Billige billetter til medlemmer af BW til FCM-TNS d. 21.7.:

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Bjarne Fonnesbech
Geografisk sted: Herning

Billige billetter til medlemmer af BW til FCM-TNS d. 21.7.:

Indlæg af Bjarne Fonnesbech »

For en flad 20`er kan du komme til EL-fodbold nu på torsdag. Læs nærmere her:

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed

Jeg undskylder på forhånd, hvis nogen har linket til dette somewhere, jeg har dog ikke lige kunnet finde det ...

Mvh Bjarne

mancitydk

Re: Billige billetter til medlemmer af BW til FCM-TNS d. 21.7.:

Indlæg af mancitydk »

bare lige for at høre... hvordan ser det seneste sæsonkort ud? Ved godt det er et mystisk spørgsmål..
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

mancitydk skrev:bare lige for at høre... hvordan ser det seneste sæsonkort ud? Ved godt det er et mystisk spørgsmål..
Magen til det forrige.
Det er jo med Chip.

Lund

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Håbløs markedsføring, vil man skræmme alle andre med BWere væk fra kampen??? :evil:

100 kr imod et amatørhold fra Wales og hvor tingene med 99% sikkerhed er på plads og hvor kampen endda vises i tv, det er rent optrækkeri! :evil:

Den bliver fra sofaen fra mit vedkommende og tvivler på der kommer flere end 1500-2000 til kampen. En fair pris havde været en 50er, maks.

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Sylvester skrev:Håbløs markedsføring, vil man skræmme alle andre med BWere væk fra kampen??? :evil:

100 kr imod et amatørhold fra Wales og hvor tingene med 99% sikkerhed er på plads og hvor kampen endda vises i tv, det er rent optrækkeri! :evil:

Den bliver fra sofaen fra mit vedkommende og tvivler på der kommer flere end 1500-2000 til kampen. En fair pris havde været en 50er, maks.
Sofa-fan :roll:

Støt da klubben, de har brug for pengene..
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

FCM Fan nr. 1 skrev:

Hvorfor så ikke tage 1000 kr for kampen, FCM har jo brug for pengene? :roll: Støtter du så klubben eller er du sofafan så?

Det klær ikke FCM at blive griske pga besøg af et walisisk amatørhold. Så kan man jo tage ud og se reserveholdsliga i stedet. Det er mod modstandere med spillerne man keder, det er gratis, det er højere niveau og resultatet er ikke givet på forhånd.

Desuden så er jeg sikker på man havde fået mere i kassen med en 50er i entre. Nu dukker der kun nogle BWere og nogle unger op.

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Sylvester skrev:
FCM Fan nr. 1 skrev:

Hvorfor så ikke tage 1000 kr for kampen, FCM har jo brug for pengene? :roll: Støtter du så klubben eller er du sofafan så?

Det klær ikke FCM at blive griske pga besøg af et walisisk amatørhold. Så kan man jo tage ud og se reserveholdsliga i stedet. Det er mod modstandere med spillerne man keder, det er gratis, det er højere niveau og resultatet er ikke givet på forhånd.

Desuden så er jeg sikker på man havde fået mere i kassen med en 50er i entre. Nu dukker der kun nogle BWere og nogle unger op.
Stop så med dine associationstricks.

Det var dig der bragte på banen at du ihvertfald ville se kampen fra sofaen...

Du kan dog have ret i, at hvis de åbende sluserne og nærmest gav gratis entre, ville det give samlet større indtægt på salg i boderne etc. Men det er jo altid en afvejning. 20 kr. som BW medlem er da i orden... :mrgreen:
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Brugeravatar
Rooney

Indlæg af Rooney »

Sylvester skrev:Håbløs markedsføring, vil man skræmme alle andre med BWere væk fra kampen??? :evil:

Hvis du ikke er medlem af BW så se da at få det gjort, så kan du jo også få nogle gode rabatpriser..

ArneR

Indlæg af ArneR »

Så Så, rolig gutter. Sofafan eller ej. Os med sæsonkort til Faxe har altså også fået den tilbudt til 25 kr.
Jeg er godt nok også BW medlem, men det er ikke der for jeg har fået tilbudt billetten, men fordi jeg er sæsonkortholder, og alle sæsonkortholdere har fået tilbudt kampen til 20 elle 25 kr, alt efter hvor de sidder på MCH Arena.
Så det har intet med Black Wolves at gøre, men er en ren loaylitets pris, som klubben tilbyder.
Lur mig om ikke klubben taber penge på at tilbyde sæsonkortholdere biletten til den latterlige pris, for det er iflg. rygter ikke klubben men UEFA der fastsætter prisen på billetterne.
Måske hvis Fisker læser denne tråd, kan bekræfte hvem der fastsætter prisen på EUROPA LEAUGE kampe.

ArneR

Indlæg af ArneR »

Men ved du hvad Sylvester, hvis du vil ind til en tyver, køber jeg da gerne en billet til dig på mit medlemskort til BW. Bare sig til hvor vi skal mødes inden kampen.

Men hvorfor er du egentlig ikke medlem af BW?

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

ArneR skrev:
Men ved du hvad Sylvester, hvis du vil ind til en tyver, køber jeg da gerne en billet til dig på mit medlemskort til BW. Bare sig til hvor vi skal mødes inden kampen.

Men hvorfor er du egentlig ikke medlem af BW?
Tja det kan der jo være så mange årsager til. Er det ca. 1000 medlemmer BW tæller? FCM har 16.841 medlemmer af deres facebookgruppe og ca. 7.000 tilskuere pr kamp til stadion. Hvorfor er de ikke alle sammen medlem?

Angående dit tilbud, så mange tak for det, men det handler jo mere om princippet. Jeg har bestemt ikke noget imod at BW får et godt tilbud, men jeg syntes altså det er alt for dyrt at alle andre, minus børn, skal betale 100 kr for en allerede afgjort kamp mod et amatørhold, produktet er simpelthen ikke pengene værd.

Lad os så hvor mange tilskuere dukker op på torsdag, jeg gætter under 2000..

Besvar