I dag havde jeg en nogle ting der skulle ordnes i Viborgs gågade som altid har jeg min FCM hat på og tængte ikke udenvider på det lige til jeg blev paset op to unge mænd der var meget opreven og hissig,de spyttede og råbte i hovet på mig hvad fanden jeg hade gang i og det var deres by,jeg havde barer og tage min hat af ellers vankede der bølle bank OSV. jeg ville selvfølig hører på dem og forsøgte at gå vider men de blev ved. Min kammarat kom så og de faldt lidt til ro og vi gik stile vider men så godt at de fulgte efter os og snakkede mobilen.
Efter 15 min tid så vi lige pluslig at de var 7-8 stykker sammen,der var på vej op til os i den store menske mængte som der er en solskinds dag.Vi satte i løb men med dem efter os,vi nåde at komme ind i centeret og ned i kælderen til bilen og ud af byen.Min kammarat der er armrikaner og ikke har ikke en døjt forstand på fodbold så chokeret på mig og sagde er det ikke barer fodbold.
Jeg vil barer hører om der er nogle der har oplevet noget ligne ?
Er det ikke barer fodbold ?
Jeg ville godt indrømme at hvis der kom en med Vff hat i Skive hvor jeg kommer fra kunne jeg godt komme med en lille drilsk kommentar med smil på men slet ikke så grov som det,men er der nogle her der mener jeg gik over stregen og tage en FCM hat på i Viborg og er der en der vil give VVFer samme tur hvis de så sådan en i Herning ?
Viborg spader !
-
BW - 665
Re: Viborg spader !
Det er ganske enkelt utilstedeligt....
Latterlig opførsel, og i må meget undskylde, men det overrasker mig ikke ligefrem at det er i Viborg at sådan en situation kan forekomme.
BW #665 - Som ikke tvivler på at der ikke er mange arbejdsløse psykologer i Viborg...
Latterlig opførsel, og i må meget undskylde, men det overrasker mig ikke ligefrem at det er i Viborg at sådan en situation kan forekomme.
BW #665 - Som ikke tvivler på at der ikke er mange arbejdsløse psykologer i Viborg...
-
YahooSeeker [Bot]
Rolig Bruno...
Risikoen for at der er folk der gider at gå med VFF-udstyr uden for Vibår er minimal, jeg mener hvem fanden gider at gå med udstyr fra en midterklub?? Nej folk der gå med deres klubs tøj, er kun folk der har noget at værer stolte over... Men hensyn til deres latterlig opførsel, kan man kun henvis til den misundelse de har til FCM.. selvom de ikke vil indrømme det. Men den må værer der...
Vi spiller bedst, vi ligger øverst, vi er med i Eurpoa og Norden, vi har det fedeste stadion og flest tilskuere.. osv. osv.
Hvis der endelig var én der viste sig i Vibårtøj i Herning, ville det alligevel ikke hjælpe at slå på ham...da han med garanti var hjernedød i forvejen
Hilsen Kasper
Forza FCM
Risikoen for at der er folk der gider at gå med VFF-udstyr uden for Vibår er minimal, jeg mener hvem fanden gider at gå med udstyr fra en midterklub?? Nej folk der gå med deres klubs tøj, er kun folk der har noget at værer stolte over... Men hensyn til deres latterlig opførsel, kan man kun henvis til den misundelse de har til FCM.. selvom de ikke vil indrømme det. Men den må værer der...
Vi spiller bedst, vi ligger øverst, vi er med i Eurpoa og Norden, vi har det fedeste stadion og flest tilskuere.. osv. osv.
Hvis der endelig var én der viste sig i Vibårtøj i Herning, ville det alligevel ikke hjælpe at slå på ham...da han med garanti var hjernedød i forvejen
Hilsen Kasper
Forza FCM
-
smørtyven
Kasper skrev:
> Hvis der endelig var én der viste sig i Vibårtøj i
> Herning, ville det alligevel ikke hjælpe at slå på
> ham...da han med garanti var hjernedød i forvejen
>
>
> Hilsen Kasper
>
> Forza FCM
>
>
>
Haha.. jepz, det ville være mere end sandsynligt.
Keep the faith
Smørtyven - Nødslagt Viborg
> Hvis der endelig var én der viste sig i Vibårtøj i
> Herning, ville det alligevel ikke hjælpe at slå på
> ham...da han med garanti var hjernedød i forvejen
>
>
> Hilsen Kasper
>
> Forza FCM
>
>
>
Haha.. jepz, det ville være mere end sandsynligt.
Keep the faith
Smørtyven - Nødslagt Viborg
-
Klauzito
Viborg by er sgu ikke værre end andre byer på den måde. Jeg er selv blevet truet for en del år siden i Holstebro fordi jeg havde lidt bondsk dialekt.
Der bor ca 30-40000 mennesker i Viborg og så vil der altid være nogle enkelte idioter.
Iøvrigt forstår jeg ikke at Bruno stak af fra menneskemængden, i sådan en sitiation er det mest sikre for det meste at blive ved menneskemængden istedet for at stikke af ned i en evt tom P-kælder
Der bor ca 30-40000 mennesker i Viborg og så vil der altid være nogle enkelte idioter.
Iøvrigt forstår jeg ikke at Bruno stak af fra menneskemængden, i sådan en sitiation er det mest sikre for det meste at blive ved menneskemængden istedet for at stikke af ned i en evt tom P-kælder
-
bruno
Det var nok også det med at komme/blive væk i mængden derfor ind centeret der vi måske tænkte at de ikke så vi løb der ind men Man tænkker nok ikke på hvad der er bedst i tilfælede men hanler nok pr instenkt. Men det jeg mener at det er ved at kamme over.Det minder mest af alt af det der i USA med de røde og de blå hvis i ved. Men man kan jo også håbe at de bliver voksne en dag for det var nok også kun store folkeskole elver. Og nej jeg tuder ikke men syndes barer at de er nogle fjolser,ligesom der nok også er i andrer byer,der barer bleven fler af dem,for det kunne nok ikke ske for 10 år siden.
-
Giuseppe Signori
Kan kun tilføje det som kasper siger: Misundelse er en grim Ting - Men hva´ fane det er vel mere eller mindre det "thegreenpride" bygger på!. Langt hovedparten af deres debatter i deres forum, er ikke om deres egen klub/spiller/plus diverse, men om hvad der foregår i, og omkring Vores klub!
FORZA FCM
Dagens resultat 2-1. It´s coming home.... .
FORZA FCM
Dagens resultat 2-1. It´s coming home.... .
-
jj
Det viser bare endnu engang, at de muggengrønne og deres fans er total latterlige. Jeg tror heldigvis ikke, at fcm-fans kan finde på den slags vanvittige ting.
Det minder jo mest om noget, man ser i en bandefilm.
Forza FCM
JYLLANDS STOLTHED
Det minder jo mest om noget, man ser i en bandefilm.
Forza FCM
JYLLANDS STOLTHED