Ingen Fcm'er i u21 opstillingen????
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
Ingen Fcm'er i u21 opstillingen????
Hvad sker der for det? Kasper Povlsen slår Albæk af, og Bolilesen med ingen erfaring slår Julle af, og Mikkel Andersen slår Jonas Løssl af, pha Glem åbenbart skulle ind og bytte på målmandsposten få kampe før et EM????
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
Re: Ingen Fcm'er i u21 opstillingen????
Ja der sidder sikert en sports direktør Ørgård som kan se pris skiltet på Lossl rasle ned, hvis dette forbliver sådan under EM, men fortjent med hans forår i mente
Mon ikke vi minimum får Albæk i startopstillingen til en af de kommende kampe. Mike Jensen imponerede mig ikke just i dagens opgør og han kunne med rette overlade pladsen til ham. Julle gjorde et fint indhop, og fraværet af Lössel - well det havde de færreste nok spået om inden i dag... mystisk

Jeg tror måske at Albæk kommer ind i stedet for Kasper PovlsenNyX skrev:Mon ikke vi minimum får Albæk i startopstillingen til en af de kommende kampe. Mike Jensen imponerede mig ikke just i dagens opgør og han kunne med rette overlade pladsen til ham. Julle gjorde et fint indhop, og fraværet af Lössel - well det havde de færreste nok spået om inden i dag... mystisk![]()
Kasper spillede en fin kamp defensivt, men offensivt tror jeg at Albæk kunne bidrage med bedre fremspilninger til Bille og især Eriksen
Mike Jensen synes jeg nu spillede fint, og det synes jeg egentligt de alle gjorde - de manglede bare det rette værktøj til at komme helt igennem
jeg troede faktisk ikke at Julle ville komme ind, da Boilesen kom meget godt igen i løbet af anden halvleg, men jeg havde alligevel forudset/håbet at han ville komme ind med mere power, hvilket jeg synes han lykkedes meget godt med.
Og så er han generelt meget bedre end Boilesen på indkast og frispark
I diverse medier har det idag været spået at Andersen ville stå på mål, da hans form pt tilsyneladende er bedst, så var ikke overrasket da det var ham der stod
Lössl: Fuldt fortjent han ikke starter... Har ikke været prangende, det drengen har præsteret i foråret og hvis Mikkel har gjort det så godt, som det siges, så er det mere end fair.
Julle: Det mest overraskende for mig. Julle har spillet fantastisk i efteråret (med et par svipsere). Troed han var mere fast. Men det sætter også et signal, at intet er givet. Boilesen har fået en fantastisk start på sin prof-karriere, med fast spilletid i de sidste kampe af sæsonnen i AJAX.
Albæk: Der er hård kamp om midtbanen... Der er DK virkelig godt besat. Der skal nok blive plads til Albæk i de næste kampe...
Det eneste jeg kunne se var forskellen på U21 og A-holdet var netop, at der er kamp om pladserne på flere positioner OG vel at mærke gøre brug af det...
Julle: Det mest overraskende for mig. Julle har spillet fantastisk i efteråret (med et par svipsere). Troed han var mere fast. Men det sætter også et signal, at intet er givet. Boilesen har fået en fantastisk start på sin prof-karriere, med fast spilletid i de sidste kampe af sæsonnen i AJAX.
Albæk: Der er hård kamp om midtbanen... Der er DK virkelig godt besat. Der skal nok blive plads til Albæk i de næste kampe...
Det eneste jeg kunne se var forskellen på U21 og A-holdet var netop, at der er kamp om pladserne på flere positioner OG vel at mærke gøre brug af det...
"Oh no, we never let go, through the calm and through the storm - oh no, we never let go, in every high and every low - oh no, we never let go, 'cause we love FC Midtjylland"
Så er Albæk da med i starteren iaften
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A ... nd&h=61bcb
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A ... nd&h=61bcb
Her skulle der stå noget klogt...
Forstår simpelthen ikke, hvorfor Julle ikke starter inde!
Heller ikke efter 1 halveg ?SteffanSP skrev:Forstår simpelthen ikke, hvorfor Julle ikke starter inde!
Jo, helt sikkert. Er meget imponeret af Boilesen. Det irriterer mig bare også lidt at Dalsgaard er inde. For Wass kunne jo godt spille på den plads, og så kunne man sætte Zanka eller Bjelland ud på højre fløj og Julle ind på midten.SteffenO skrev:Heller ikke efter 1 halveg ?SteffanSP skrev:Forstår simpelthen ikke, hvorfor Julle ikke starter inde!
Jeg synes slet ikke Julle er berettiget til en plads i midterforsvaret .. han har spillet ok, for fcm.. men han er altså venstreback
- bobthebuilder_dk
http://www.sporten.dk/fodbold/bordingga ... a-boilesen
Jeg tror godt nok heller ikke at Julle får noget spilletid i denne slutrunde!
Slet ikke med denne udtalelse.. jeg synes nu også at boilesen gør det udemærket...
Jeg tror godt nok heller ikke at Julle får noget spilletid i denne slutrunde!
Slet ikke med denne udtalelse.. jeg synes nu også at boilesen gør det udemærket...
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
Blev han ikke skiftet ind mod Schweiz?bobthebuilder_dk skrev:Jeg tror godt nok heller ikke at Julle får noget spilletid i denne slutrunde!![]()
Under alle omstændigheder skal Julle ikke tage det som et større nederlag. Boilesen har vist sig at være en af Danmarks bedste indtil videre.
Jeg synes sådan set stadigvæk ikke, at Lössl på nogen måde er faldet igennem i dette forår.. Han har haft et formdyk, men han har på ingen måde været skyld i, at forsvaret har lidt under ekstreme udskiftningerne og ustabilt spil..mnm123 skrev:Ja der sidder sikert en sports direktør Ørgård som kan se pris skiltet på Lossl rasle ned, hvis dette forbliver sådan under EM, men fortjent med hans forår i mente
Det at Glen bænker Lössl 2 kampe inden EM, gjorde at Mikkel Andersen igen kom ind i kampen.. Mikkel Andersen har ikke spillet andet end reserveholdkampe hele foråret i den engelske league one! - Mikkel Andersen har så vist sig at være bedre på dagen, og det må man jo respektere.. Jeg er dog ret sikker på, at hvis Lössl IKKE var blevet bænket, så dagsform eller ej, var Lössl selvskrevet pladsen i og med at han har spillet fast på et lagt højere niveau, men bænkpladsen fjernede fordelen..
Rent salgsmæssigt er Lössl gået fra, at være en varmt emne som der var stor sandsynlighed for at kunne sælges med en god fortjeneste ( 1 - 1½mill Euro) til at Lössl nok under ingen omstændigheder bliver solgt i dette vindue.. Det er lidt synd, både for FCM men også for Lössl selv!
Julle lider under, at Boilsen lige PT viser sig som et af landets største talenter på venstre back, og Julle vil aldrig komme i spil til midterforsvaret..
Albæk viste virkelig sine kvaliteter i kampen i Tirsdags, og jeg forventer også at han er at foretrække fremfor Kasper Povlsen på Lørdag..
Svært at forstå, at Albæk er sat af ...
Den danske startopstillingen ser således ud:
Mikkel Andersen
Daniel Wass
Andreas Bjelland
Mathias 'Zanka' Jørgensen
Nicolai Boilesen
Kasper Povlsen
Mike Jensen
Christian Eriksen
Bashkim Kadrii
Nicki Bille Nielsen
Nicolai Jørgensen
Mikkel Andersen
Daniel Wass
Andreas Bjelland
Nicolai Boilesen
Kasper Povlsen
Mike Jensen
Christian Eriksen
Bashkim Kadrii
Nicki Bille Nielsen
Nicolai Jørgensen
Han kommer ind i 2' - især hvis vi er bagud. Jeg tror også Jesper J får spilletid i dagRavnen skrev:Svært at forstå, at Albæk er sat af ...
Mikkel Andersen
Daniel Wass
Andreas Bjelland
Nicolai Boilesen
Kasper Povlsen
Mike Jensen
Christian Eriksen
Bashkim Kadrii
Nicki Bille Nielsen
Nicolai Jørgensen