Jude Nworuh

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Jude Nworuh

Indlæg af AlwaysFCM »

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=

Jude Nworuh var med for reserverne i dag, da de tabte 4-0 til AC Horsens? morten nielsen var også på toppen.

Jeg vidste da ikke nworuh allerede var tilbage i FCM igen, og spiller for reserverne.
FC Midtjylland

974

Re: Jude Nworuh

Indlæg af 974 »

AlwaysFCM skrev:http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=

Jude Nworuh var med for reserverne i dag, da de tabte 4-0 til AC Horsens? morten nielsen var også på toppen.

Jeg vidste da ikke nworuh allerede var tilbage i FCM igen, og spiller for reserverne.
Sæsonen er jo slut, så der var vel ingen grund til at blive i Fredericia :-)

Her lidt om forventningerne for et års tid siden
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Jude skal der være velkommen tilbage, og med de angriber vi står med pt. kan han helt sikkert tildeles en del spilletid. Imine øjne har han ikke niveauet til superligaen som starter på vores hold, han mangler en del teknisk,fysisk,taktisk forståelse. Vi mister angribere i dette vindue, men håber vi kun skal bruge ham som3-4 valg, god at sidde ind i de kampe hvor vi kan spille på kontra ved føringer til os, men ellers ser jeg ham ikke som mulig starter.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Jude var med, da vi vandt i Manchester. Hvis vi alligevel ikke har råd til en topklasse-angriber, vil det være meget logisk at give ham chancen.

Jeg glæder mig til at se, om han har modnet sig. Det ville være rart med færre brændte 100 %-chancer, men det er lige før, jeg kan leve med dem, hvis han bare har skiftet sin latterlige agent.

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Acebone skrev:Jude var med, da vi vandt i Manchester. Hvis vi alligevel ikke har råd til en topklasse-angriber, vil det være meget logisk at give ham chancen.

Jeg glæder mig til at se, om han har modnet sig. Det ville være rart med færre brændte 100 %-chancer, men det er lige før, jeg kan leve med dem, hvis han bare har skiftet sin latterlige agent.
Nu du nævner den kamp - så synes jeg den om noget var beviset for at han kunne kompensere for sin måske manglende fysik med hurtighed og forudseendehed. Han var efter min mening rigtig god i den kamp, vandt dueller både på jorden og i luften, men om det var kampen i sig selv der gjorde ham god - fordi han var mere opsat, fordi de måske ikke tog særlig notits af ham eller lign. - skal jeg ikke kunne sige, men såfremt han kunne hæve bundniveauet og finde noget af den præstation frem, så skal han sgu have chancen.

felisan

Re: Jude Nworuh (OT)

Indlæg af felisan »

Acebone skrev:... men det er lige før, jeg kan leve med dem, hvis han bare har skiftet sin latterlige agent.
:D klassekommentar!

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Er der nogen der har en fornemmelse om hvorvidt Jude indgår i Glen's planer?

Personligt kan jeg godt se ham spille sammen med Janssen.

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

- De(baba/jude) indgår som de andre i truppen og kan med en god indsats til træning og i træningskampene spille sig på holdet, siger Glen Riddersholm til tipsbladet.dk

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ncen-i-fcm
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

bobthebuilder_dk skrev:- De(baba/jude) indgår som de andre i truppen og kan med en god indsats til træning og i træningskampene spille sig på holdet, siger Glen Riddersholm til tipsbladet.dk

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ncen-i-fcm
Det skal han jo sige....Men lidt kan der vel godt være om det.

Jude har gjort det han skulle i Fredericia, og jeg synes bestemt man skal se ham an her indtil vinduet lukket, for at se om han har udviklet sig nok til, at man kan tro på at han kan begå sig i Superligaen.

Baba har man nu i flere omgange vist, at man ikke vil satse på. Om den 'sorte tråd' mv ændrer på det vides ikke. Umiddelbart vil han dog stå foran både Fagerberg, Hvilsom og Morten Nielsen som angriber. Men spørgsmålet er om man har tiltro til Baba eller hellere vil satse på fx Hvilsom.

Som det ser ud nu, så er Janssen og Sylvester klare førstevalg i angrebet. Så er der brug for 2-3 garderinger, og med Jude, Baba, Ken, Hvilsom og Morten Nielsen som mulige erstatninger, må det siges at vi er dækket alt for godt ind. Fagerberg er sandsynligvis den man helst vil af med, hvis det kan lade sig gøre. Men hvis der er mulighed for at slippe af med 1-2 af de andre, så vil det også være fint - de står ikke til meget spilletid. Mon ikke Fagerberg og Baba er væk 1.9.?

Bobby

Indlæg af Bobby »

Kent skrev: Som det ser ud nu, så er Janssen og Sylvester klare førstevalg i angrebet. Så er der brug for 2-3 garderinger, og med Jude, Baba, Ken, Hvilsom og Morten Nielsen som mulige erstatninger, må det siges at vi er dækket alt for godt ind. Fagerberg er sandsynligvis den man helst vil af med, hvis det kan lade sig gøre. Men hvis der er mulighed for at slippe af med 1-2 af de andre, så vil det også være fint - de står ikke til meget spilletid. Mon ikke Fagerberg og Baba er væk 1.9.?
Det afhænger jo meget af om man vil bruge Sylvester som kant eller som angriber.
/Bobby

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Tror de satser på ham som forward! ?
men ja... vi er alt for overbefolket til de 2 pladser, som kent også siger...
jeg stemmer også for baba og fagerberg er dem som står først for hvis der er nogen som skal "skydes af" !
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

ArneR

Indlæg af ArneR »

bobthebuilder_dk skrev:Tror de satser på ham som forward! ?
men ja... vi er alt for overbefolket til de 2 pladser, som kent også siger...
jeg stemmer også for baba og fagerberg er dem som står først for hvis der er nogen som skal "skydes af" !
Bang, Bang. Enig

mmgala

Indlæg af mmgala »

jeg kan kun være enig med at man burde at se tiden an om han er modnet.

MEN da han tog herfra var han ikke skarp nok, han kunne ikke vinde løbedueller, han var for lille i hovedspillet, og forsvarer havde for nemt ved at pille bolden fra ham. + (som allerede nævnt) en agent med hjerneblødning

At han så scorede et par mål.....tjaa en blind høne finder også korn.

Han har haft eller har i min optik, ikke noget at gøre på et superliga hold......med mindre han har lært en del i Fredericia.

Jeg vil til enhver tid hellere sætte baba eller fager på banen..og det selv om de ikke figurerer højt i min angriber anseelse

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg synes Jude skal have chancen for at vise, at han har udviklet sig i Fredericia. Var det 14 sæsonmål, det er da faktisk rigtigt godt! Han har vist talent for os, men manglede stabiliteten og det sidste "hår på brystet", jeg krydser fingre for at han er klar til et gennembrud! Der skal nok blive muligheder for kampe, og det er godt at der nu endelig er regulær konkurrence om angrebspladserne, det kan forhåbentlig skærpe dem alle!

Spicker

Indlæg af Spicker »

Interview med jude.
http://kanalsport.dk/index.php/tv/club_id=5

Det lyder da til at han har haft en god tid under Thomasberg (TT har vel altid haft stor tiltro til Jude's potentiale) og det lyder da også til på Glen at han har udviklet sig.

Besvar