Transferrygter angående FCM. Sommer 2011.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Sylvester

Re: Transferrygter angående FCM. Sommer 2011.

Indlæg af Sylvester »

Midtjylland skrev:Drømmene om en rigtig stor profil, tror jeg i hvert fald ikke kommer til at ske.
Så meget kan jeg sige.

Det er ikke store profiler vi kigger efter, men hvis det går iorden, vil jeg være tilfreds!

I må tænke på, at vi ikke har så meget til rådighed, som folk gerne vil have. Under det budget vi har til løn, er det realistisk at tro, at det kan gå iorden.

Vi vælter nok ikke vores økonomi fuldstændig, men jeg vil være tilfreds og det kan gøre en forskel..
Tak for info, så kan vi altså godt skyde en hvid pind efter spillerne fra øveste hylde, så altså ingen Søren Larsen, Fall, Duncan eller Skoubo :(

Vi må håbe mindre kan gøre det så, selv om jeg nødigt ser en humør og medgangsspiller som Janssen i klubben, dem har vi nok af i forvejen..

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Midtjylland skrev:Drømmene om en rigtig stor profil, tror jeg i hvert fald ikke kommer til at ske.
Så meget kan jeg sige.

Det er ikke store profiler vi kigger efter, men hvis det går iorden, vil jeg være tilfreds!

I må tænke på, at vi ikke har så meget til rådighed, som folk gerne vil have. Under det budget vi har til løn, er det realistisk at tro, at det kan gå iorden.

Vi vælter nok ikke vores økonomi fuldstændig, men jeg vil være tilfreds og det kan gøre en forskel..
Kan du sige noget om hvor tæt vi er på? Sker der noget nu her, eller skal vi væbne os med lidt længere tålmodighed.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det kunne vel godt blive Gilberto Macena, han har jo nærmest været nævnt i hvert eneste transfervindue, så interessen er jo ægte..

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Ravnen skrev:Det kunne vel godt blive Gilberto Macena, han har jo nærmest været nævnt i hvert eneste transfervindue, så interessen er jo ægte..
Så vidt jeg husker forlængede han kontrakten med Horsens til 2014, hvilket betyder, at Horsens kan kræve en pæn transfersum - med mindre de pludselig er helt desperate og på røven økonomisk. Det er der dog intet, der tyder på, at de skulle være.

Vi skal ud at fiske efter transferfrie spillere. Jens Berthel Askou lyder logisk og fornuftigt. Men Priske som spillende assistent kunne jeg også godt håbe på!

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Acebone skrev:Så vidt jeg husker forlængede han kontrakten med Horsens til 2014, hvilket betyder, at Horsens kan kræve en pæn transfersum - med mindre de pludselig er helt desperate og på røven økonomisk. Det er der dog intet, der tyder på, at de skulle være.
Mener bestemt de udtalte i vinters, at de skulle ud at sælge spillere, for at redde regnskabet. Så tror meget gerne de vil sælge Macena. Spørgsmålet er, om de kan få den pris de vil have. Umiddelbar er det jo kun os, OB, AaB og Brøndby, der er potentielle købere i DK - og når Skoubo og Søren Larsen har meldt ud, at de gerne vil til DK, så er Macena nok ikke førsteprioritet i nogen af de klubber.

jensen1

Indlæg af jensen1 »

Det bliver Tim Janssen, det er blot et spørgsmål om tid. Han trænede ikke med i esbjerg efter sidste runde (de havde 2 træningsdage) pga skiftet.

Sponsorere købte ham for 3 millioner, og sælger ham nu for godt det samme.

23 kasser i 62 kampe er isoleret set flot. Dog har han været fornærmende dårlig i de kampe jeg har set med ham, og han har da også været bænket stort set hele foråret, så vidt jeg lige kan se.

mååske passer han bare ikke ind i esbjerg og bedre ind hos Ikast, hvem ved ?

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

jensen1 skrev:Det bliver Tim Janssen, det er blot et spørgsmål om tid. Han trænede ikke med i esbjerg efter sidste runde (de havde 2 træningsdage) pga skiftet.

23 kasser i 62 kampe er isoleret set flot. Dog har han været fornærmende dårlig i de kampe jeg har set med ham, og han har da også været bænket stort set hele foråret, så vidt jeg lige kan se.

Det kan godt ske det er ønske tænkning, men Tim Janssen har selv sagt det ikke passer ham godt med Esbjergs måde at spille på. Mener han kaldte det for "Kick n Rush". (Kan ikke finde linket).

De flest Tim Janssen mål kommer ved at han stiger op og pander en (umulig) bold ind, via indlæg fra kanten. De slags indlæg har vi jo igennemsnit 20 af per kamp, og det dobbelte antal hvis Siv spiller på backen. ;). Så Jeg er bestemt positiv omkring Janssens muligheder for succes hos os. Det vil også give mere plads til Sly, Rilwan og Danny hvis vores modstandere ikke længere bare kan stå og vente på at vi smider vores indlæg ind i hovedet på deres midt forsvar.

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

jensen1 skrev:Det bliver Tim Janssen, det er blot et spørgsmål om tid. Han trænede ikke med i esbjerg efter sidste runde (de havde 2 træningsdage) pga skiftet.

;)

felisan

Indlæg af felisan »

Midtjylland skrev:

;)
Midtjylland, det der kan ikke andet end betegnes som en bekræftelse ;)

Mads

Indlæg af Mads »

Spændende bliver det! Statistikken kan ingen tage fra ham. Men hvilken Janssen får vi? Ham her:

http://tv2sport.dk/node/76123

Eller ham der går mod foreste stolpe og rent faktisk scorer!!:

http://www.youtube.com/watch?v=KWA_JCNOAs4

Mads!

WBW

Indlæg af WBW »

Mads skrev:Spændende bliver det! Statistikken kan ingen tage fra ham. Men hvilken Janssen får vi? Ham her:

http://tv2sport.dk/node/76123

Eller ham der går mod foreste stolpe og rent faktisk scorer!!:

http://www.youtube.com/watch?v=KWA_JCNOAs4

Mads!
Meget muligt han laver en KÆMPE afbrænder i den første video, men syns faktisk lig præcis den video viser det han kan bidrage med.. Først går han flot tilbage i banen, og vender fokus væk fra målet og i stedet på hans medspillere og opspillet, og lægger flot bolden af, for så at søge ind i feltet og være der hvor det sker..
Det er sådan en boksspiller vi mangler, så jeg håber meget på at han kommer til FCM!

FcToIDie

Indlæg af FcToIDie »

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

FcToIDie skrev:http://www.bold.dk/nyt/Zidan-poenser-paa-Dortmund-exit ? :) er det en mulighed for os ??
Nej, det er komplet urealistisk.

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

kunne han eventuelt være en mulighed i fcm? jeg kender ikke helt til hans niveau skal siges. men agenten nævner jo selv fcm :-) http://www.bold.dk/nyt/SoenderjyskE-mis ... r-angriber
FC Midtjylland

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

AlwaysFCM skrev:kunne han eventuelt være en mulighed i fcm? jeg kender ikke helt til hans niveau skal siges. men agenten nævner jo selv fcm :-) http://www.bold.dk/nyt/SoenderjyskE-mis ... r-angriber
Han er et kæmpe skrummel, der med 3 mål i 15 kampe absolut ikke har imponeret mange fodboldinteressede.. Jeg vil 100 gange hellere have Tim Janssen til klubben! :)

Låst