Janssen til FCM??
Janssen til FCM??
http://www.bold.dk/nyt/FCM-ude-efter-Janssen
Er der nogen der kan fortælle mig hvad han kan??
eg ved han er har spillet i Herrenveen og derfor måske har ide om at spille vores koncept, men er der nogen der ved noget?
Min første tanke er too litel too late. Ikke en rigtig target man, til at afgøre kampe vi ikke kan få hul på men vores normale spil og ikke rigtigt en type der for mig ser målfalig ud i vores system.
Skal han være topangriber, hængende, eller joker???
eg ved han er har spillet i Herrenveen og derfor måske har ide om at spille vores koncept, men er der nogen der ved noget?
Min første tanke er too litel too late. Ikke en rigtig target man, til at afgøre kampe vi ikke kan få hul på men vores normale spil og ikke rigtigt en type der for mig ser målfalig ud i vores system.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
Re: Janssen til FCM??
Synes han kunne være spændene. Han vinder mange dueller, og han har bevist at han godt kan score mål. Vores store problem har jo været at vi har manglet en inde i det lille felt, fordi Sly løber rundt på hele banen selv om han er spidsangriberen. Så jeg ser rigtig gerne Tim sammen med Sly.
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
Du ved så meget Hekler.
Han har aldrig spillet i Heerenveen, som du ellers mener at vide...............
Derudover synes jeg han er pivelendig og forfærdelig at se på. En spiller der er god i medgang, men fuldstændig ubrugelig i modgang. Ligeledes en spiller der er alt for bange for at slå sig men bare aller rundt.
Og modsat hans størrelse vinder han ingen nærkampe i luften. Han er god i feltet, specielt i det lille og dygtig med hovedet i afslutningsspillet.
Flere minusser end plusser.
Han har aldrig spillet i Heerenveen, som du ellers mener at vide...............
Derudover synes jeg han er pivelendig og forfærdelig at se på. En spiller der er god i medgang, men fuldstændig ubrugelig i modgang. Ligeledes en spiller der er alt for bange for at slå sig men bare aller rundt.
Og modsat hans størrelse vinder han ingen nærkampe i luften. Han er god i feltet, specielt i det lille og dygtig med hovedet i afslutningsspillet.
Flere minusser end plusser.
- Gizmo aka Jeff
- Geografisk sted: DK-7100 Vejle
Han kan score mål, hvis han føler sig værdsat i den pågældende klub. Har snakket med en af mine hollandske venner, og han har kun godt at sige om Janssen. Og at han kun er 25 er vel positivt. Han har rutine fra hollandsk fodbold, som på dagen er bedre end dansk fodbold. Man så jo Janssen score masser af mål i EfB 1 år, men desværre for ham mistede han tilliden fra Ove P på et tidspunkt, hvor holdet skulle bruge hans målnæse og så fald han med resten af holdet. Ove P sagde og Thorup prøvede at finde Janssen´s gamle jeg.. Dog for sent, for jeg syntes personligt, man begyndte at se Janssen de sidste kamp. Og at han VIL score, ses tydeligt på 2-2 målet i sidste runde. EfB skulle vinde med 6 overskydende mål denne kamp på det tidspunkt han scorede. Men alligevel gør han det.. Det vidner om en angriber som vil score og er ligeglad med at han sender modstanderen ned i 1 div..Hekler skrev:http://www.bold.dk/nyt/FCM-ude-efter-Janssen
Og 23 mål i 61 kampe for EfB er da ganske godt ......
Kan kun sige: Janssen du skal være velkommen på heden og tag venligst dit gode humør, og målnæse med...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797
Jøsses, skriver du kun for at holde dig vågen ??? Få dog styr på fakta.Gizmo aka Jeff skrev:
Han kan score mål, hvis han føler sig værdsat i den pågældende klub. Har snakket med en af mine hollandske venner, og han har kun godt at sige om Janssen. Og at han kun er 25 er vel positivt. Han har rutine fra hollandsk fodbold, som på dagen er bedre end dansk fodbold. Man så jo Janssen score masser af mål i EfB 1 år, men desværre for ham mistede han tilliden fra Ove P på et tidspunkt, hvor holdet skulle bruge hans målnæse og så fald han med resten af holdet. Ove P sagde og Thorup prøvede at finde Janssen´s gamle jeg.. Dog for sent, for jeg syntes personligt, man begyndte at se Janssen de sidste kamp. Og at han VIL score, ses tydeligt på 2-2 målet i sidste runde. EfB skulle vinde med 6 overskydende mål denne kamp på det tidspunkt han scorede. Men alligevel gør han det.. Det vidner om en angriber som vil score og er ligeglad med at han sender modstanderen ned i 1 div..
Og 23 mål i 61 kampe for EfB er da ganske godt ......
Kan kun sige: Janssen du skal være velkommen på heden og tag venligst dit gode humør, og målnæse med...
Janssen spillede stort set fuld i alle kampe under Ove P, og så i foråret, selvom du ellers siger han mistede tilliden fra træneren. Say what?
Og så siger du at Thorup prøvede at finde den gamle Janssen igen? Det første Thorup gjorde da han overtog var at bænke Janssen og derefter fik han stort set ikke en plads i startopstillingen igen.
Selv i den sidste kamp i Randers hvor EfB skal vinde med 100 mål for at blive oppe, bliver han først skiftet ind 20 min. før tid.
Der er fint du mener han vil blive en erstatning, men lad dog være med at skriv sådan en omgang vrøvl, når du tydeligvis ikke har styr på det.
- Gizmo aka Jeff
- Geografisk sted: DK-7100 Vejle
Tror vi har fundet den nye sure mand i form af Jensen1.. Tydeligt at han har fået noget galt i halsen. En nedrykning måske ??jensen1 skrev:Jøsses, skriver du kun for at holde dig vågen ??? Få dog styr på fakta.
Janssen spillede stort set fuld i alle kampe under Ove P, og så i foråret, selvom du ellers siger han mistede tilliden fra træneren. Say what?
Og så siger du at Thorup prøvede at finde den gamle Janssen igen? Det første Thorup gjorde da han overtog var at bænke Janssen og derefter fik han stort set ikke en plads i startopstillingen igen.
Selv i den sidste kamp i Randers hvor EfB skal vinde med 100 mål for at blive oppe, bliver han først skiftet ind 20 min. før tid.
Der er fint du mener han vil blive en erstatning, men lad dog være med at skriv sådan en omgang vrøvl, når du tydeligvis ikke har styr på det.
Alle kan sgu da tage fejl og måske ikke have 100% styr på alt. Men du behøver sgu da ikke komme med sådan et indlæg...!!!
For jeg mener bestemt at Janssen røg af holdet længe før Thorup. Var der iøvrigt ikke noget med en skade ??? Og hvad så om han kun fik 20 min mod RFC.. Han viser sin målnæse og sådan en mangler vi sgu i fcm.. Basta og Slut Jensen1.. Og nej jeg er ikke sur, men irreteret over at du kan få dig selv til at skrive ned mod en som du ikke kender.. Burde du sikkert være for gammel til..
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797
Janssen scorede 8 mål for Esbjerg i den netop afsluttede sæson, og det er isoleret set ikke nok til at kunne kaldes for topangriber. Men for det første er økonomien ikke til en decideret topangriber.
Og for det andet, som jeg ser som det vigtigste, scorede Janssen 6 mål i de første 17 kampe for Esbjerg, dvs mål i hver tredje kamp, og det er lige hvad vi mangler! Derefter spillede han et par kampe uden mål, inden Thorup kom til og bænkede ham.
Jeg vil tiljuble ham når han løber på banen mod silkeborg i sæsonens første kamp!
Og for det andet, som jeg ser som det vigtigste, scorede Janssen 6 mål i de første 17 kampe for Esbjerg, dvs mål i hver tredje kamp, og det er lige hvad vi mangler! Derefter spillede han et par kampe uden mål, inden Thorup kom til og bænkede ham.
Jeg vil tiljuble ham når han løber på banen mod silkeborg i sæsonens første kamp!
Syntes også der er for meget medgangsspiller over ham og han havde en meget skidt attitude da Esbjerg kom i problemer. At han ligefrem blev bænket da det stod værst til for fiskerne, betyder ihvertfald det ikke er en spiller man skal hænge kasketten på i en krisetid.
Man han har da bestemt vist han kan score mål og får han fast spilletid i FCM, så skal han sgu nok ende som topscorer med den trup vi har, det er jeg faktisk ikke et sekund i tvivl om.
I disse tider kan vi nok desværre ikke gøre os håb om hverken Fall, Søren Larsen eller Duncan
og så må man nøjes med en spiller fra hylde 2. Alternativet, at der ingen kommer, er dog et langt værre scenarie, så VELKOMMMEN Janssen såfremt 
Man han har da bestemt vist han kan score mål og får han fast spilletid i FCM, så skal han sgu nok ende som topscorer med den trup vi har, det er jeg faktisk ikke et sekund i tvivl om.
I disse tider kan vi nok desværre ikke gøre os håb om hverken Fall, Søren Larsen eller Duncan
Senest rettet af Sylvester 9. jun 2011, 20:20, rettet i alt 1 gang.
Hvad skal vi med en spiller, der ikke engang kunne spille sig til en fast plads i start 11 på et 1. divisionshold? (Dem har vi sgu da selv nok af)
-
Midtjylland
ArneR skrev:Hvad skal vi med en spiller, der ikke engang kunne spille sig til en fast plads i start 11 på et 1. divisionshold? (Dem har vi sgu da selv nok af)
Undskyld mig, men kender du overhovedet Jannsen?
Såfremt det pludselig skulle gå op for dig, at du intet ved om ham, så prøv at kig lidt rundt her på Graven. Der er en masse ting om ham, som du åbenbart ikke ved.
Undskyldning tonen, men det irritere mig lidt, når folk udtaler sig på den måde - uden at vide noget om det..
Manden er en af de eneste jeg kan forestille mig, hvor vi har råd og samtidig kan bruge spilleren. (Tænker på angribere)
Er ikkw super tilhæner af ham som han har spiller i foråret, men ingegn tvivlom at han har nogle kvaliteter som vi kan få gavn af, især i afslutningsspillet. Uden at kende prisen vil jeg sige at vi stadig mangler 1 angriber, så måske de penge skulle ha være givet ud på 2 hvisvi ikke har flere penge at skyde med.
-
Jesper BW1100
http://www.bold.dk/nyt/FCM-ude-efter-Janssenmnm123 skrev:Uden at kende prisen vil jeg sige at vi stadig mangler 1 angriber, så måske de penge skulle ha være givet ud på 2 hvisvi ikke har flere penge at skyde med.
"bold.dk erfarer at FC Midtjylland er så godt som enige med Esbjerg om en pris på 2,5 millioner kroner, og herudover kan der så falde yderligere betaling ved et eventuelt videresalg."
Midtjylland, jeg kender ham åbenbart bedre end du gør. Han er ikke en mand vi kan bruge. Måske er han billig, men han er utroligt svingende i sine præstationer, og vi har brug for en der ikke svinger sammen med holdet, men en som har et højt bund niveau, og det har Tim Janssen ikke.Midtjylland skrev:ArneR skrev:Hvad skal vi med en spiller, der ikke engang kunne spille sig til en fast plads i start 11 på et 1. divisionshold? (Dem har vi sgu da selv nok af)
Undskyld mig, men kender du overhovedet Jannsen?
Såfremt det pludselig skulle gå op for dig, at du intet ved om ham, så prøv at kig lidt rundt her på Graven. Der er en masse ting om ham, som du åbenbart ikke ved.
Undskyldning tonen, men det irritere mig lidt, når folk udtaler sig på den måde - uden at vide noget om det..
Manden er en af de eneste jeg kan forestille mig, hvor vi har råd og samtidig kan bruge spilleren. (Tænker på angribere)
Og lad så være med at hyle, fordi ikke alle deler din mening. Det er sgu da en underlig måde at hænge folk ud på.( Og lær så lige at stave hans navn før du roser ham til skyerne) og undskyld min tone, men det irreterre mig sgu når folk som dig spiller bedrevidende.
Hvad med lige at finde de humoristiske briller frem, og se det sjove i teksten. Du skam roser jo faktisk en mand der stort set ikke har kunnet spille sig på sit hold i foråret.
Sådan Gizmo, vi er sgu da stadig nogen med humor herinde.Gizmo aka Jeff skrev:Tror vi har fundet den nye sure mand i form af Jensen1.. Tydeligt at han har fået noget galt i halsen. En nedrykning måske ??jensen1 skrev:Jøsses, skriver du kun for at holde dig vågen ??? Få dog styr på fakta.
Der er fint du mener han vil blive en erstatning, men lad dog være med at skriv sådan en omgang vrøvl, når du tydeligvis ikke har styr på det.![]()
![]()
Alle kan sgu da tage fejl og måske ikke have 100% styr på alt. Men du behøver sgu da ikke komme med sådan et indlæg...!!!
For jeg mener bestemt at Janssen røg af holdet længe før Thorup. Var der iøvrigt ikke noget med en skade ??? Og hvad så om han kun fik 20 min mod RFC.. Han viser sin målnæse og sådan en mangler vi sgu i fcm.. Basta og Slut Jensen1.. Og nej jeg er ikke sur, men irreteret over at du kan få dig selv til at skrive ned mod en som du ikke kender.. Burde du sikkert være for gammel til..
Godt fodbold og et smil på læben, det er hvad vi vil have.
-
Jesper BW1100
Med de midler vi har til rådighed er en 25-årig boksspiller med én fornuftig målnæse (23 mål i 61 kampe for EFB er ganske fint), et udmærket hovedstød samt rutine fra den hollanske liga i bagagen vel noget nær det vi kan håbe på.
Folk der havde Fall, Zidan og Søren Larsen i tankerne har drømt drømme langt udover vores økonomiske formåen. Skoubo var måske mere realistisk, men når OB og Brøndby også har følere ude her bliver vi nok presset ud økonomisk.
Folk der havde Fall, Zidan og Søren Larsen i tankerne har drømt drømme langt udover vores økonomiske formåen. Skoubo var måske mere realistisk, men når OB og Brøndby også har følere ude her bliver vi nok presset ud økonomisk.