Transferrygter angående FCM. Sommer 2011.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
NyX
Geografisk sted: København S.

Re: Transferrygter angående FCM. Sommer 2011.

Indlæg af NyX »

Brugeravatar
Rooney

Indlæg af Rooney »

Det er bare super hvis det er sandt :)

Brugeravatar
b
Geografisk sted: 7000

Indlæg af b »

"Hvis du tager alle de gode indkøb/salg Ørgaard har lavet og så trækker de dårlige fra, så kan du selv regne ud om han har bestået sit job..

Når du lige har regnet det ud, så vend tilbage. Så er du nok af en anden holdning..."

Øh nej....det ændrer jo ikke ved det jeg skriver. Det jeg skriver, er at dette vindue ikke er til mere end karakteren "det var da det mindste, man kunne forvente" konkurrenterne taget i betragtning.

At Zidan, Bak, Kjær, Reid, Femi m.fl. er til klap på skulderen kan ingen jo være i tvivl om (det har han helt sikkert også fået). Transfer bundlinjen historisk set, er da helt sikkert ikke rød (igen til klap). Men igen, det ændrer ikke ved det jeg skriver og dermed heller ikke min holdning.

Brugeravatar
b

Indlæg af b »

Når Kolja er en realitet vil det helt sikkert trække i den positive retning. Med Kolja, Bøge, Kasper og Siv til højre back samt Bak, Martin, Møller, Kolja, Julle og Ludwig til midterforsvar begynder der vel også at åbne sig en mulighed for et farvel til Ipsa - igen noget der vil trække op. Så mangler vi bare en klasseangriber til at supplere Igboun, Janssen please prove me wrong...

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

b skrev:Så mangler vi bare en klasseangriber til at supplere Igboun, Janssen please prove me wrong...
Der kommer med garanti ikke flere angribere ind i dette vindue.

Brugeravatar
b

Indlæg af b »

Enig, derfor håber jeg også at Janssen beviser det modsatte.

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Så er både Kolja og MM 'back in black' - hvem bliver mon den næste :?: :mrgreen:

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Administrator skrev:

Indlæg af Midtjylland » 3. jun 2011, 04:05
Midtjylland skrev:
SteffenO skrev:Midtjylland ??

Kan du sige noget om hvornår Denne store transfer skulle være en realitet, snakker vi en uge eller en måned ?
Så vidt jeg husker, har jeg aldrig snakket om en stor transfer. Jeg har heller ikke sagt om det er en eller fire spillere der arbejdes på.

Faktisk har jeg bare sagt, at jeg ved der arbejdes hårdt på noget, og at jeg også ved nogle af de spillere, som er hotte/tæt på..

Hvornår det går hjem, kan jeg jo ikke sige. Det er ikke et managerspil det her, alt kan ske. Det er før set, at det går galt i sidste øjeblik eller trækker ud.

Jeg kan dog sige, at jeg igen har fået bekræftet dette navn/disse navne flere steder..
For at understøtte Midtjylland, offentliggør jeg, ifølge aftale, lige noget fra en privat besked:

Sendt: 7. jun 2011, 15:22
Fra: Midtjylland
Til: Administrator
Biiiiiiiiiiiiip, janssen, Marc Møller..

Spot on 3 ud af 3:

Kolja, janssen, Marc Møller..

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Administrator skrev: Spot on 3 ud af 3:

Kolja, janssen, Marc Møller..
Det er ganske habilt må man sige. Respekt for det!

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Ja, nu kan man vist godt tage "Midtjylland" seriøst som pålidelig rygtesmed.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Acebone skrev:Ja, nu kan man vist godt tage "Midtjylland" seriøst som pålidelig rygtesmed.
Ikke fordi jeg er uenig, men 1) den kunne man godt have set komme - Janssen havde været oppe og vende i medierne i lang tid, Marc Møller manglede en klub, og vores forsvarsspillere er desværre lavet af glas - samtidig trænede han med hernede, og ville være en billig løsning - og hvad angår Kolja, så ved jeg der længe har været snak om/med 2) hvis man har informationerne inde fra direktionsgangene, kan der jo sagtens være spillere oppe at vende, som man kunne have nævnt i tråden, som så ikke ville være blevet til noget.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Tjåw, men så vidt jeg kan se, var der ingen, der ramte helt plet i gættekonkurrencen på trods af, at de tre selvfølgelig var realistiske mål.

At han skriver en PM til admin med de tre helt korrekte navne mange dage i forvejen må være forbundet med en vis insiderviden trods alt. Det gør da i hvert fald, at man vil tage ham ret seriøst i kommende transfervinduer.

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Arff skrev:
Acebone skrev:Ja, nu kan man vist godt tage "Midtjylland" seriøst som pålidelig rygtesmed.
Ikke fordi jeg er uenig, men 1) den kunne man godt have set komme - Janssen havde været oppe og vende i medierne i lang tid, Marc Møller manglede en klub, og vores forsvarsspillere er desværre lavet af glas - samtidig trænede han med hernede, og ville være en billig løsning - og hvad angår Kolja, så ved jeg der længe har været snak om/med 2) hvis man har informationerne inde fra direktionsgangene, kan der jo sagtens være spillere oppe at vende, som man kunne have nævnt i tråden, som så ikke ville være blevet til noget.
Det er ikke fordi jeg skal fremhæve nogle brugere. Men som i kan se af denne mail udveksling var Midtjylland fremme i skoene kun et par dage efter sidste kamp.
Administrator skrev:Hej. Hvis du er interesseret, kan du skrive hvilke spillere det drejer sig om til mig. Så kan du altid henvise til mig, hvis du føler der er behov for det. Jeg vil absolut holde tæt, og har gjort det et par gange før.

mvh Administrator

Emne: Transferrygter angående FCM. Sommer 2011.
Midtjylland skrev:
SteffenO skrev:Midtjylland ??

Kan du sige noget om hvornår Denne store transfer skulle være en realitet, snakker vi en uge eller en måned ?
Så vidt jeg husker, har jeg aldrig snakket om en stor transfer. Jeg har heller ikke sagt om det er en eller fire spillere der arbejdes på.

Faktisk har jeg bare sagt, at jeg ved der arbejdes hårdt på noget, og at jeg også ved nogle af de spillere, som er hotte/tæt på..

Hvornår det går hjem, kan jeg jo ikke sige. Det er ikke et managerspil det her, alt kan ske. Det er før set, at det går galt i sidste øjeblik eller trækker ud.

Jeg kan dog sige, at jeg igen har fået bekræftet dette navn/disse navne flere steder..

Edit: Disse to udsagn er de fra Midtjylland, blot 3 dage efter sæsonens afslutning.
http://www.black-wolves.com/b/1/96300.html#p105046 og
http://www.black-wolves.com/b/topic?p=105111#p105051

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Acebone skrev:Tjåw, men så vidt jeg kan se, var der ingen, der ramte helt plet i gættekonkurrencen på trods af, at de tre selvfølgelig var realistiske mål.

At han skriver en PM til admin med de tre helt korrekte navne mange dage i forvejen må være forbundet med en vis insiderviden trods alt. Det gør da i hvert fald, at man vil tage ham ret seriøst i kommende transfervinduer.
Det første jeg siger, er også at jeg IKKE er uenig! ;) Men jeg kendte også godt til alle tre spillerene (dog kom det først op med Marc til sidst, så vidt jeg ved), og dérfor valgte jeg ikke at deltage i konkurrencen.

Men som jeg siger, så kunne alle tre handler ligeså godt være faldet til jorden, og så havde han jo haft 0 korrekte, hvilket er det jeg prøver at sige (dog ikke ret godt formuleret) :)
Vi kan tabe, men aldrig besejres

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Låst