Nogle der har styr på hvornår de trøjer bliver offentliggjort?
Nye trøjer til næste sæson?
Nye trøjer til næste sæson?
Trøjerne 9/11 skal vel erstattes af nogle nye, og mig bekendt så sker det inden starten på en ny sæson når det er hjemmebanetrøjer, altså begynder drengene at spille i nogle nye til næste sæson.
FC Midtjylland
Re: Nye trøjer til næste sæson?
Det gad jeg også godt vide.
Vi får vel 100 % nye trøjer, selvom jeg synes vores nuværende trøje er en af de fedeste og flotteste af alle (Alle hold i Superligaen) gennem tiderne.
Jeg tror dog at vores nye vil blive mere sort, med lidt rødt enkelte steder.
Vi får vel 100 % nye trøjer, selvom jeg synes vores nuværende trøje er en af de fedeste og flotteste af alle (Alle hold i Superligaen) gennem tiderne.
Jeg tror dog at vores nye vil blive mere sort, med lidt rødt enkelte steder.
- DenStolteJyde
Jeg er ikke ret vild med den nuværende trøje så jeg ser da frem til at vi får en ny.. kan bedre lide den de brugte før den nuværende..
- StefanEast
- Geografisk sted: Vanløse
Uh jeg glæder mig til at se, hvad de disker op med
Men vil samtidig gerne postulere at den nuværende er ret fed og måske den fedeste til dato
Men igen smag og behag, nogle er enige og mange uenige.
Jeg tænkte forresten på: Hvem designer disse trøjer?
Men vil samtidig gerne postulere at den nuværende er ret fed og måske den fedeste til dato
FC Midtjylland og kun FC Midtjylland
Altid spændende med nye trøjer, selvom jeg aldrig synes vi har haft nogle specielt fede af slagsen, udover den sorte trøje vi havde i starten med Midtbank på maven!StefanEast skrev:Uh jeg glæder mig til at se, hvad de disker op med![]()
Men vil samtidig gerne postulere at den nuværende er ret fed og måske den fedeste til datoMen igen smag og behag, nogle er enige og mange uenige.
-Det er Puma der designer vores trøjer.
Ps. Denne tråd burde vel høre til under FCM & BW..
Høvdingen af Herning
- bobthebuilder_dk
Ja den burde da helt klart ligge under BW?
Jeg mener da også jeg har set en tråd derinde på et tidspunkt? men kan ikke lige finde den? øhh
Jeg håber og tror også vi skal have nye trøjer denne sæson..
Jeg er lidt mere til de mere simple trøjer (personligt)
Jeg håber på noget i stil med disse.. Selvf. bare med rød og sort
!

OG

Jeg mener da også jeg har set en tråd derinde på et tidspunkt? men kan ikke lige finde den? øhh
Jeg håber på noget i stil med disse.. Selvf. bare med rød og sort
OG
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
Problemet med den nye trøje er at finde en sponsor, så der kan ikke siges noget om hvornår, men hvis ikke de kan finde en ny, forsætter Spar på trøjen i efteråret.
- Mini Bager
Nederste trøje er efter min mening OK, og ikke mere end det. Men øverste er da uudholdelig grimbobthebuilder_dk skrev:Ja den burde da helt klart ligge under BW?
Jeg mener da også jeg har set en tråd derinde på et tidspunkt? men kan ikke lige finde den? øhh![]()
Jeg håber på noget i stil med disse.. Selvf. bare med rød og sort!
OG
-
Mikael Lyk Madsen
Er det sikkert at Spar ikke forlænger deres sponsorat? Hvis jeg husker rigtigt løber det til nytår. Pengene fejler selvfølgelig ingenting, men hvis vi udelukkende snakker om trøjen ville et nyt firmalogo bestemt ikke gøre mig noget.mnm123 skrev:Problemet med den nye trøje er at finde en sponsor, så der kan ikke siges noget om hvornår, men hvis ikke de kan finde en ny, forsætter Spar på trøjen i efteråret.
Personligt ville jeg også gerne have noget andet end Puma, synes ikke de har lavet mange fede trøjer de seneste år. Den aftale løber dog vist til og med 2013. En masse af de seneste Puma designs kan ses her.
Ser ud som om den nye trøje er lige på trapperne..
På facebook har de oprettet et galleri kaldet 'fotoshoot - ny spillerdragt'
På facebook har de oprettet et galleri kaldet 'fotoshoot - ny spillerdragt'
Ja, den nye trøje bliver præsenteret i første kamp mod Silkeborg 
Får vi den ikke at se lidt før?
Hold nu kæft hvor er den nye hjemmebanetrøje flot! Enkel, minder om (jeg tror det er 2001)-trøjen, bare med spar i stedet for Midtbank. Den er skide hamrende flot efter min mening! tjek facebook, der er den.
FC Midtjylland
Kan du ikke smide et billede ind her for os, der ikke lige kan komme på Facebook...AlwaysFCM skrev:Hold nu kæft hvor er den nye hjemmebanetrøje flot! Enkel, minder om (jeg tror det er 2001)-trøjen, bare med spar i stedet for Midtbank. Den er skide hamrende flot efter min mening! tjek facebook, der er den.
Ved ikke om du kan se det uden at have en bruger?Kent skrev:Kan du ikke smide et billede ind her for os, der ikke lige kan komme på Facebook...AlwaysFCM skrev:Hold nu kæft hvor er den nye hjemmebanetrøje flot! Enkel, minder om (jeg tror det er 2001)-trøjen, bare med spar i stedet for Midtbank. Den er skide hamrende flot efter min mening! tjek facebook, der er den.
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 2566306751
Vi er da i det mindste tilbage i sorte, tror lige jeg skal vænne mig til den, umiddelbart er der for lidt rødt på den