Kender heller ikke super meget til ham! men... NEJ !
De kampe jeg har set med ham har han virket alt for tung og stor til at kunne være interesant for os! ?
Det skal selvf. siges at der heller ikke har været for meget at arbejde med for ham i de kampe... ( pga. SE defensive spillespil) Sikkert også derfor han gerne vil videre.. Antipas mv. kan bedre lukrerer på det hurtige opspil som opstår efter at SE har gravet sig ned i mange minutter i træk og pludselig smider en lang bold op af banen at løbe kontra på!
Kender heller ikke manden, og man skal ikke undervurdere spinnet fra agenten. Men hvis han kunne være en mulighed, så er det smarteste vel at hive ham ind på prøve til, at starte på. Dernæst en ½ år kontrakt for at se ham noget nærmere an. Men lur mig om ikke, at Ørgaard kender noget mere til ham, end vi gør...
Det jeg blot frygter er at man ser på at han netop er yngre og har haft en lovende karriere bag sig. Dette kunne være en man hentede ind, for hvis man nu kunne starte ham op igen (a la Morten Nielsen) kunne han være svaret på problemerne.
A pro pos Fagerberg, så kan jeg forstå på Tipsbladet at han har haft kontraktudløb her d. 1/6. Er der nogen der ved om, dette er korrekt eller er der blevet forlænget?
AlwaysFCM skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ar-hurtigt
askou synes snakken går hurtigt han har ikke fået kpnttakttilbud fra fcm, men hans agent og fcm arbejder på noget siger han. sådan som jeg læser det hvertfald.
Hmm sådan læser jeg det så ikke, tror det skal forståes som om at hans agent kigger på forskellige klubber, og ikke noget med fcm..