http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=
KOLJA ER TILBAGE
Re: KOLJA ER TILBAGE
Velkommen tilbage til Kolja! Håber du finder dit gamle niveau, så er det en klar gevinst for os.
-
Spangsbjerg
Fantastisk! Intet mindre! Lige hvad vi har brug for.
Så når vel også at blive registreret til kampen mod Vitoria?
Så når vel også at blive registreret til kampen mod Vitoria?
Super Super Kolja, ham ved vi hvad står for. Bare vi ikke skal til at bygge ham op igen ligesom en unævnelig tidligere FCMér der nu er ``Hjemme´´( Idag Brøndbyspiller ). Velkommen tilbage Kolja, og må du hurtigt finde dit niveau fra da du forlod os.
En hurtig google siger JA:Spangsbjerg skrev:Så når vel også at blive registreret til kampen mod Vitoria?
18.13 List A has to be submitted by the following fixed deadlines:
a) 20 June 2011 (24.00 CET) for all matches in the first qualifying round;
b) 8 July 2011 (24.00 CET) for all matches in the second qualifying round;
c) 22 July 2011 (24.00 CET) for all matches in the third qualifying round;
d) 8 August 2011 (24.00 CET) for all matches in the play-off round;
e) 1 September 2011 (24.00 CET) for all further matches from the first
match in the group stage up to and including the final.
http://www.uefa.com/MultimediaFiles/Dow ... WNLOAD.pdf
Det er fandme en skøn nyhed.. Kolja var som Ørgaard siger, en af ligaens bedste højre backs, da han forlod klubben.. Når han tilbage til sit gamel niveau, behøver Sive ikke bruge for mange kræfter på omskolingen.. 
"Hvis ikke fodbold fandtes, ville vi alle være frustrede fodboldspillere" - Mick Lyons.
FEDT! Velkommen tilbage Kolja! 
- Mini Bager
Lige hvad man gik og ventede på 
Hvor er det dejligt med Kolja tilbage, som jeg også husker som en mand uden store skadesproblemer! Jeg håber han lægger sin tid fra Tyskland bag sig, med lidt personlige problemer, hvis diverse tyske Cottubs fansider har ret. Hvis han kan finde sit gamle niveau, er det ikke andet mindre end GENIALT for FC Midtjylland!
Jeg ser gerne Sivebæk på kanten igen, han er blevet bedre teknisk, og så har han hans lange gode træk. Så kan bøge oplæres professionelt op af Kolja
Jeg ser gerne Sivebæk på kanten igen, han er blevet bedre teknisk, og så har han hans lange gode træk. Så kan bøge oplæres professionelt op af Kolja
FC Midtjylland
Tror nu nok, at dette samtidig betyder farvel til Siv. Han er nu endegyldigt blevet kasseret som førstevalg til back. Det er jo rimelig åbenlyst at Kolja er tiltænkt højre back, og dermed at man ikke mener Siv har slået til - eller vil gøre det i nærmeste fremtid.AlwaysFCM skrev:Jeg ser gerne Sivebæk på kanten igen, han er blevet bedre teknisk, og så har han hans lange gode træk.
Den eneste mulighed jeg ser for Siv ift en fremtid i FCM er, hvis han udlejes i et år til en 1. div klub (fx Vejle), hvor han får fast spilletid på backen. Så vil han måske vokse med opgaven.
+1Kent skrev:Velkommen tilbage til Kolja! Håber du finder dit gamle niveau, så er det en klar gevinst for os.
Da han smuttede var det vel kun Pospech som var bedre i den danske liga. Glæder mig til at se stabilt defensivt arbejde, fremragende offensivt arbejde og næsten altid en helhjertet indsats igen.
Hvad siges der i krogene om transferbeløb?
Kolja fik vi på en fri transfer
mvh
Ulvefar/ørgaard
mvh
Ulvefar/ørgaard
-
Jesper BW1100
http://www.bold.dk/nyt/Kolja-tilbage-hos-FC-MidtjyllandMazter81 skrev:Hvad siges der i krogene om transferbeløb?
Han er løst fra sin kontrakt, så der er ingen transfersum i hvert fald.