sagtens komme med tog fra Skive til Herning. Du skal bare over Struer. Jeg ved at både DSB og ARRIVA er til at tale med, når det gælder rejser til events, så keep on going.

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Ja, men det tager lang tid. Og hvis vi først kommer hjem sent, og så jeg skal til at tage toget hjem, og der går sikkert ikke tog så sent.
ArneR skrev:Den med toget er, en god ide. Man kunne jo kontakte ARRIVA TOG og DSB, som jo er de to udbydere af trafik. regn dog ikke med at de tillyser særtog, det bliver nødt til at være plantog, med mindre vi kan stille med 4 - 500 mand pr. gang. Jeg ved hvad en Lokomotivfører koster, og hvad et togsæt koster pr. km. og det er ikke småpenge. en bus er langt det billigste, bortset fra at det gider folk ikke at køre med.
Man kan sagtens komme med tog fra Skive til Herning. Du skal bare over Struer. Jeg ved at både DSB og ARRIVA er til at tale med, når det gælder rejser til events, så keep on going.
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

ArneR skrev:Den med toget er, en god ide. Man kunne jo kontakte ARRIVA TOG og DSB, som jo er de to udbydere af trafik. regn dog ikke med at de tillyser særtog, det bliver nødt til at være plantog, med mindre vi kan stille med 4 - 500 mand pr. gang. Jeg ved hvad en Lokomotivfører koster, og hvad et togsæt koster pr. km. og det er ikke småpenge. en bus er langt det billigste, bortset fra at det gider folk ikke at køre med.
Vi kørte selv med fodbold-tog til pokalfinalen i år, og der var vi kun omkring 50-60 stykker. Som sagt, så skal man bare lave en aftale med DSB, som så sørger for nogle tog ansvarlige, som er ansat hos DSB, som skal hindre skader på tog, slagsmål osv. (tror de tager højde for at alle opfører sig om Brøndbys fans!)

Men om det bliver et særtog eller ej, så er tog ofte at foretrække, da man har lidt mere plads. Måske tog ikke er nødvendigt, hvis det er kampe i Jylland, men hvis du spørger mig, så er det en fantastisk idé når man skal længere end Fyn.
Man kan jo altid selv stå på et tog i f.eks. Skive (som er tilfældet for Sebastian) og tage til Aalborg, Århus, Horsens eller lign., og mødes med os andre der.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Arff skrev:
Vi kørte selv med fodbold-tog til pokalfinalen i år, og der var vi kun omkring 50-60 stykker. Som sagt, så skal man bare lave en aftale med DSB, som så sørger for nogle tog ansvarlige, som er ansat hos DSB, som skal hindre skader på tog, slagsmål osv. (tror de tager højde for at alle opfører sig om Brøndbys fans!)

Men om det bliver et særtog eller ej, så er tog ofte at foretrække, da man har lidt mere plads. Måske tog ikke er nødvendigt, hvis det er kampe i Jylland, men hvis du spørger mig, så er det en fantastisk idé når man skal længere end Fyn.
Man kan jo altid selv stå på et tog i f.eks. Skive (som er tilfældet for Sebastian) og tage til Aalborg, Århus, Horsens eller lign., og mødes med os andre der.
Jammen så er det vel bare op på hesten Arff.
Du kan jo lige komme med info om hvordan det skal foregå til Ålborg på mandag, hvis man skal med toget. Jeg må dog sige at jeg er rimeligt sikker på det tager for lang tid til jeg har tid til det, men kom glad, hvis det kan gøres hurtigere og billigere, så er jeg meget villig til at deltage.

ps.
Der er nok andre ture hvor det er noget mere sansynligt at få til at hænge sammen, så kom med et overslag på næste tur igen.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Hekler skrev:
Arff skrev:

Jammen så er det vel bare op på hesten Arff.
Du kan jo lige komme med info om hvordan det skal foregå til Ålborg på mandag, hvis man skal med toget. Jeg må dog sige at jeg er rimeligt sikker på det tager for lang tid til jeg har tid til det, men kom glad, hvis det kan gøres hurtigere og billigere, så er jeg meget villig til at deltage.

ps.
Der er nok andre ture hvor det er noget mere sansynligt at få til at hænge sammen, så kom med et overslag på næste tur igen.
Jeg vil tage det op med Thomas, Kasper og Fyhn, og høre hvad de siger til det. Og så længe det er i Jylland, ved jeg ikke om det er muligt, at gøre det billigere end med BW-bussen. Men jeg vil snakke med dem om det i morgen inden kampen, og så vil jeg vende tilbage med hvad de siger :)

Det betyder selvfølgelig, at det ikke er noget vi kan nå inden AaB-kampen, og derfor vil jeg opfordrer alle til at melde sig til BWs tur, så vi kan få en masse med op og støtte holdet.

Noerum

Indlæg af Noerum »

Ja desværre er UBM gået tilbage, det skyldes dels at nogen er faldet fra, plus en del karantæner..

Besvar