SLÅ KOLDT VAND I BLODET!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

SLÅ KOLDT VAND I BLODET!

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Ja der var en del ting der ikke fungerede mod SIF:

Ipsas hjerneblødning
Sivs vanvidsaflevering
Kaspers sprællemandsforsøg
Janssens missere..

Men når det er sagt så slå koldt vand i blodet.

Vi var 10 mod 11 i 80 minutter og dominerede alligevel SIF så meget at 5-1 havde været mere rimeligt. Hassan spiller fremragende, og det samme gælder Salami og SLY. Julle var usvigelig sikker i sine aktioner.

Hvis de spillemæssige takter kan bibeholdes kommer vi til at vinde mange flotte kampe i år. Der var flot kombinationsspil og gode enkeltmandspræstationer. Jeg synes det lover udmærket, selvom kampens resultat var noget skod.

Det er vigtigt at holdet ikke går i negativ mode nu, og jeg opfordrer mine med-fans til også at slå koldt vand i blodet. Sejr over TNS torsdag og så to ligasejre i træk og vi er med igen.
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Claus J

Re: SLÅ KOLDT VAND I BLODET!

Indlæg af Claus J »

FCM Fan nr. 1 skrev:Ja der var en del ting der ikke fungerede mod SIF:

Ipsas hjerneblødning
Sivs vanvidsaflevering
Kaspers sprællemandsforsøg
Janssens missere..

Men når det er sagt så slå koldt vand i blodet.

Vi var 10 mod 11 i 80 minutter og dominerede alligevel SIF så meget at 5-1 havde været mere rimeligt. Hassan spiller fremragende, og det samme gælder Salami og SLY. Julle var usvigelig sikker i sine aktioner.

Hvis de spillemæssige takter kan bibeholdes kommer vi til at vinde mange flotte kampe i år. Der var flot kombinationsspil og gode enkeltmandspræstationer. Jeg synes det lover udmærket, selvom kampens resultat var noget skod.

Det er vigtigt at holdet ikke går i negativ mode nu, og jeg opfordrer mine med-fans til også at slå koldt vand i blodet. Sejr over TNS torsdag og så to ligasejre i træk og vi er med igen.
Nu er det bare sådan at det du skriver kunne være skrevet ved de fleste kampe i foråret, der som jeg husker det ikke førte til den store point høst. Så det er måske lidt svært at slå koldt vand i blodet, nå vi tilsyneladende fortsætter bølgen. når man så samtidig lægger til at vi plejer at starte sæsonenrne godt, giver det mig ikke ligefrem julelys i øjnene.
Claus J

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Claus J skrev: Nu er det bare sådan at det du skriver kunne være skrevet ved de fleste kampe i foråret, der som jeg husker det ikke førte til den store point høst. Så det er måske lidt svært at slå koldt vand i blodet, nå vi tilsyneladende fortsætter bølgen.
Lige nøjagtigt. Selvfølgelig skal vi have tålmodighed, men samtidig var kampen mod Silkeborg endnu et eksempel på de dumme pointtab til dårligere hold, som var vores store problem sidste år. Hvis vi alene havde været skarpere mod Lyngby, så hed modstanderen i vores europæiske eventyr Panathinaikos i stedet for TNS.

Vi SKAL have rettet op på tingene. Janssen skal selvfølgelig have tid til at blive spillet ind, men Siv, Bak og dødbolde er på ingen måde nye problemstillinger. Det er velkendte ting fra sidste sæson, som der BURDE være arbejdet med i opstarten til denne.

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Jeg er ikke uenig i nogen af jeres betragtninger, men ser alligevel en væsensforskel fra sidste sæson:

Vi spiller os frem til flere chancer og de unge spillere har fået lidt flere kampe i benene og dermed mere rutine, ligesom jeg kan se et forbedret pasningsspil (Bla. pga. Hassans opblomstring). Det betyder at der stadig vil være udfald mod de formodet svagere hold (Silkeborg inclusive), men bundniveauet MÅ være blevet højere.

Derudover sluttede vi sæsonen af med anti-succesoplevelser. Omvendt har vi i opstartsfasen haft et par succesoplevelser (Sejr over Werder samt sikker sejr i Wales).

Og hvorfor ikke bygge videre på denne optimisme i de kommende kampe?

Jeg tror på at holdet, når de får hul på bylden, vil vokse endnu mere. Jeg så næsten alle kampene i denne runde, og mener faktisk at FCM leverede noget af det bedste spil i ligaen. SIF var heldige (11 mod 10).
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Besvar