Janssen til FCM??

Om FC Midtjylland og Black Wolves
nico5405

Re: Janssen til FCM??

Indlæg af nico5405 »

Nej :)

skippels

Indlæg af skippels »

Det har netop været nævnt i De regionale nyheder (Midt-Vest), at Tim Jannsen er blevet set med Jens Ørgaard i dag i Herning.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

skippels skrev:Det har netop været nævnt i De regionale nyheder (Midt-Vest), at Tim Jannsen er blevet set med Jens Ørgaard i dag i Herning.
http://www.tvmidtvest.dk/indhold/hollae ... ej-til-fcm - i øvrigt tror jeg, at de har fået det forkerte billede på den nyhed...

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Kent skrev:
skippels skrev:Det har netop været nævnt i De regionale nyheder (Midt-Vest), at Tim Jannsen er blevet set med Jens Ørgaard i dag i Herning.
http://www.tvmidtvest.dk/indhold/hollae ... ej-til-fcm - i øvrigt tror jeg, at de har fået det forkerte billede på den nyhed...

Nejnej det er da Ørgaard og Janssen som står foran forlygterne og efb´s sportschef som bliver kropsvisiteret ! Det er i ren mafiastil inden en forhandling! :D
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Så meldes Tim Janssen klar for FCM: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... idtjylland

Lazki

Indlæg af Lazki »

Vi kan vel heller ikke tillade os, at håbe på en bedre angriber en Janssen?
- I hvert fald ikke når man ser på hvad vi har at rykke rundt med, rent økonomisk!

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Jeg vælger at tage de positive briller på omend jeg ikke var super begejstret for janssen i første omgang da rygtet opstod. Truppen råder igen over en fuldblodsangriber med en hvis kvalitet og det i sig selv er en kæmpe forstærkning iforhold til det midtbane angreb foråret udgjorde med igboun og thyge. Janssen er stadig ung og kan han bygge videre på sin første sæson i Esbjerg kan vi godt forvente mål fra hans side. Højere indlæg i feltet giver igen mening ligesom han er en god boldstation at spille op på i det kampe hvor kompinationsspillet måske ikke kører optimalt. Han har vist han har målnæse og jeg vælger at tro på FCM spiller den form for fodbold som igen gør janssen god!

Så velkommen til janssen herfra:) så mangler vi bare kolja og evt. Rieks til højre siden så jeg meget tilfreds! send gerne Danny den anden vej iøvrigt..
Mike80

Everybody hates us we don't care...

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

Mike80 skrev:Jeg vælger at tage de positive briller på omend jeg ikke var super begejstret for janssen i første omgang da rygtet opstod. Truppen råder igen over en fuldblodsangriber med en hvis kvalitet og det i sig selv er en kæmpe forstærkning iforhold til det midtbane angreb foråret udgjorde med igboun og thyge. Janssen er stadig ung og kan han bygge videre på sin første sæson i Esbjerg kan vi godt forvente mål fra hans side. Højere indlæg i feltet giver igen mening ligesom han er en god boldstation at spille op på i det kampe hvor kompinationsspillet måske ikke kører optimalt. Han har vist han har målnæse og jeg vælger at tro på FCM spiller den form for fodbold som igen gør janssen god!

Så velkommen til janssen herfra:) så mangler vi bare kolja og evt. Rieks til højre siden så jeg meget tilfreds! send gerne Danny den anden vej iøvrigt..
Synes Jannsen er mere end velkommen når man tænker på hvilke midler vi har at gøre med, man kan meget vel blive et røver køb hvis det er rigtig vi giver 2,5 mil for ham.

Men med Rieks tror jeg ikke du skal regne med noget og slet ikke danny, Søren har selv sagt han gerne spiller Esbjerg op igen, og danny vil jo gerne til Udlandet med hans konstant spil på højt niveau :P

SteffanSP

Indlæg af SteffanSP »

Tim Janssen er okay til FC Midtjylland efter min mening. Jeg synes ikke at vi kan brokke os over ham, da vi bliver nødt til at hente en angriber, efter både Frank Kristensen, Baba Collins, Ken Ilsø og ikke mindst Mikkel Thygesen er smuttet.

Claus J

Indlæg af Claus J »

SteffanSP skrev:Tim Janssen er okay til FC Midtjylland efter min mening. Jeg synes ikke at vi kan brokke os over ham, da vi bliver nødt til at hente en angriber, efter både Frank Kristensen, Baba Collins, Ken Ilsø og ikke mindst Mikkel Thygesen er smuttet.
Hvor er Baba Collins smuttet hen??
Claus J

fcarne

Indlæg af fcarne »

På ferie, siger hans kone...

- Han har da bare været udlejet.

SteffanSP

Indlæg af SteffanSP »

Når ja. Men tror han ryger. Kan ikke se Baba Collins på det her FCM-hold

FCM Thomsen

Indlæg af FCM Thomsen »

fcarne skrev:På ferie, siger hans kone...

- Han har da bare været udlejet.
Mener at baba collins´s kontrakt udløber den 30 juni, og har ikke læst noget om nogen forlængelse nogen steder, så han kommer sikkert ikke i den rød sorte trøje igen..

SteffanSP

Indlæg af SteffanSP »

Hvis i går end på fcm.dk, og går ind under truppen, står Baba der heller ikke? Er det bare fordi han er lejet ud? Eller hvad? Jude står der heller ikke. Det undrede mig lige..

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Tilgengæld står Thygesen der stadigvæk. Der kan man da snakke om at putte salt i såret.

Besvar