Transferrygter angående FCM. Sommer 2011.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Noe

Re: Transferrygter angående FCM. Sommer 2011.

Indlæg af Noe »

Husum skrev:Off-topic: "...når FCM's spillerbussen drager til Tyrkiet" - de kører da forhåbentlig ikke til Tyrkiet??
Tror der skulle stå 'Tyskland'.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Spændende!

Ingen tvivl om at Borring har været 'dead man walking' i FCM siden skiftet i spillestil, som slet ikke passer til ham som type. Det vil naturligvis koste en del i afskrivning at komme af med ham, da vi nok ikke kan få de 5 mio ind, som han vel har af regnskabsmæssig værdi, men samtidig vil vi spare en del lønkroner, der måske kunne åbne op for en tilgang til venstrekanten. Desuden er det rent trupmæssigt også godt at komme af med Borring, så truppens dyreste spiller ikke sidder på bænken. Det kan godt skabe lidt uro.

Noe

Indlæg af Noe »

Kent skrev:Ingen tvivl om at Borring har været 'dead man walking' i FCM siden skiftet i spillestil, som slet ikke passer til ham som type. Det vil naturligvis koste en del i afskrivning at komme af med ham, da vi nok ikke kan få de 5 mio ind, som han vel har af regnskabsmæssig værdi, men samtidig vil vi spare en del lønkroner, der måske kunne åbne op for en tilgang til venstrekanten. Desuden er det rent trupmæssigt også godt at komme af med Borring, så truppens dyreste spiller ikke sidder på bænken. Det kan godt skabe lidt uro.
Enig (kan man være uenig?) Afskrivningen måtte vi jo lave alligevel i et fremtidigt regnskab, så lad os bare spare lønnen.

Men Terek Grosny? Der skal formodentlig en del lønkroner på bordet, for at det lyder attraktivt for Borring selv..

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Lækkert! Det kunne være så godt hvis vi kunne få ham afsat! Hvis han gør det... så mangler vi at få afsat fagerberg! Så er preseason´en reddet for mit vedkommende! :D
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Bobby

Indlæg af Bobby »

Kent skrev:Spændende!

Ingen tvivl om at Borring har været 'dead man walking' i FCM siden skiftet i spillestil, som slet ikke passer til ham som type. Det vil naturligvis koste en del i afskrivning at komme af med ham, da vi nok ikke kan få de 5 mio ind, som han vel har af regnskabsmæssig værdi, men samtidig vil vi spare en del lønkroner, der måske kunne åbne op for en tilgang til venstrekanten. Desuden er det rent trupmæssigt også godt at komme af med Borring, så truppens dyreste spiller ikke sidder på bænken. Det kan godt skabe lidt uro.
Helt bestemt spændende. Tror dog det er lidt af et long shot, med mindre Borring genfinder noget af hans gamle form under træningsopholdet, men vi krydser fingre. Ville være en god løsning for alle parter.

Tror dog ikke, vi skal forvente tilgang på venstrekanten. Rilwan sidder solidt på den plads og kan suppleres af Sly. Medmindre en af dem ryger ind i en alvorlig skade eller et markant formdyk, tror jeg ikke der sker noget på den plads.

Mener nu også man skal sørge for at forstærke sig på højrebacken først.
/Bobby

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Noe skrev:
NyX skrev:Rygterne omkring FCM og mulige transfers ind og ud af klubben svirrer ikke ligefrem pt. Gad vide om der er noget i gære eller om truppen er som den skal være... :?
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=

Værsgo :)
Hehe tak, som sendt fra det øverste :D

Nuvel, jeg havde i konkurrencen gættet på tysk fodbold, men når nu det skal være så går russisk vel også an - der plejer at være succes med at afhænde folk derovre østpå og Borring fortjener da en chance for at få gang i karrieren igen.

Mht. først hans chance og derefter lønkronerne, som nogen nævner, så er jeg sikker på, at han, hvis han får den på et hold, hvor han som type passer ind, nok skal vise hvad han duer til - trods sproglige barrierer mv. Han er hurtig, har nogenlunde spilforståelse og er tillige arbejdsom og endda målfarlig. Når han altså spiller på sin position og i øvrigt også har medgang. Lønkronerne er næppe dårlige i russisk fodbold - Gullit har trænet klubben og han er sikkert ikke en der lader sig spise af med 5 rubler og en skål borsjtj - men derimod kan forskellen mellem top og bund i ligaen, dvs. de sportslige muligheder, samt måske især de geografiske og kulturelle forhold mv. være en ting der bliver afgørende for om Borring selv ønsker at skifte. Desuden er følgende Formanden i klubben er Ramzan Kadyrov, der også er præsident i Tjetjenien. Han betegnes som en udspekuleret diktator, der er hovedmanden bag et omfattende folkemord i den russiske republik. vel næppe noget der bidrager til at gøre Borrings interesse større end som så...

Om han spiller her efter sommerferien - det tvivler jeg stærkt på. Desuden er han næppe billig for os og der kan sagtens være behov for at frigøre penge til at forstærke og eller bibeholde andre positioner på holdet....

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Ifølge Onside.dk skal Jonas Borring til 3 dages prøvetræning, hos russiske Terek Grosny. Lad os da håbe vi og han får noget ud af det. Måske kan vi slippe af med en lønudgift, og få en pose penge for ham. Og så få råd til en højre back. Kolja ......... f.eks. :D :D :D

NyX

Indlæg af NyX »

http://twitter.com/#!/FodboldRygterDK er der nogen der kender denne rygtetråd fra Twitter angående dansk fodbold? Det nævnes at FCM har kig på Jonas Troest... :roll: :?:

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

NyX skrev:http://twitter.com/#!/FodboldRygterDK er der nogen der kender denne rygtetråd fra Twitter angående dansk fodbold? Det nævnes at FCM har kig på Jonas Troest... :roll: :?:
De fyrer vist bare en del af så tror ikke det skal tages så højtideligt. Bl.a. nævnes Jakob Poulsen som erstatning til OB ved Djemba-Djemba salg. Ikke særlig realistisk, medmindre de vil lave en "Borring" ;-)
Men at jeg så til gengæld synes en Troest vil være spændende er en anden ting. Kan spille både højre back og centralt på fornuftigt niveau.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

NyX skrev:http://twitter.com/#!/FodboldRygterDK er der nogen der kender denne rygtetråd fra Twitter angående dansk fodbold? Det nævnes at FCM har kig på Jonas Troest... :roll: :?:
Kender den ikke, men virker ikke videre troværdig, når man ser på de forskellige udmeldinger. Når der ingen kilder er på, er det svært at tage helt seriøst.

Troest har vel stort set været skadet det meste af tiden i OB, men i princippet passer han sådan set rimelig godt på den profil vi ønsker: Han kan spille både back og midterforsvar. Desuden har han kontraktudløb om 6 mdr, og OB ønsker ikke at satse på ham, så han kan nok fås billigt. Dog tænker jeg ikke, at han har de offensive egenskaber, som vi gerne ser hos vores backs.

NyX

Indlæg af NyX »

Jeg faldt over den på OB's forum, hvilket måske skyldes de mange rygter om netop OB, som pippe-linjen indeholder. Angående J. Poulsen, så tror jeg der skulle stå K. Poulsen - dvs. den defensive u-21'er, der fik spilletid under slutrunden på bekostning af Albæk ( :evil: ) . Mht. siden i alm. er jeg i lighed med jer andre skeptisk, men om der kunne være nogle opsnappede info. imellem - fx hvis der er tale om journalister/spillere/agenter eller lign. der keder sig skal jeg ikke kunne sige.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Ken Fagerberg skal til Fredericia i de kommende dage, for at vise sig frem. Han kommer derfor ikke med på turen til Tyskland...

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Lyder da fornuftigt.. ;) Det lyder som et evt. lejeophold. ( som judes,HVIS DE BIDER PÅ?) hvis ikke lige det var fordi han har kontraktudløb om et halvt år...?
For jeg tror og håber ikke han får spilletid hos os hvis han blev.. og slet ikke i vores overbefolkede angreb, sådan som det ser ud dd. ! 6-7 mand kæmper om 2 pladser :? !

Håber han tager en tur syd på! :)
Så er jeg ligeglad med at vi "mister" de 10 mill vi gav for ham i tidernes morgen!
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Ken har kontraktudløb til vinter, og eftersom jeg anser en forlængelse værende nogenlunde lige så sandsynlig som at vi signer N'Doye, vil en eventuel lejeaftale med Fredericia kun være for at spare lønkroner det sidste halve år, hvilket også er ganske glimrende, da vi ikke kan bruge ham. Men vi får ikke nogen transferpenge ind for Ken, og hvis Fredericia kan blive enige med ham om noget permanent allerede her fra sommmer tvivler jeg på vi stiller os i vejen for dette.

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Jonas Troest er fri og en alsidig spiller, saa hvorfor ikke?
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Låst