kamp i aften

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Re: kamp i aften

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Dejligt med en sejr i går! Selvom det intet siger om kampens resultat om 14 dage, så luner det altid! især når 3 forskellige angribere scorer!
Jeg håber GR starter med Janssen & Sly i front og med Morten Nielsen som indskiftningsJOKER ;-)

Ja der er sgu nok lagt i ovnen til næste kamp! ;) ( pga det hårde spil)

Fedt med kamp-ref af de medrejsende! ! ;)
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

jakobV

Indlæg af jakobV »

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

weee fedt! takker :D
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Kent skrev:En krølle på denne udvisning er jo, at vi skal møde SIF i den første turneringskamp. For et par år siden fik Grahn karantæne i en turneringskamp efter en udvisning i en træningskamp, fordi dommeren indberettede det. Jeg går ud fra, at det er aftalt at udvisninger mv ikke skal indberettes, men SIF har jo en egen-interesse i denne sag, da de selv får 'gevinsten', hvis Janssen får karantæne.
Det ville være virkelig skidt med karantæne til Janssen, men Silkeborg bør jo under alle omstændigheder ikke have noget at sige i den sag. Det er dommeren og DBU, der skal tage det op.

Jeg kan ikke præcis huske, hvad det var, Grahn lavede dengang, men jeg tror, det skal være ret groft, hvis det skal føres over i turneringen.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Kent skrev:En krølle på denne udvisning er jo, at vi skal møde SIF i den første turneringskamp. For et par år siden fik Grahn karantæne i en turneringskamp efter en udvisning i en træningskamp, fordi dommeren indberettede det. Jeg går ud fra, at det er aftalt at udvisninger mv ikke skal indberettes, men SIF har jo en egen-interesse i denne sag, da de selv får 'gevinsten', hvis Janssen får karantæne.
Dommer, Ken Bøgelund, afviser i dagens udgave af Herning Folkeblad, at han vil indberette udvisningen, så sagen strander vist dér. Jeg må dog også sige, situationen så noget tynd ud, da det sker i forbindelse med en nærkamp, hvor Janssens ben tilsyneladende kommer på afveje, det lignede dog på ingen måde noget bevidst.

FobbieRowler

Indlæg af FobbieRowler »

Acebone skrev:
Det ville være virkelig skidt med karantæne til Janssen, men Silkeborg bør jo under alle omstændigheder ikke have noget at sige i den sag. Det er dommeren og DBU, der skal tage det op.

Jeg kan ikke præcis huske, hvad det var, Grahn lavede dengang, men jeg tror, det skal være ret groft, hvis det skal føres over i turneringen.
Grahn slog Ralf Pedersen ned, så det må siges, at være helt ok, at han fik karantæne!

http://viborg-folkeblad.dk/sport/grahn- ... f-overfald :)

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Jens-Erik skrev:
Kent skrev:Startopstilling 1. halvleg var noget i retning af:

Kasper
Siv, ipsa,Martin a, Jesper lauridsen
?, Mads, Jacob Poulsen, Borring
Morten, Baba
Kasper Hansen og Siv var på højrekanterne. Hvor hvem var er ikke til at sige, da Siv var meget offensiv, men tror Siv stod som back.
mnm123 skrev:lidt flere bemærkninger fra aftens kamp. Vi starter i et højere tempo ind Sif, og bringer os hurtigt foran med 2, efter nogle fine angreb, hvor Siv kommer godt med ved det ene, og Baba laver fin assist ved det andet. Vi styrer kampen i de første 23 min. og spiller bare i et højere tempo. 2. halvleg bliver lidt mere jævnbyrdig, men stadig god kontrol, men skæmmes at et par grove frispark, og Jansens udvisning som jeg ikke kan se, men efter kampen sige Rene at det er uheld, og Jansen har selv sagt det samme til trænerne. Spiller vurdering bliver lidt i grupper med så mange spiller i kamp.
Overmiddel: MA-JP-SLY-IZUNA-bABA men kræfterne holdt kun til 20 min
Middel:kj-IPSA-JULLE-SIV-HASAN-SALAMI-JANSEN-KP-JL--BORRING.
Under middel: Ken-Morten-Ulrik l.

Kan ha overset nogle da der kom mange udskiftninger.

Men et er sikkert vi virker som et meget bedre hold ind Sif så det skal gi 3 point i første kamp
Nyoprykkede Niklas Søgaard kom også ind (det var lige, hvad jeg lige kunne se du manglede). Kasper Hansen spillede jo også... Hvem er KP?

Udover det, hvordan kan du have en mand som scorer og kæmper sin røv i laser som "dumpet"? MN spillede altså ganske udemærket efter min mening... Ulle spillede også ganske stabilt i midterforsvaret. Der var lige en gang, hvor han gled og en gang hvor han 'blev nødt til' at lave et klodset frispark på kanten af feltet, men i min bog spillede han til "middel"... Synes så måske JP kun skal ha' "middel". Selvom han i en situation havde "øjne i nakken". Han råbte til Ipsa, at han skulle blive ved buen (ved midtercirklen)/ikke for langt frem, altimens han selv samtidig jagtede en bold 15-20 meter længere fremme. Ganske enkelt klasse! Har stor tiltro til ham på midten i den nye sæson...

Og ja der var lidt tendens til "kogende adfærd", hvilket Troels Bech også et par gange var henne ved Glenn og påpege. Kampen som helhed giver, som du skriver, en god fornemmelse i maven forud for den kommende sæson - og at TJ allerede har scoret ser jeg kun som et rigtigt godt tegn!!!

Ulv865
KP ved jeg ikke, men glemte hvis albæk som spillede til middel. mhs til MN scorer han et rigtig angriber mål, men mister mange bolde, og sinker tempoet, og tar e forkerte beslutninger flere gange, men ok godt t se han kan score på 1. holdet

Besvar