KOLJA ER TILBAGE

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Re: KOLJA ER TILBAGE

Indlæg af Acebone »

fisker skrev:Kolja fik vi på en fri transfer

mvh

Ulvefar/ørgaard
Godt arbejde!

Det ser pludselig meget bedre ud med Møller og Kolja i truppen.

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Acebone skrev:

mvh

Ulvefar/ørgaard
Godt arbejde!

Det ser pludselig meget bedre ud med Møller og Kolja i truppen.
Ja, fantastisk arbejde!

Ja, det giver hvertfald en vigtig ro! Jeg glæder mig til at se dem i aktion, og det er godt for Bøge, at han får en fuldblods højreback at støtte sig op af, så det er lige en akademispillers fremtid, der også får øget en chance for succes, kan man da sige ;)

Må Kolja bruges til hjemmeopgøret mod Vit. S.C. på torsdag og frem derefter - også mod aab i 3. runde i superligaen?
FC Midtjylland

mnm123

Indlæg af mnm123 »

kanon han er tilbage, håber dette kan være starten på at få et stabilt forsvar op at stå omkring ham som den ledende i forsvaret, da Bak og Ma er bare for meget skadet.

Noe

Indlæg af Noe »

mvh

Ulvefar/ørgaard
Rigtig fint arbejde generelt i dette transfervindue, Ørgaard.

Så er der vist bare et monstersalg af Borring tilbage på listen. ;)

MathiasVJacobsen

TOP start-11 med nye spillere

Indlæg af MathiasVJacobsen »

Efter vi har hentet de tre nye spillere Tim Janssen, Marc Møller og Kolja har det summet i mit hovede over hvad vores nye TOP start-11 er, altså vores start-11 uden forbehold for skader..

Lössl/Kasper

Julle-----Bak-----Albrechtsen-----Kolja

--------------Inzuna/Salami----------------

---Albæk------Jacob Poulsen------Hassan---

----------Janssen-------------Igboun--------

Bænk: Bla. Sviachencho, Marc Møller, Danny O, enten Salami eller Inzuna, Borring, Jude Nworuh.

Dét er min drømme opstilling. Jeg vælger at vurdere lige Salami og Inzuna som lige og har svært ved at vurdere Marc Møller, da jeg ikke har set ham.
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Det ville være konge, hvis albrechtsen kunne holde sig så godt som skadesfri fremover nu. Jeg sunes godt nok, at han har døjet med mange skader sæsonen 10/11. Han er en kanon spiller når han er fit, og det ville være dejligt som hold, at kunne benytte sig af det ;) Hvis hans småproblemer fortsætter som det har gjort hidtil, så tror jeg godt Møller kan gå hen og overtage hans plads. Jeg så Møller til et par træninger i denne uge, og hans niveau virker rigtig godt - efter min mening.
FC Midtjylland

jonas386

Indlæg af jonas386 »

Er Mads Albæk ikke central midt?
Jeg synes hvertfald han gjorde det rigtig fint for DK under U/21 slutrunden (omend han var lidt anonym til tider) og virkede som en dygtig indpisker og et naturligt omdrejningspunkt på midten.

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

jonas386 skrev:Er Mads Albæk ikke central midt?
Jeg synes hvertfald han gjorde det rigtig fint for DK under U/21 slutrunden (omend han var lidt anonym til tider) og virkede som en dygtig indpisker og et naturligt omdrejningspunkt på midten.
Skulle gerne mene, at han er central midt, og er mest tryg med pladsen som Jakop Poulsen spiller i tiden. Men Albæk imponerer også på kanten, og i FCM's system er der mindre forskel på kant og central mdit forhold til det gamle 4-4-2 system. Så for at konkludere, Albæk spiller også på kanten :)
FC Midtjylland

jonas386

Indlæg af jonas386 »

AlwaysFCM skrev:
jonas386 skrev:Er Mads Albæk ikke central midt?
Skulle gerne mene, at han er central midt, og er mest tryg med pladsen som Jakop Poulsen spiller i tiden. Men Albæk imponerer også på kanten, og i FCM's system er der mindre forskel på kant og central mdit forhold til det gamle 4-4-2 system. Så for at konkludere, Albæk spiller også på kanten :)
Okay, mange tak for svaret.

Jeg må indrømme jeg ikke er 100% inde i jeres system, men kører i med kanter eller har i 3 mand centralt (plus en defensiv)?

For man kan jo sige i moderne fodbold er kantspilleren mere eller mindre unødvendig da backen kommer meget med op i løbet ad en kamp. Og det ville da også forklare brugen af Sivebæk på backen... Juelsgaard er jo fremragende i den anden side.

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Re: TOP start-11 med nye spillere

Indlæg af Mazter81 »

MathiasVJacobsen skrev:Efter vi har hentet de tre nye spillere Tim Janssen, Marc Møller og Kolja har det summet i mit hovede over hvad vores nye TOP start-11 er, altså vores start-11 uden forbehold for skader..

Lössl/Kasper

Julle-----Bak-----Albrechtsen-----Kolja

--------------Inzuna/Salami----------------

---Albæk------Jacob Poulsen------Hassan---

----------Janssen-------------Igboun--------

Bænk: Bla. Sviachencho, Marc Møller, Danny O, enten Salami eller Inzuna, Borring, Jude Nworuh.

Dét er min drømme opstilling. Jeg vælger at vurdere lige Salami og Inzuna som lige og har svært ved at vurdere Marc Møller, da jeg ikke har set ham.
Udemærket holdopstilling, men jeg synes egentlig at foretrække at have en venstrebenen venstre back og en højrebenet højre back - ikke omvendt ;)

Tak for info omkring transfersum, Jens

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Fantastisk at få Kolja tilbage, han er en rigtig god stabil spiller med et højt bundniveau. En klippe i defensiven, leverede vel stort set aldrig en dårlig kamp?

Vores højre back har også skreget på noget stabilitet. Mod TNS spillede Sivebæk offensiv kant igen, og der tror jeg nu nok han skal finde sin plads, han har et rigtig godt ryk.

Så kommer der vel næppe flere?

Besvar