VFF - succesfuld sæson?

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
YahooSeeker [Bot]

VFF - succesfuld sæson?

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg så lige på TGP at sæsonen trods alt var en succes, for top-6 var målsætningen.

Men... Var der ikke noget med et hold de havde en målsætning om at slutte over?

http://viborg.bynet.dk/index.php?id=258 ... no_cache=1
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 26. jun 2005, 23:04, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: VFF - succesfuld sæson?

ja så gik der endnu et år.... men VFF prøver da bare igen i næste sæson!! ;)

tgjensen

Indlæg af tgjensen »

Og så endte de endda på en 7.-plads... så det var IKKE en succes!

Kim

Indlæg af Kim »

Kom an FC Midtjylland
Superligaklubben Viborg FF gider ikke mere pjat: Ærkerivalen FC Midtjylland skal ned med nakken

Superligaklubben Viborg FF gider ikke mere pjat: Ærkerivalen FC Midtjylland skal ned med nakken.
- Jeg ved godt, at Ikast og Herning er et forretningsmæssigt kraftcenter, og FC Midtjylland har måske også de største profiler. Den generelle opfattelse er, at FC Midtjylland er stærkest i vores område. Men vi har et kvalitetskollektiv, der kan besejre FC Midtjyllands individualister, og vores målsætning er, at de skal blive nummer to efter os, siger VFF's træner Ove Christensen.
Superligasæsonen fløjtes op i weekenden. VFF møder søndag Herfølge på udebane

----

Søe når du græder, du er så søe når du græder :)

BW #456

YahooSeeker [Bot]

Ja det må siges at være en fiasko at I endte over os. Hatten af for det, for ud fra tabellen kan man jo se at I leverede bedre resultater. I Viborg kendte vi ikke vores besøgstid. Men jeg er da sikker på at målsætningen næste er år den samme. Hvis ikke for ledelsen, så for os fans. Det gør det hele lidt sjovere indbyrdes, ikke?

Men som VFF-fan kan jeg ikke lade være med at vende den om og sige at indbyrdes, har dette været den bedste sæson nogensinde. 1-1, 2-1, og 1-2.

Daniel Lund - med et blink i øjet, trods skuffende placering

Kim

Indlæg af Kim »

hej Daniel!

Ja, det er fint at I er "mestrene" i midtjylland - så må vi andre nøjes med bronze, uefa og royal league :)

BW #456

Besvar