http://aoh.dk/artikler/spar-stopper-som-hovedsponsor
Er det ikke lidt tyndt at stoppe et hovedsponsorat pga. en trænerudtalelse, der ikke er klubbens officielle målsætning?
Omvendt, er det vel heller ikke særligt klogt taktisk af Riddersholm at smide den udtalelse, tænkt i forhold til sponsorerene... Han tager nok noget af forventningpresset fra spillerne, men det er da skidt hvis det skal koste sponsorkroner...
- figofan
SPAR stopper som hovedsponsor...
Re: SPAR stopper som hovedsponsor...
emnet diskuteres i anden tråd, Men tror du kan være ganske sikker på at det er en ganske velovervejet valvue for money beslutning fra Spars side. Det har ikke det fjerneste med Glens udtalelse af gøre. De er ikke andet end medieteknisk at Spar udtaler sig kristisk igår for idag at meddele offentligheden at de trækker sig
emnet diskuteres i anden tråd, Men tror du kan være ganske sikker på at det er en ganske velovervejet valvue for money beslutning fra Spars side. Det har ikke det fjerneste med Glens udtalelse af gøre. De er ikke andet end medieteknisk at Spar udtaler sig kristisk igår for idag at meddele offentligheden at de trækker sig
betyder det så at der skal stå en ny sponsor på maven af dem efter nytår?
er jo nedern at købe den nye trøje nu så...
Det kan du være ganske sikker på der skal - det bliver nok ikke en storsællert det første halve år...KingJohn skrev:betyder det så at der skal stå en ny sponsor på maven af dem efter nytår?
Her skulle der stå noget klogt...
-
Jesper BW1100
De kan i hvert fald nok nedskrive regnskabet for år 2011 med de 550 kroner jeg havde planlagt at bruge på den. Den skal ikke anskaffes før der er et nyt logo på maven.2294 skrev: Det kan du være ganske sikker på der skal - det bliver nok ikke en storsællert det første halve år...
Hvis nu folk bare mille holde sig til det der rent faktisk er udmeldt i stedet for en hal vind...
http://www.sporten.dk/superligaen/fcm-t ... uambitioes
http://www.sporten.dk/superligaen/fcm-t ... uambitioes
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Tag det nu roligt, det kan da godt være SPAR stopper som hovedsponsor,men det åbner da op for nye sponsorer, som tilmed kan få deres navn og logo på trøjen. Jeg vælger at se positivt på det, da jeg tror det i længden er til stor fordel for klubben.
Hvordan kan det være positivt for klubben, at den mangler et millionsponsorat? Hvordan er det en fordel?Oven skrev:Tag det nu roligt, det kan da godt være SPAR stopper som hovedsponsor,men det åbner da op for nye sponsorer, som tilmed kan få deres navn og logo på trøjen. Jeg vælger at se positivt på det, da jeg tror det i længden er til stor fordel for klubben.
I øjeblikket står Brøndby, Silkeborg og FC Nordsjælland uden hovedsponsor, så det er ikke lige frem et let marked, og hovedsponsoraterne bliver altså ikke revet væk! Sandsynligvis ender man med at skulle acceptere en mindre pose penge end tidligere, og hvis tv-aftalen samtidig bliver mindre end den nuværende, så mangler man måske 5-10 mio i indtægter til næste år.