Europæisk eventyr 2011/12?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Europæisk eventyr 2011/12?

Indlæg af Saemala »

Så fik vi The new Saints FC eller Cliftonville FC
Vi starter ude og slutter hjemme.
Burde være sikkert avancement!
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Saemala skrev:Så fik vi The new Saints FC eller Cliftonville FC
Vi starter ude og slutter hjemme.
Burde være sikkert avancement!
Bestemt. Super lodtrækning.

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

http://www.bold.dk/nyt/FCM-faar-britisk ... -EL-kvalen
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/europa-l ... nordirland

Ja det kunne da næsten ikke være bedre... (tror jeg) ;)

De skal allerede spille om 10 dage ! :P

ude....
Senest rettet af bobthebuilder_dk 20. jun 2011, 14:46, rettet i alt 2 gange.
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

WBW

Indlæg af WBW »

Dejlig lodtrækning! Overkommelig modstander, og hyggelige modstanderfans, vi kan få nogen hyggelige timer med op til kampene :) Og ikke mindst en hyggelig udebanetur :)

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Det er så perfekt! Så skal sommerferien sgu holdes i UK. Det skal nok blive hyggeligt, og vi burde da også kunne gå videre og skrabe nogle point sammen til vores og Danmarks koefficienter. Det har vi brug for.

Tak, UEFA!

P.S. Cliftonville mødte FCK for nogle år siden. Det blev vist 11-0 til FCK samlet.

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

TNS spillede da CL-kval mod Liverpool FC for i 2006, så vidt jeg husker... Undervurderes skal de nok ikke, men jeg må indrømme at jeg intet forhold har til walisisk fodbold og styrken i ligaen

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Mazter81 skrev:TNS spillede da CL-kval mod Liverpool FC for i 2006, så vidt jeg husker... Undervurderes skal de nok ikke, men jeg må indrømme at jeg intet forhold har til walisisk fodbold og styrken i ligaen
Man skal aldrig undervurdere noget i europæiske kampe. Vi har ikke ligefrem behov for vores egen Gorica, Ventspils eller Sarajevo.

Når det så er sagt, så blev The New Saints (i øvrigt tidligere kaldet noget så underligt som Total Network Solutions) toer i den walisiske liga lige efter et andet walisisk hold, vi kender. Nemlig Bangor. Og dem slog vi jo ret komfortabelt.

Vi kan antijinxe nok så meget fra nu af, men vi kommer ikke uden om det faktum, at vi på papiret er kæmpefavoritter, uanset om det hedder Wales eller Nordirland. Det må vi så leve op til; helst med sejr i begge kampe for at få så mange koefficientpoint som muligt.

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Dejlig lodtrækning.
Vi SKAL videre fra denne runde, ingen tvivl om det.
Kan desværre ikke komme med til udekampen selvom jeg gerne ville.
!

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff
Geografisk sted: DK-7100 Vejle

Indlæg af Gizmo aka Jeff »

Dejlig nyhed at komme hjem til efter et behageligt tandlægebesøg 8-)

The New Saints ( TNS ) er nu en udemærket klub i Wales og utrolige stærke hjemme på Park Hall i det nordvestlige Wales. ( 2000 er kapaciteten ), 13 ud af 16 hjemmekampe i Wales Premier League blev vundet, men til gengæld lidt svage på udebane, med blot 7 sejre i 16 kampe.

http://www.welsh-premier.com/index.php/clubs : lidt om TNS på den officelle Wales Premier League Football side - tryk på deres logo ;)
Og så mener jeg at TNS spiller på kunstgræs på Park Hall, men dette er jeg ikke 100% sikker på.

Cliftonville Football Club, kender jeg ikke så meget til - dog hørt navnet før og ved at de spiller deres hjemmekampe på Solitude i Belfast ( 8000 er kapaciteten ), og de kaldes for The Reds i Nordirland. Og klubben er fra 1879, så den ældste klub i Nordirland.

http://www.cliftonvillefc.net/welcome

Lidt videoer fra de to klubber :

http://youtu.be/WmHKFyEGOjQ - TNS
http://youtu.be/sSUhyEpZrFA - TNS

http://youtu.be/6xHnNndR8yA - Cliftonville
http://youtu.be/ZP6xb5tXDJ0 - Cliftonville

Og sjovt nok, så har TNS og Cliftonville faktisk lige spillet træningskamp mod hinanden for ca 14 dage siden, så vidt jeg husker.. 2-1 sejr til Cliftonville :idea:
Sjovt at de nu skal mødes igen, under mere alvorlige forhold :D
Senest rettet af Gizmo aka Jeff 20. jun 2011, 15:41, rettet i alt 2 gange.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff
Geografisk sted: DK-7100 Vejle

Indlæg af Gizmo aka Jeff »

AlwaysFCM skrev:
Gizmo aka Jeff skrev:Og jeg skal til tandlæge nu her kl 14.. Så jeg kan ikke se lodtrækningen .. Pis og lort.. Hader Uefa mere nu.. ha ha ha .. Nå men må jo se modstanderen når jeg kommer hjem..
smid dit nummer, så sender jeg en sms med det samme det kommer på skærmen :)

Nåede ikke at se du tilbød SMS-update. Men takker nu alligevel at du gad.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Det var da så lidt Gizmo ;)

Hvordan plejer tingene at forholde sig med bus/flyvture, når det er europæisk fodbold?
Kommer BW med en form for tilbud, eller billigt forslag til rejsen, eller skal vi selv arrangere noget?

BW har vel ikke selv lavet et tilbud når turen indeholder en flyvetur før hen heller, kun når man kan tage bussen? Ret mig hvis jeg tager fejl :)
FC Midtjylland

admin 3

Indlæg af admin 3 »

Er allerede begyndt at undersøge sagen, det vil koste ca 2500kr med fly fra billund til liverpool om onsdag aften.

Så hvis det er The New Saints er det bus eller lignende syd på.

Chiftonville er det med fly fra liverpool torsdag morgen kl7:20 med easyjet til 320kr.

Det er hvad jeg er kommet frem til indtil videre.

Muligheden er også at hvis det er Wales at man kan sejle fra Esbjerg kl18:45 ca, og køre de 400km til The New Saints, det koster 650kr pr person og bilen er gratis.

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

admin 3 skrev:Er allerede begyndt at undersøge sagen, det vil koste ca 2500kr med fly fra billund til liverpool om onsdag aften.

Chiftonville er det med fly fra liverpool torsdag morgen kl7:20 med easyjet til 320kr.

Muligheden er også at hvis det er Wales at man kan sejle fra Esbjerg kl18:45 ca, og køre de 400km til The New Saints, det koster 650kr pr person og bilen er gratis.
Kanon kanon kanon, det lyder lovende. Så du regner med, at der kommer et/nogle tilbud fra jer, når det er endeligt hvem modstanderen bliver? :)
FC Midtjylland

admin 3

Indlæg af admin 3 »

Jeg har intet med den del er gøre er kun admin

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

AlwaysFCM skrev:
admin 3 skrev:Er allerede begyndt at undersøge sagen, det vil koste ca 2500kr med fly fra billund til liverpool om onsdag aften.

Kanon kanon kanon, det lyder lovende. Så du regner med, at der kommer et/nogle tilbud fra jer, når det er endeligt hvem modstanderen bliver? :)
Hvis du vil afsted så prøv at finde ud af noget selv.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Besvar