Kære Jens Ørgaard aka. ’Fisker’ (eller omvendt)
til at begynde med er det vist på sin plads, at sige tak for den spændende mulighed som denne konkurrence er. Det er god stil
Dernæst et par indledende bemærkninger:
- Der er flere interessante ting omkring disse spørgsmål. F.eks. A) Detaljegraden omkring udlejning, B) Fraværet af muligheden ’spillersalg’, C) Fraværet af muligheden ’lejer FCM en eller flere spillere, D) ’Køb af’ anført som ’en forsvarsspiller’, ’en midtbanespiller’ ’en angriber´, E) Intet (hint) angående målmandsposten….?
Spørgsmålet er om der er lagt fælder ud, således at ’en’ ikke nødvendigvis skal tages bogstaveligt, hvilket heller ikke alle respondenter gør, eller om ’en’ skal når der nu står ’nogle’ under udlejninger, om Ørgaard taler over sig, om silly season giver paranoia til undertegnede…?
Spændende bliver det i al fald!
Her er mine gæt:
1: Claus Madsen.
2: Forhåbentlig (Ja)
3: Leon Hougaard Andreasen, J. B. Askou
4: Tja… Ja!
5: Kasper Lorentzen, (+ en mere måske)
6: Ja (2 stk.)
7: Jannsen, den er vist sikker, samt en bombe – i form af Djiby Fall!!!
8: Ja (3-4 stk.)
9: Nej, selvfølgelig ikke (helgardering)
10: Se følgende:
- Rasmus L. Christensen udlejes
- Mads Hvilsom udlejes
- Jonas Borring udlejes med købsoption til tysk anden bundesliga (eller sælges til enten AGF eller tilbage til OB)
- Ken Fagerberg udlejes til Fredericia eller HB Køge (eller sælges til sidstnævnte eller en klub i Sverige)
11) Ekstra: Izunna sælges (NEJ!) og ryger til Holland eller Rusland.
P.S. Jeg bor selv i Københavnsområdet, men tager gerne en præmie alligevel, da jeg naturligvis regner med, at kunne donere den til familien på heden