HB Køge - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

HB Køge - FCM

Indlæg af pedersen7500 »

Så kom turen til den første udebanekamp for vores vedkommende. Det drejer sig som bekendt om kampen i Herfølge imod HB Køge, der bare SKAL give sejr.
Kan en Marc Møller starte inde? Nogle der har info?
Jeg forventer lidt at se Kolja tilbage, hvilket bliver en FRYD! Fantastisk at få ham tilbage.

Jeg vil gerne se Jonas på mål igen så min startformation:

Jonas
Kolja-Bak-Møller-Julle
Hassan/Olsen-Izzunna-Poulsen- Borring
Jude - Janssen

Ret til ændringer forbeholdes..

Vil gerne opfordre alle til at finde kørelejlighed med nogle så vi kan få nogle derover når nu bussen er aflyst. Jeg skal se selv derover, men bilen er pt. fyldt op.
!

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Re: HB Køge - FCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Jeg så et medie (kan ikke huske link), som skrev Møller gerne må spille. Kolja må vel ikke, han begynder først træning på søndag, og han må vel først være med på torsdag?

Mit bud på startopstilling:

........Jensen
..Siv-Bak-Møller-Julle
........Izunna
Albæk-Poulsen-Hassan
.....Janssen-Sly
FC Midtjylland

pedersen7500
Site Admin

Indlæg af pedersen7500 »

AlwaysFCM skrev:Jeg så et medie (kan ikke huske link), som skrev Møller gerne må spille. Kolja må vel ikke, han begynder først træning på søndag, og han må vel først være med på torsdag?

Mit bud på startopstilling:

........Jensen
..Siv-Bak-Møller-Julle
........Izunna
Albæk-Poulsen-Hassan
.....Janssen-Sly
Hvis han starter søndag hvorfor må han så ikke spille mandag? Det er før set med lyn-"debut"
!

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

@Pedersen7500

Jamen du har nok ret. Hvis klubben er i besiddelse af Koljas spillecertifikat, og han har skriftlig tilladelse til at spille, så må han vel også spille. Så hvis papirarbejdet og godkendelse osv. er ordnet med Kolja, så må han vel også spille. Kan ikke lige finde noget på nettet om reglerne / eller orker ikke lige nu ;)
FC Midtjylland

974

Indlæg af 974 »

Nu er der jo ikke nogen af dem der er i kampform, men det kan de jo naturligvis komme og kunne de evt tage Møller med i den første time og eks Kolja den sidste halve, så får de da lidt mod en lidt lettere modstander

Læs mere om kampen her
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=

mnm123

Indlæg af mnm123 »

974 skrev:Nu er der jo ikke nogen af dem der er i kampform, men det kan de jo naturligvis komme og kunne de evt tage Møller med i den første time og eks Kolja den sidste halve, så får de da lidt mod en lidt lettere modstander
Nu findes der ikke lette kampe, og vi står lige som med samme antal point som Køge, så den skal vindes, men klart er Kolja klar og spille beretiget så skal han bruges efter min mening, da man altid skal stille det stærkeste hold til hver kamp.

Læs mere om kampen her
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Vi må og skal have 3 point mod HB Køge, der (ligesom sidst de var oppe) virker som et dårligt organiseret hold. De har dog enkelte gode spillere og især en Simon Makienok kunne komme til at gøre ondt på os ved dødbolde såsom hjørnespark, idet han har en klart bedre teknik end Darlington fra TNS. :?

Vi bør dog være bedre end HBK, med undtagelse måske af Siv, der er på niveau med dem, så alt i alt skal vi have 3 point. Det kunne være lækkert at se Kolja tilbage i opstillingen og så enten Ipsa eller Marc Møller ved siden af Bak. Oppe foran håber jeg på at Janssen er klar til at spille i hvert fald i en del af kampen idet han har brug for at lære sine holdkammerater at kende inden kampen torsdag. Omvendt, fører vi 2-0 ved pausen så hiv ham ud og sæt en Jude eller Hvilsom ind i 2. halvleg. Der er ingen grund til at risikere hans deltagelse i torsdagens opgør.
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

pedersen7500
Site Admin

Indlæg af pedersen7500 »

mancitydk skrev:Vi må og skal have 3 point mod HB Køge, der (ligesom sidst de var oppe) virker som et dårligt organiseret hold. De har dog enkelte gode spillere og især en Simon Makienok kunne komme til at gøre ondt på os ved dødbolde såsom hjørnespark, idet han har en klart bedre teknik end Darlington fra TNS. :?

Vi bør dog være bedre end HBK, med undtagelse måske af Siv, der er på niveau med dem, så alt i alt skal vi have 3 point. Det kunne være lækkert at se Kolja tilbage i opstillingen og så enten Ipsa eller Marc Møller ved siden af Bak. Oppe foran håber jeg på at Janssen er klar til at spille i hvert fald i en del af kampen idet han har brug for at lære sine holdkammerater at kende inden kampen torsdag. Omvendt, fører vi 2-0 ved pausen så hiv ham ud og sæt en Jude eller Hvilsom ind i 2. halvleg. Der er ingen grund til at risikere hans deltagelse i torsdagens opgør.
Ipsa har karantæne;)
!

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

pedersen7500 skrev:
Ipsa har karantæne;)

Jamen selvfølgelig har han det ;) my bad....
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

master1

Indlæg af master1 »

mancitydk skrev:Vi må og skal have 3 point mod HB Køge, der (ligesom sidst de var oppe) virker som et dårligt organiseret hold. De har dog enkelte gode spillere og især en Simon Makienok kunne komme til at gøre ondt på os ved dødbolde såsom hjørnespark, idet han har en klart bedre teknik end Darlington fra TNS. :?

Vi bør være bedre en HBK.- Spændende at se, om Kolja er med.

Ipsa har karantæne. - Og så tror jeg det bliver Sly + Jude, hvis Janssen er tvivlsom. -

Hvilsom er vel med U20- DBU til Milk Cup.

Brugeravatar
cameo1977

Indlæg af cameo1977 »

Både kolja og møller er udtaget, Spændende

http://www.fcm.dk/index.php?ID=4&nyhedI ... laes_nyhed

ArneR

Indlæg af ArneR »

Truppen er lige blevet offentliggjort, og indeholder både Marc Møller og Kolja, men også Sivebæk, så mon ikke Siv starter på fløjen, og Marc i midterforsvaret sammen med Bak, og så kommer Kolja ind senere i kampen.
gætter på følgenede start 11.

Jensen

Siv Møller Bak Julle

Danny Poulsen Salami Albæk

Igboun Jude

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Vi har lagt pres på os selv, ved at tabe hjemme til Silkeborg. Intet andet end en sejr ude over HB Køge har værdi. HB Køge virker som den mest sikre nedrykker efter denne sæson, jeg har ikke fantasi til at forestille mig at de kan overleve denne sæson i superligaen.
Det er også utroligt vigtigt at få point på kontoen, så tæt ligaen er så er det farligt at komme dårligt i gang..

pedersen7500
Site Admin

Indlæg af pedersen7500 »

Der skulle vidst være én ledig plads i den bil jeg skal med derover.
Der kan være opsamling på strækningen Holstebro - Herfølge

SMS/ring til 28976949
!

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

pedersen7500 skrev:Der skulle vidst være én ledig plads i den bil jeg skal med derover.
Der kan være opsamling på strækningen Holstebro - Herfølge

SMS/ring til 28976949
Godt.
Jeg har en fyldt Bil med Hobitten, Rooney, Jan og mig selv.
Hvordan ser de andre biler ud?
Er der tomme pladser?
Hvordan får man fat på jer hvis man gerne vil have en plads?
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Besvar