Fcm-Silkeborg
Fcm-Silkeborg
Kom on alle ulve fan- vi skal på stadion Søndag, og gi vores hold en kanon start på sæsonen. Glenn har udtalt at spillerne er top tunet, nu mangler vi bare at høre fra vores fan at vi er klar til sejr. Håber spillerne er klar efter deres tur til Wales, for vi skal ha de 3 point i kampen Søndag. Håber at opstillingen er den samme bare med Bak inde for MA. Tror på 3-1-sejr med Sly-Tim-Danni som målscore. Vi ses forhåbentlig på stadion- kom bare mange der bliver plads til alle..........
Re: Fcm-Silkeborg
Tror også vi skal satse på samme hold som i UEFA, minus Albrechtsen selvfølgelig. Kunne ellers godt tænke mig at se Jude tilbage i start-11, men kunne godt forstille mig han kan få en rolle i anden halvleg.
Silkeborgs hold, ikke noget som jeg mener virker skræmmende. Pudsigt så meget FCMere der er imellem
http://www.silkeborgif.com/nyheder/2011 ... lland.aspx
Kan godt være lidt bekymret for vores defensiv, men tror til gengæld vores forreste spillere nok skal finde nettet.
3-1 til os, målscorere Sly, Danny og Jude
Silkeborgs hold, ikke noget som jeg mener virker skræmmende. Pudsigt så meget FCMere der er imellem
Kan godt være lidt bekymret for vores defensiv, men tror til gengæld vores forreste spillere nok skal finde nettet.
3-1 til os, målscorere Sly, Danny og Jude
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
-
MathiasVJacobsen
Kasper
Kasper hansen------Bak----Ipsa----Julle
--------Inzuna---------
--Rilwan----Poulsen-----Albæk
---Igboun---janssen
Spørgsmålet er om det er Siv eller Kasper Hansen som Glenn vil vælge og hvad med Danny O?
Kasper hansen------Bak----Ipsa----Julle
--------Inzuna---------
--Rilwan----Poulsen-----Albæk
---Igboun---janssen
Spørgsmålet er om det er Siv eller Kasper Hansen som Glenn vil vælge og hvad med Danny O?
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund
Nu sørgede jeg med opmuntrende tilråb for at vi vandt årets første betydende kamp, så nu da Heine har fanget mig i England hvor man må nøjes med at sidde på Fratton Park og nynne med på "Terry is a wanker" så er der nogen der må træde frem om sørge for sejr mod Silkeborg.
Jeg ved godt at der skal en del flere af jer til at yde den samme indflydelse som jeg gør, så nu må i tage jer sammen og tage nogle venner med.
Det er en sommer Kamp og traditionelt kommer der tre ludere og en lommetyv, så der kommer nok mindst lige så mange aktive SIF fans, med mindre alle de sprit stive er kommet hjem fra Sunny Beach og har fået stemmen tilbage efter pencelinen har slået Klamydiaen ned...
God kamp
Jeg ved godt at der skal en del flere af jer til at yde den samme indflydelse som jeg gør, så nu må i tage jer sammen og tage nogle venner med.
Det er en sommer Kamp og traditionelt kommer der tre ludere og en lommetyv, så der kommer nok mindst lige så mange aktive SIF fans, med mindre alle de sprit stive er kommet hjem fra Sunny Beach og har fået stemmen tilbage efter pencelinen har slået Klamydiaen ned...
God kamp
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Nogen om ved hvor man kan streame kampen? Sidder i Aarhus og vores antenne forening har valgt canal 9 fra 
- Thomasbokr
Ved ikke om den kan streames gratis, men man kan betale sig fra at streame den på: http://www.csports.dk/cmore/?progId=1787936RockogRul skrev:Nogen om ved hvor man kan streame kampen? Sidder i Aarhus og vores antenne forening har valgt canal 9 fra
Kommentatorene sagde han var skadet..X skrev:Hvorfor er Bøge ikke med?
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
Kunne være fedt hvis Back in black havde en forsvarspiller ud over Julle. Mener - så var der da 2
Fik ikke set den første halve time, men den time jeg fik set af kampen, spillede vi sgu godt i store perioder, selvom vi var en mand i undertal, og det var vel det man kalde en ufortjent sejr.
Rilwan gør hvad det passer ham, og trækker 3-4 gule kort. Fremragende kamp af ham, hvor han dog gik lidt død til sidst.
Julle virker også til at være 100% klar, kæft han gør det godt!
-Og så er der jo lige Boring... 20 millioner manden der ikke engang kan drible helt alene op langs linien uden at smide bolden væk.
Hold ham ude på bænken, for hver gang han sætter sine ben på banen, falder hans værdi.
Vi tabte idag, men der var sgu mange positive takter, og hvis vi så kan få vores angribere til at score nogle mål, så går vi en stor sæson i møde!
Rilwan gør hvad det passer ham, og trækker 3-4 gule kort. Fremragende kamp af ham, hvor han dog gik lidt død til sidst.
-Og så er der jo lige Boring... 20 millioner manden der ikke engang kan drible helt alene op langs linien uden at smide bolden væk.
Hold ham ude på bænken, for hver gang han sætter sine ben på banen, falder hans værdi.
Vi tabte idag, men der var sgu mange positive takter, og hvis vi så kan få vores angribere til at score nogle mål, så går vi en stor sæson i møde!
Høvdingen af Herning
Saemala skrev:Fik ikke set den første halve time, men den time jeg fik set af kampen, spillede vi sgu godt i store perioder, selvom vi var en mand i undertal, og det var vel det man kalde en ufortjent sejr.
Mange positive momenter, men men men, Ørgard skal ud at finde en klassemidtforsvar,
det her går ganske enkelt ikke mere, Bak og Albrechtsen er for ofte skadet, og ja ak ak ak, hvor er det stupid af Ipsa, han må også være en færdig mand i FCM på lige fod med Borring og Fagerberg, Ipse er bare ikke god nok, længere er den ikke.
Jeg synes ikke du kan tørre den af på Ipsa, det var tværafleveringen forinden der skabte den unødvendige chance til SIF, som Ipsa imo forsøgte at råde bod på med de midler der nu var til rådighed. Men ja, der mangler i høj grad format i bagkæden og specielt i de tilfælde, hvor to mand tabes fremme og tre fire stk. løber i kontra mod fx Julle og Kasper som eneste bagtil... der var store problemer i dag. Det er trist.FCMReal skrev:Saemala skrev:Fik ikke set den første halve time, men den time jeg fik set af kampen, spillede vi sgu godt i store perioder, selvom vi var en mand i undertal, og det var vel det man kalde en ufortjent sejr.
Mange positive momenter, men men men, Ørgard skal ud at finde en klassemidtforsvar,
det her går ganske enkelt ikke mere, Bak og Albrechtsen er for ofte skadet, og ja ak ak ak, hvor er det stupid af Ipsa, han må også være en færdig mand i FCM på lige fod med Borring og Fagerberg, Ipse er bare ikke god nok, længere er den ikke.