Janssen til FCM??

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen

Re: Janssen til FCM??

Indlæg af Ravnen »

Lidt mere her: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... lveklaeder

Men det var jo også tæt på med Gilberto, så lad os nu få trukket fisken i land først :)

ArneR

Indlæg af ArneR »

Ravnen skrev:Lidt mere her: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... lveklaeder

Men det var jo også tæt på med Gilberto, så lad os nu få trukket fisken i land først :)
Var i loungen her til aften og se semifinalen, sad ved bordet ved siden af et par herre fra de bonede gulve i FCM, og kunne ikke undgå at høre de svarede at der ikke var offentligtgjort noget i Janssen sagen, da en ældre herre spurgte.
Ellers en kedelig kamp der blev spillet, højdepunktet var vel nærmest at komme tæt på UEFA præsidenten Platini.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

http://www.sporten.dk/superligaen/henri ... te-janssen

Hmm det begynder altså at lugte ret meget af at Janssen spiller for os i næste sæson.. men jeg vil stadig gerne lige have en officiel udmelding..

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Gætter på fcm holder pressemøde i morgen kl 11.30 hvor de præsentere ham :)
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Rimelig konkret gæt må jeg sige! :D insiderviden?

...men ja fredag er da helt sikkert en god dag at gøre det på! Når det er ved at være...
weeeeeeeeee weekend!!
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

bobthebuilder_dk skrev: weeeeeeeeee weekend!!
Kan du sige sommerferie? :D (For os der går på gym, er den sidste eksamen i år overstået) ;)
FC Midtjylland

felisan

Indlæg af felisan »

Ifølge Wikipedia spiller Janssen nu for FCM :D
http://en.wikipedia.org/wiki/Tim_Janssen

Men det er vist ikke første gang, at det er sket.

Jens-Erik
Geografisk sted: Odense

Indlæg af Jens-Erik »

felisan skrev:Ifølge Wikipedia spiller Janssen nu for FCM :D
http://en.wikipedia.org/wiki/Tim_Janssen

Men det er vist ikke første gang, at det er sket.
Nej, det er det ikke. Wiki er, som jeg har forstået det, et sted hvor ALLE bare kan gå ind og rette/tilføje ting til det der står om et givent emne. Men lig dog også mærke til at lidt længere nede på siden under "current sqard" er det stadig EFB's hold som er angivet. Så det er nok bare endnu en, som har været lidt for hurtig på aftrækkeren...

Ulv865
"Oh no, we never let go, through the calm and through the storm - oh no, we never let go, in every high and every low - oh no, we never let go, 'cause we love FC Midtjylland"

Brugeravatar
Jonas Max

Indlæg af Jonas Max »

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Boom!

Forventer en hel del af ham! og glæder mig til at vi nu har en rigtig targetmand igen!
Tror der kan blive noget rigtigt godt ud af et sly-janssen makkerskab! :D

... og så med thyge gamle ryg-nr! det er der sgu også lidt symbolik i ! thyge er allerede "halvvejs" glemt! ... og vi er videre.... :P

Dejlig fredag! :P

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg synes det er den helt rigtige handel. Tim Janssen er en stationær boksspiller, og han er dermed den eneste i truppen. Jeg håber Glen lader ham gøre det han kan, blive hængende oppe og ikke være så meget med i spillet, men så til gengæld stå klar når chancen kommer.

Jeg tror godt vi kan regne med omkring 15 kasser fra ham, i den kommende sæson :mrgreen:

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Ravnen skrev:Jeg synes det er den helt rigtige handel. Tim Janssen er en stationær boksspiller, og han er dermed den eneste i truppen. Jeg håber Glen lader ham gøre det han kan, blive hængende oppe og ikke være så meget med i spillet, men så til gengæld stå klar når chancen kommer.

Jeg tror godt vi kan regne med omkring 15 kasser fra ham, i den kommende sæson :mrgreen:
*GISP* Så er det jo "næsten" dobbelt op i forhold til Thyge :D

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Ravnen skrev:Jeg tror godt vi kan regne med omkring 15 kasser fra ham, i den kommende sæson :mrgreen:
En anden vigtig ting er de indirekte årsager til mål i form af den plads som den type spillere skaber til specielt hurtige folk som vi pt har masser af. Det er spillertype-mæssigt et perfekt match. Derudover må vi bare vente og se hvordan de øvrige ting falder ud.

Welkom Janssen ;)

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Jeg håber og tror også på omkring 15 mål! ;)
..... og så nogle stykker fra Sly som forhåbentlig får rettet kanonen ind "permenent" i denne sæson! ;)
Så begynder det virkeligt at se ud af noget!

Måske er mit fredagshumør lidt for højt og jeg dermed at lidt for naiv... men hva... :D

Ons nieuwe sterspeler Tim Janssen! :P

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Jonas Max skrev:Så er den hjemme!! :)

FANTASTISK!

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=
I mine øjne et rigtig fint køb. Janssen kommer med lige nøjagtig de kompetencer vi mangler, så hvis han er i stand til at udfolde talentet i FCM, så kan det blive rigtig godt.

Han er i den grad en angriber, der bliver i boksen og scorer mange mål inde omkring det lille felt. Dvs han er en helt anden type en Sylvester og Thyge, som er langt mere flagrende. Der er naturligvis en risiko for, at han vil blive opfattet som doven, da han jo ikke er en angriber, der skaber tingene på egen hånd, men i stedet er meget afhængig af at blive serviceret af medspillerne (ligesom Frank).

Så 10-4 herfra til Ørgaard. Så mangler vi bare en højre back, samt lidt udlugning i lønbudgettet.

Besvar