Transferønsker - Sommer 2011
Re: Transferønsker - Sommer 2011
Det ville helt sikkert være fint med Ried, men mon ikke han er rimelig dyr i forhold til hvad man ellers kunne få?
-
JensMikkelsen
Jeg håber stærkt på man skriver med Ulrik Lindkvist som en billig gardering til førsteholdet.
Han kan godt bruges på højre og centralt også kender han klub kulturen og folk i klubben. Jeg tror han ville være positiv for klubben også udenfor banen.
Han kan godt bruges på højre og centralt også kender han klub kulturen og folk i klubben. Jeg tror han ville være positiv for klubben også udenfor banen.
Jeg må indrømme at jeg slet ikke kan se Ulrik tilbage i FCM..JensMikkelsen skrev:Jeg håber stærkt på man skriver med Ulrik Lindkvist som en billig gardering til førsteholdet.
Ja han var en habil spiller engang, og en af dem der havde høj stjerne hos mange fans, men han blev vejet og fundet for let, og jeg tvivler på at han kan tilføre holdet noget fremadrettet
Han må vel også selv have en drøm om at slutte karrieren af med at spille fodbold
Og det er vist meget begrænset hvad han har præsteret efter han forlod os
Jeg tror du hænger lidt for meget i fortidige bedrifter Jens
Forstår ikke den glæde nogen har ved at lindkvist måske kommer tilbage. Han var langt fra god nok da han smuttede sidst og kampe på AGF's andet hold og minimal spilletid, hvis nogen, hos Vejle og AC Horsens gør ham ikke ligefrem til nogen der nogensinde kommer på holdet.
Så det bedre at tage en op fra akadamiet, eller hente en i Balling, Studsgård eller Hammerum.
Så det bedre at tage en op fra akadamiet, eller hente en i Balling, Studsgård eller Hammerum.
Det er vel også en mulighed med Marc Møller, som i øjeblikket træner med holdet. Han er en ganske stabil midterforsvarer og gjorde det generelt ok for Lyngby i sidste sæson. Kan se at han ønskede luftforandring (eller måske var han træt af at blive aflønnet i gavekort i Lyngby...), og derfor forlængede han ikke:
http://www.bold.dk/nyt/Moeller-Tid-til-luftforandring
http://www.bold.dk/nyt/Moeller-Tid-til-luftforandring
Det er udelukket.. Vi skal ikke have disse spillere ind, så hellere have Alexander Ludvig sidende på bænken som backup. Han er billigere i løn og måske endda lige så god.
Helt enig. Vi skal ikke ud og købe breddespillere! Det er heller ikke klubbens målsætning. Enten køber vi spillere, der kan gå direkte ind i start 11'eren, eller også bruger vi egne talenter.Lupus1999 skrev:Det er udelukket.. Vi skal ikke have disse spillere ind, så hellere have Alexander Ludvig sidende på bænken som backup. Han er billigere i løn og måske endda lige så god.
/Bobby
-
JensMikkelsen
Jeg skal ikke afvise at jeg hænger mig i fordums styrke 974
Men jeg syntes nu han er en fornuftig bredde spiller, men vil da hellere have Kolja
Men jeg syntes nu han er en fornuftig bredde spiller, men vil da hellere have Kolja
Hallo vi skal ikke sigen bredde spillere, kun til start 11, og spillere som Lindkvist og Marc Møller er kun bredde spillere, vi skal ha Kolja eller en lign. på hans niveau, ellers har vi fra akadamiet.JensMikkelsen skrev:Jeg skal ikke afvise at jeg hænger mig i fordums styrke 974![]()
Er der ikke nogen, som kan anbefale den unge mand en RIGTIG god børneinstitution i kørselsafstand fra Ikast?
http://www.sporten.dk/fodbold/lars-jaco ... -at-stoppe
http://www.sporten.dk/fodbold/lars-jaco ... -at-stoppe
Albrechtsen ude en måned!
http://www.bold.dk/nyt/En-maaneds-pause-til-FCM-profil
Det er simpelthen noget lort. Ligner en sæson som sidste år, hvor vi er hårdt ramt af skader i forsvaret.
Vi er simpelthen nødt til at forstærke os i forsvaret. Albrechtsen er næsten skadet konstant. Bak er heller ikke særlig stabil og bliver han også skadet står vi med Ipsa og en af de unge. Ikke særligt stabilt.
Det er simpelthen noget lort. Ligner en sæson som sidste år, hvor vi er hårdt ramt af skader i forsvaret.
Vi er simpelthen nødt til at forstærke os i forsvaret. Albrechtsen er næsten skadet konstant. Bak er heller ikke særlig stabil og bliver han også skadet står vi med Ipsa og en af de unge. Ikke særligt stabilt.
/Bobby
Det her er Ørgaard simpelthen nødt til at reagerer på, vi er for sårbare i midterforsvaret. Mon det er fordi vi venter på Dempo før vi kan hente en spiller? Evt. Kolja?Bobby skrev:http://www.bold.dk/nyt/En-maaneds-pause-til-FCM-profil
Personligt vil jeg være tilfreds med at man hentede en gardering i Marc Møller, på en et årig kontrakt. Hvis der bliver problemer på højre bak så har vi både: Bøge, Siv, hansen og Ipsa som kan spille der ude. Jeg tror på at Bøge bliver første valg efter hans præstation i Wales igår og opstartskampene. Endelig så kommer Erik S vel tilbage på et tidspunkt i løbet af efteråret?
Missionen er vel klar: 1 stk. forsvarsspiller Hr. Ørgaard og helst inden for ganske kort tid. (Hvis det skal være Marc Møller kan den vel fikses inden på søndag.).
Umiddelbart lugter det klart af en kort kontrakt til Marc Møller, hvis ikke der kan falde en aftale på plads med Kolja indenfor meget kort tid. Vi har ikke råd til at gamble med sæsonstarten, og allerede næste runde af UEFA bliver modstanden meget hårdere.
Det er jo efterhånden ved at udvikle sig til en farce med det midterforsvar
Det der skulle være vores nye drømmeforsvar, Bak og Albrechtsen, har magtet at spille 5 kampe fuld tid sammen hele sidste sæson, det er jo en ren parodi og det er da lige til at tude over
Færre polioramte svagbørn af forsvarsspillere i klubben tak! Det må betyde Marc Møller (Eller Kolja
) ind så hurtigt som muligt! Bak kan ikke holde til at spille den næste måned i træk og så er vi snart ude i uholdbare lappeløsninger i midterforsvaret igen.
Julle skal absolut ikke spille centralt og Ludwig er slet ikke god nok endnu!
Det der skulle være vores nye drømmeforsvar, Bak og Albrechtsen, har magtet at spille 5 kampe fuld tid sammen hele sidste sæson, det er jo en ren parodi og det er da lige til at tude over
Færre polioramte svagbørn af forsvarsspillere i klubben tak! Det må betyde Marc Møller (Eller Kolja
Julle skal absolut ikke spille centralt og Ludwig er slet ikke god nok endnu!
Ser heldigvis ud til Ørgaard allerede er igangKent skrev:Umiddelbart lugter det klart af en kort kontrakt til Marc Møller, hvis ikke der kan falde en aftale på plads med Kolja indenfor meget kort tid. Vi har ikke råd til at gamble med sæsonstarten, og allerede næste runde af UEFA bliver modstanden meget hårdere.
http://aoh.dk/artikler/moeller-kan-aflo ... lbrechtsen
/Bobby