Ingen Fcm'er i u21 opstillingen????
Re: Ingen Fcm'er i u21 opstillingen????
Har alle dage været stor tilhænger af Keld bordingaard og har flere gange ønsket ham til FCM.. Men mener i den grad han har dumpet dette u21 em.. Hvordan Albæk kan sidde på bænken 90 min mod Island ovenpå hans forrige kam samtidigt med at man har en midtbane som slet ingen balance har hverken ovensivt eller defensivt! Det mig sku en gåde.. Øv...
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
Fiasko
Det var godt nok en pinlig omgang..
Det var godt nok en pinlig omgang..
Kæft jeg er glad for at der ikke var en midtjyde på banen i dag.. Det er jo så det eneste positive man kan tage med fra denne l**te kamp..
Keld Bordinggaard skal godt nok ALDRIG være cheftræner i fcm, det er da helt sikkert, han kan jo ikke tage en beslutning, og tør ikke tage wass ud for at smide agger ind, hvor svært kan det være at satse hele butikken når man skal bruge målene for at opnå sit sæsonmål?
Forstår ikke at der blev snakket så positivt om Mikkel A.'s fiberredning i første halvleg, han var selv skyld i at bolden kommer mod mål..
Zanka, jamen han viser jo bare hvad uden for FCK og DBU allerede ved, han er ustabil ad h til, og så er det fuldstændig ligemeget at man har et højt topniveau.
Bille, gå hjem, smid skoene på hylden og lad dem blive der, længere er den vidst ikke.
Listen fortsætter der ned af, det er direkte pinligt at tabe sin gruppe når man er til slutrunde i hjemlandet.
Keld Bordinggaard skal godt nok ALDRIG være cheftræner i fcm, det er da helt sikkert, han kan jo ikke tage en beslutning, og tør ikke tage wass ud for at smide agger ind, hvor svært kan det være at satse hele butikken når man skal bruge målene for at opnå sit sæsonmål?
Forstår ikke at der blev snakket så positivt om Mikkel A.'s fiberredning i første halvleg, han var selv skyld i at bolden kommer mod mål..
Zanka, jamen han viser jo bare hvad uden for FCK og DBU allerede ved, han er ustabil ad h til, og så er det fuldstændig ligemeget at man har et højt topniveau.
Bille, gå hjem, smid skoene på hylden og lad dem blive der, længere er den vidst ikke.
Listen fortsætter der ned af, det er direkte pinligt at tabe sin gruppe når man er til slutrunde i hjemlandet.
pu ha, tænk sig, at vi skal være glade for ikke at have nogle FCM'ere på banen i dag.
Zanka viste, at FCK reelt har vundet mesterskabet med ti mand. Mike Jensen løb (igen) rundt som en hovedløs høne, og der findes slet ikke ord der kan beskrive Billes præstation.
Hvordan kan et hold, der som det eneste af slutrundens otte mandskaber, har haft to år til at blive spillet sammen, være så ringe sammenspillet?
Zanka viste, at FCK reelt har vundet mesterskabet med ti mand. Mike Jensen løb (igen) rundt som en hovedløs høne, og der findes slet ikke ord der kan beskrive Billes præstation.
Hvordan kan et hold, der som det eneste af slutrundens otte mandskaber, har haft to år til at blive spillet sammen, være så ringe sammenspillet?
Svaret er vel, at det har haft større betydning at spillerne har store flotte klubnavne på kontrakten, end at de er indspillet på holdet..Noe skrev:Hvordan kan et hold, der som det eneste af slutrundens otte mandskaber, har haft to år til at blive spillet sammen, være så ringe sammenspillet?
Bordinggaard lavede alt for mange ændringer på holdkortet i sidste øjeblik inden EM.
Keld Bordinggaard fejler totalt. Mere handlingslammet træner er det nu længe siden at jeg har set. Med et så åbenlyst dansk nedtur, efter første mål, skal der handles og hurtigt og Bordinggaard gør intet, før for sent.
Ja dem som har udråbt Bille til afløser som A-landsholdsangriber nummer 1 i stedet for Bentner
Vi har bare ikke bedre angribere i danmark pt.
Zanka kan bare ikke lægge en fornuftig aflevering. Simpelthen utroligt at han trods alt er nået så langt som han er. Bevares, han er da en ganske fornuftig forsvars spiller. Men hans pasningsspil og ikke mindst vanlige store fejl i alle kampe er simpelthen ikke en professionel fodbold spiller værdig.
Kadrii spillede en rigtig god kamp og var mere eller mindre eneste lyspunkt. Resten fejlede og leverede ikke.
Måske godt nok at vi ikke kommer videre, når vi som hold ikke er bedre.
Ja dem som har udråbt Bille til afløser som A-landsholdsangriber nummer 1 i stedet for Bentner
Zanka kan bare ikke lægge en fornuftig aflevering. Simpelthen utroligt at han trods alt er nået så langt som han er. Bevares, han er da en ganske fornuftig forsvars spiller. Men hans pasningsspil og ikke mindst vanlige store fejl i alle kampe er simpelthen ikke en professionel fodbold spiller værdig.
Kadrii spillede en rigtig god kamp og var mere eller mindre eneste lyspunkt. Resten fejlede og leverede ikke.
Måske godt nok at vi ikke kommer videre, når vi som hold ikke er bedre.
Helt enig. Men også mange af de 'indspillede' u21-folk floppede generelt i ekstrem grad: Zanka, Bjelland, Mike Jensen. Fiaskoen (ja, FCMReal, det her er en fiasko), peger imo i alvorlig grad tilbage på Bordinggaard. Hvorfor skulle Mike Jensen død og pine holdes på banen i hele turneringen, når både Povlsen og Albæk tydeligt var bedre spillende? Hvorfor skulle alt satses på Bille? Hvorfor reagerede han ikke i dag, før det var alt for sent? Jeg håber sgu ikke, at han er kørt i stilling til at afløse MO.Ravnen skrev:Svaret er vel, at det har haft større betydning at spillerne har store flotte klubnavne på kontrakten, end at de er indspillet på holdet..Noe skrev:Hvordan kan et hold, der som det eneste af slutrundens otte mandskaber, har haft to år til at blive spillet sammen, være så ringe sammenspillet?
Bordinggaard lavede alt for mange ændringer på holdkortet i sidste øjeblik inden EM.
-
Jesper BW1100
Det må konstateres at valget af Mikkel Andersen var forkert. Han var rystende usikker i dag, og ikke ÉN eneste gang kommer han ud i feltet og hiver en bold. Og jeg sad på stadion lige ud for den situation du referer til. Og den er så let at gå ud og plukke. Men han bliver på stregen og vel er det da en fin feberredning. Men det skulle jo aldrig blive en farlig situation. Målene har jeg lidt svært ved at se fra hvor jeg sidder. Så jeg ved ikke om han bør nå ud til nummer 2. Fakta er i hvert fald at han udstråler absolut ingen autoritet i luften og han virkede rystende nervøs. Lössl havde været et klart bedre valg.Xort skrev: Forstår ikke at der blev snakket så positivt om Mikkel A.'s fiberredning i første halvleg, han var selv skyld i at bolden kommer mod mål..
Ellers må det bare konstateres at Bordinggaard fejler noget så eklatant i dag. Først vælger han at erstatte en iøvrigt PIVRINGE Bille med Henrik Dalsgaard (!) i stedet for Nicolai Agger. Dalsgaard kan jo ikke score selvom det var min bedstemor der stod derinde; og hun har været død i 7 år!
Derefter vælger han at erstatte en skadet Wass med Mads Fenger i det 75 minut hvor vi er bagud 2-0!!?? Der skal man da forhelvede smide et offensivt kort på banen og satse butikken. Men først i det 87 minut får vi Nicolai Agger; det eneste reelle alternativ til Nicki "Sidney Lee" Bille, på banen. Det er alt alt for sent.
Så jo Bordinggaard. Det, og ikke mindst DU, er en fiasko. Drømmelodtrækning og hjemmebane. Det må ikke glippe.
Kadrii og Povlsen leverede fine indsatser, mens resten var under niveau eller deciderede dårlige. Zanka og Bille var en skændsel i dag. Det var virkelig en ynk at se på!
Hold fast et pinligt nederlag, godt som flere skriver, vi i Fcm ikke havde spillere på banen til det. Forstår og aldrig forstået den måde vi (danmark) prøver at spille fodbold på, total ufarlige i front med 1 angriber, 1 midtbanespiller der løber med hovedet under armene, og centrale forsvare som tror de er fandens gode, og smider bolden væk konstant, og ikke glemme målmands valget til u-21 ham Mikkel har ikke spillet en skid i foråret, hvor Lossl har mister få kampe. Vores ikke sammenspillet hold må falde 100% på Bordinggård som hqar haft lang tid til at finde holdet til denne turnering, pinligt farvel, og aldrig har der været en nemmere vej til ol i 2012, men det klummerede vi også i.
http://www.bold.dk/nyt/Arrig-Albaek-for ... egradering
Albæk siger bl.a.:
- Det har jeg, men det er en tynd forklaring, så den gider jeg ikke rigtigt snakke om. Jeg blev ofret, da vi skulle indrette os lidt mere efter islandske præmisser, og det er jeg skuffet over og ked af, siger Albæk.
Og jeg kan ikke være mere enig, og det er fantastisk han viser hvor utilfreds han er. Jeg forstår ikke Bordingaards valg. Det er et tidspunkt hvor man skal storme til angreb alligevel, selvom man er så tæt på at ryge videre. At man lægger sig så langt tilbage i banen, og indretter sig efter islandske præmisser PÅ HJEMMEBANE, det er simpelthen for sørgeligt. Et mere offensivt kort som Albæk skal bare være på banen under sådan vigtig kamp! det var at skyde sig selv i foden Bordingaard.
Albæk siger bl.a.:
- Det har jeg, men det er en tynd forklaring, så den gider jeg ikke rigtigt snakke om. Jeg blev ofret, da vi skulle indrette os lidt mere efter islandske præmisser, og det er jeg skuffet over og ked af, siger Albæk.
Og jeg kan ikke være mere enig, og det er fantastisk han viser hvor utilfreds han er. Jeg forstår ikke Bordingaards valg. Det er et tidspunkt hvor man skal storme til angreb alligevel, selvom man er så tæt på at ryge videre. At man lægger sig så langt tilbage i banen, og indretter sig efter islandske præmisser PÅ HJEMMEBANE, det er simpelthen for sørgeligt. Et mere offensivt kort som Albæk skal bare være på banen under sådan vigtig kamp! det var at skyde sig selv i foden Bordingaard.
FC Midtjylland
-
Young Wolf
Ja ak ja... Det var den slutrunde hvor vi skulle have fulgt de unge talenter vise hvorfor de er fremtiden. resultat, mentalt og spillemæssigt dumpede vi dog stort.
Resultatmæssigt siger det jo sig selv at det ikke er godt nok, når man er på hjemmebane og har meldt ud at semifinale er målet. Jeg vil ikke komme med undskyldninger, mén lagde mærke til at publikum i Ålborg slet ikke var emd på noget tidspunkt. Man kunne høre mindretallet af islændinge hele kampen, og det har også båret dem frem. Da vi spillede i Århus virkede spillerne mere opsatte, og forsvaret fungerede meget bedre. Ikke til perfektion, for det er ærlig talt ikke nemt med Zanka, og to backs der skal være helt fremme hele tiden. Men syntes faktisk Bjelland gjorde en god figur.
Mentalt burde en spiller som Zanka heller ikke lave de koncentrationssvigt. Han er ikke verdens bedste boldspiller, og det burde Keld Bordinggaard også se. Men først og fremmest burde en CHL spiller altså lade sig selv blive presset så meget at han ingen spilmuligheder har. Selv derefter burde han være professionel nok til at hamre kuglen langt op af banen. Men nej alt for mange gange roder han sig ud i problemer med bolden, som han ikke aner hvad han skal gøre med.
Men det hænger nok også sammen med Olsen Junoir, aka Keld Bs taktik, om at være barcelona.
En anden ting er målmand. Jeg syntes egentlig det har været lærerigt for Løssl at blive sat af, men igen forkert set af Bordinggaard. Ham den anden babyface, forstod jo ikke at bestemme i eget felt. Og når man hører at han ikke har spillet hele foråret undrer man sig også lidt over at han skulle være førstevalg.
Hvor Gammel er Schmeichel?
Resultatmæssigt siger det jo sig selv at det ikke er godt nok, når man er på hjemmebane og har meldt ud at semifinale er målet. Jeg vil ikke komme med undskyldninger, mén lagde mærke til at publikum i Ålborg slet ikke var emd på noget tidspunkt. Man kunne høre mindretallet af islændinge hele kampen, og det har også båret dem frem. Da vi spillede i Århus virkede spillerne mere opsatte, og forsvaret fungerede meget bedre. Ikke til perfektion, for det er ærlig talt ikke nemt med Zanka, og to backs der skal være helt fremme hele tiden. Men syntes faktisk Bjelland gjorde en god figur.
Mentalt burde en spiller som Zanka heller ikke lave de koncentrationssvigt. Han er ikke verdens bedste boldspiller, og det burde Keld Bordinggaard også se. Men først og fremmest burde en CHL spiller altså lade sig selv blive presset så meget at han ingen spilmuligheder har. Selv derefter burde han være professionel nok til at hamre kuglen langt op af banen. Men nej alt for mange gange roder han sig ud i problemer med bolden, som han ikke aner hvad han skal gøre med.
Men det hænger nok også sammen med Olsen Junoir, aka Keld Bs taktik, om at være barcelona.
En anden ting er målmand. Jeg syntes egentlig det har været lærerigt for Løssl at blive sat af, men igen forkert set af Bordinggaard. Ham den anden babyface, forstod jo ikke at bestemme i eget felt. Og når man hører at han ikke har spillet hele foråret undrer man sig også lidt over at han skulle være førstevalg.
Hvor Gammel er Schmeichel?
- DenStolteJyde
Young Wolf skrev: Hvor Gammel er Schmeichel?
Går ud fra at du tænker på Kasper Schmeichel. Men han er for gammel til u21 landsholdet da han er født den 5. november 1986 og de ældste spillere der måtte deltage ved denne slutrunde skulle være født tidligst 1. januar 1988
Alt i alt var dette U21-EM en stor gang lort både for Danmark og FCM.
For DK er det elendigt, at man ikke er i stand til at komme videre fra en særdeles let pulje. Når man har haft 2 år til at forberede sig, er det sgu ikke godt nok at man alligevel laver ændringer i øst/vest, og ikke virker til at have en fast stamme eller et fungerende spillekoncept. Den hænger naturligvis en hel del på Keld Bordinggaard, men spillerne kan heller ikke se sig helt fri for at have fejlet. Hvis vi havde været i stand til score på de store chancer vi skabte, så havde vi let kvalificeret os til semifinalen. At the end of the day, er det bare ikke godt nok.
For FCM var det måske endnu mere lort, da U21-EM var et kæmpeudstillingsvindue, som de 3 FCM'ere havde set frem til - og inden slutrunden lignede det jo 2½ mand i startopstillingen. Nu endte det i stedet med splinter i røven, hvilket må have skuffet og frustreret dem alle 3. De havde nok drømt om at spille et kanon-EM, med efterfølgende mulighed for lukrative kontrakter i udlandet. Jeg tror det er en kæmpeskuffelse for dem alle, og vi risikerer at af den grund får et formdyk i efteråret. Så ingen store salg for FCM og måske står man med 3 skuffede spillere, der er lidt ramt på selvtilliden og motivationen.
For DK er det elendigt, at man ikke er i stand til at komme videre fra en særdeles let pulje. Når man har haft 2 år til at forberede sig, er det sgu ikke godt nok at man alligevel laver ændringer i øst/vest, og ikke virker til at have en fast stamme eller et fungerende spillekoncept. Den hænger naturligvis en hel del på Keld Bordinggaard, men spillerne kan heller ikke se sig helt fri for at have fejlet. Hvis vi havde været i stand til score på de store chancer vi skabte, så havde vi let kvalificeret os til semifinalen. At the end of the day, er det bare ikke godt nok.
For FCM var det måske endnu mere lort, da U21-EM var et kæmpeudstillingsvindue, som de 3 FCM'ere havde set frem til - og inden slutrunden lignede det jo 2½ mand i startopstillingen. Nu endte det i stedet med splinter i røven, hvilket må have skuffet og frustreret dem alle 3. De havde nok drømt om at spille et kanon-EM, med efterfølgende mulighed for lukrative kontrakter i udlandet. Jeg tror det er en kæmpeskuffelse for dem alle, og vi risikerer at af den grund får et formdyk i efteråret. Så ingen store salg for FCM og måske står man med 3 skuffede spillere, der er lidt ramt på selvtilliden og motivationen.
At Zanka overhovedet er med bunder i at han spiller for FCK, magen til overvurderet spiller skal man godt nok lede længe efter. Skulle da lige være Kenneth Zohore.
Zanka er go' når han er på toppen, desværre er han alt for svingende og alt for dårlig med bolden til at være forsvarer på så højt et niveau. Simon Kjær havde da pyntet i den grad, så kunne Zanka ryge på bænken (selvom det sikkert havde resulteret i Bjelland på den defensive midtbane med Eriksen og Fisse Mike foran sig.)
Bendtner havde heller ikke været helt ringe frem for Bille, han var godt nok også elendig under denne slutrunde.
Men nu kan vi så se frem til U-17 VM som er noget mere interessant, både med AaB og FCM øjne. Her er stemningen også noget bedre, og vi slipper også for Lykke Friis' ligegyldige selviscenesættende pis...
Zanka er go' når han er på toppen, desværre er han alt for svingende og alt for dårlig med bolden til at være forsvarer på så højt et niveau. Simon Kjær havde da pyntet i den grad, så kunne Zanka ryge på bænken (selvom det sikkert havde resulteret i Bjelland på den defensive midtbane med Eriksen og Fisse Mike foran sig.)
Bendtner havde heller ikke været helt ringe frem for Bille, han var godt nok også elendig under denne slutrunde.
Men nu kan vi så se frem til U-17 VM som er noget mere interessant, både med AaB og FCM øjne. Her er stemningen også noget bedre, og vi slipper også for Lykke Friis' ligegyldige selviscenesættende pis...
Ved ikke helt, hvor dette skal postes, men ville ikke state en ny tråd?
Men i EB i går skulle der angiveligt være lavet en liste over de enkelte U21 landholdsspillers lønninger.
Nogen, som har købt EB og vil skrive herinde, hvad vores tre spillere tjener?
Men i EB i går skulle der angiveligt være lavet en liste over de enkelte U21 landholdsspillers lønninger.
Nogen, som har købt EB og vil skrive herinde, hvad vores tre spillere tjener?