Investor på vej ind i FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mike80

Re: Investor på vej ind i FCM

Indlæg af Mike80 »

Som sagt i mit tidligere indlæg er det ikke investoren jeg tager stilling til men derimod dig i denne debat. Og som også skrevet sys jeg egentligt du i længden er så kedelig og gennemskuelig at jeg ikke gider tage stilling til dine ligegyldige indlæg, som kun er skrevet med det ene formål at skabe negativt syn på FCM. Dit alias på bold.dk er ganske rigtig jonas men dine indlæg er altid efterfulgt af en thygesen sviner. Sys det må være deprimerende at føle ens gennemgående afsluttende budskab er at svine en andens klubs spiller fremfor at støtte sine egne. At du ikke selv redigerer men kun poster antis FCM billeder på debatside.dk ændrer intet?! Dit budskab er det samme. Altid anti FCM. Derfor fortjener du ikke at blive taget seriøs! Og derfor kan du ikke konkludere jeg ser sukkersødt på FCM invistoren for den gad jeg som sagt ikke tage stilling til bare fordi du pessimistisk.

Fis nu hjem og post barnlige indlæg! Du ødelæggende for debatten og kedelig at tage stilling til..
Mike80

Everybody hates us we don't care...

jonas386

Indlæg af jonas386 »

Den er jeg helt med på, jeg er klar over inderne lige så vel vil have viden (eller hjælp) til at kunne opfostre egne talenter som de vil have en række folk over at se på hvordan det køres her. Oven i det sender man jo så også en række indiske spillere til Danmark og det er egentlig mest denne udtalelse:
Dempo ønsker at få mindst to spillere fra Goa til Danmark, hvor de skal udvikle sig til spillere af international kvalitet
Der er grobund for min skepsis. For du får ikke særlig meget international kvalitet af at sidde på tribunen og ellers bare træne med. For hvis det er det der er tilfældet så burde man måske have forsøgt sig med Ajax i stedet.

I øvrigt: udveksling af spillere gælder vel begge veje eller hvordan?

Mike: Hvordan min signatur er har vel ikke meget at gøre med hvad jeg skriver... Hvis jeg havde en bøsse joke som signatur ville du så udlede det som at jeg hadede bøsser?

Hvis det er så kedeligt så lad være med at tage stilling til det, det er heller ikke videre berigende for debatten. Det er fint du ikke vil tage stilling til det, men så forstår jeg slet ikke du vælger at svare i første omgang... Havde en pb ikke været noget nemmere i stedet for at flytte fokus fra trådens oprindelige formål?

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Selvfølgelig kommer der indere til FCM ifm aftalen. Det er der da intet overraskende i. Der kommer også nigerianere fra vores samarbejdsklub i Nigeria. Og danskere fra vores danske samarbejdsklubber. Big surprise....

Men hvis man tror, at FCM indgår en aftale, der på nogen som helst måde betyder, at det ikke længere er træneren, der bestemmer hvem, der er i start-11, så er man decideret idiot - eller bor i nærheden af Limfjorden.

De indere der kommer herop,vil naturligvis skulle træne og spille med på det niveau, som passer dem. Om det så er ynglingeholdet, reserveholdet eller ligaholdet kommer an på deres niveau, og hvorvidt træneren udtager dem. Længere er den ikke.

jonas386

Indlæg af jonas386 »

Kent skrev:Selvfølgelig kommer der indere til FCM ifm aftalen. Det er der da intet overraskende i. Der kommer også nigerianere fra vores samarbejdsklub i Nigeria. Og danskere fra vores danske samarbejdsklubber. Big surprise....
Naturligvis, og det har jeg slet heller ikke sat spørgsmålstegn ved.
Kent skrev: Men hvis man tror, at FCM indgår en aftale, der på nogen som helst måde betyder, at det ikke længere er træneren, der bestemmer hvem, der er i start-11, så er man decideret idiot - eller bor i nærheden af Limfjorden.
Det er nu heller ikke det jeg skriver. Jeg stiller bare spørgsmålstegn ved hvor meget indflydelse denne investor får med de penge han skyder ind. Og det er vel næppe utænkeligt at denne investor ikke mener hans spillere får nok ud af samarbejdet og på den måde prøver at lægge lidt pres på for at en spiller skal have lidt mere spilletid på højeste niveau for at fremme dennes udvikling.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

jonas386 skrev:
Dempo ønsker at få mindst to spillere fra Goa til Danmark, hvor de skal udvikle sig til spillere af international kvalitet
Der er grobund for min skepsis. For du får ikke særlig meget international kvalitet af at sidde på tribunen og ellers bare træne med. For hvis det er det der er tilfældet så burde man måske have forsøgt sig med Ajax i stedet.
Der er ikke grobund for en skid. Der er intet nyt i det udmeldte.
Målet fra Dempos side har hele tiden været, at skabe gode indiske fodboldspillere. Det er jo for hulen det, han vil give penge for.
Men det har jo intet at gøre med, hvorvidt de skal spille eller ej. Hvis du har niveau til serie 6 bliver du jo heller ikke international topspillere, ligegyldig om du er garanteret en plads på FCMs hold i 100 kampe.
Det handler om talentudvikling. Han vil sende nogle talenter herop, som så forhåbentlig udvikler sig til at kunne spille på vores førstehold og/eller blive sendt til en anden europæisk klub. Det er der intet nyt i - det har vi snart gjort i mange år med nigerianere. Og lige som med nigerianerene, så kommer de ikke herop med mindre de har talentet, og de spiller heller ikke, med mindre de har kvaliteten. Det er vel ikke så svært at gennemskue?

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

jonas386 skrev:Og det er vel næppe utænkeligt at denne investor ikke mener hans spillere får nok ud af samarbejdet og på den måde prøver at lægge lidt pres på for at en spiller skal have lidt mere spilletid på højeste niveau for at fremme dennes udvikling.
Jo.

jonas386

Indlæg af jonas386 »

Kent skrev:
jonas386 skrev:
Der er ikke grobund for en skid. Der er intet nyt i det udmeldte.
Målet fra Dempos side har hele tiden været, at skabe gode indiske fodboldspillere. Det er jo for hulen det, han vil give penge for.
Men det har jo intet at gøre med, hvorvidt de skal spille eller ej. Hvis du har niveau til serie 6 bliver du jo heller ikke international topspillere, ligegyldig om du er garanteret en plads på FCMs hold i 100 kampe.
Det handler om talentudvikling. Han vil sende nogle talenter herop, som så forhåbentlig udvikler sig til at kunne spille på vores førstehold og/eller blive sendt til en anden europæisk klub. Det er der intet nyt i - det har vi snart gjort i mange år med nigerianere. Og lige som med nigerianerene, så kommer de ikke herop med mindre de har talentet, og de spiller heller ikke, med mindre de har kvaliteten. Det er vel ikke så svært at gennemskue?
Nu synes jeg også der er væsentligt større forskel på nigireanerne og inderne... Nigerianerne har i selv betalt for at få til DK, og selv sørget for de kan være en mulighed mens det altså er omvendt med inderne.

Mike80

Indlæg af Mike80 »

For god ordens skyld! Igen.. Jeg har på intet tidspunkt svaret noget som helst omkring dit synspunkt eller givet udtryk for hvad jeg syns.. Det her handler udelukkende om at gøre andre debatøter ikke spilder deres tid og tager dine indlæg seriøst.. Du har aldrig set noget positivt i FCM?! Så hvorfor tage dit evige negative bullshit seriøst.. Spild af tid når du på forhånd kun kommer med et synspunk! Altid FCM negativ..

Kedeligt!

Og nej jeg bidrager ikke positivt til en debat som starter på så tyndt et grundlag at du skeptisk omkring FCM.. Der har du alligevel helt ret..
Mike80

jonas386

Indlæg af jonas386 »

Mike80 skrev:For god ordens skyld! Igen.. Jeg har på intet tidspunkt svaret noget som helst omkring dit synspunkt eller givet udtryk for hvad jeg syns.. Det her handler udelukkende om at gøre andre debatøter ikke spilder deres tid og tager dine indlæg seriøst.. Du har aldrig set noget positivt i FCM?! Så hvorfor tage dit evige negative bullshit seriøst.. Spild af tid når du på forhånd kun kommer med et synspunk! Altid FCM negativ..

Kedeligt!
Som du kan se er der ikke tale om en direkte kritik, jeg stiller bare spørgsmålstegn ved konsekvenserne ved denne aftale. Det er ikke for at være negativ... Jeg undrer mig bare...
Mike80 skrev: Og nej jeg bidrager ikke positivt til en debat som starter på så tyndt et grundlag at du skeptisk omkring FCM.. Der har du alligevel helt ret..
Og så kunne du ligesågodt have sendt en PB.

Skovmand

Indlæg af Skovmand »

jonas386 skrev:
Mike80 skrev:For god ordens skyld! Igen.. Jeg har på intet tidspunkt svaret noget som helst omkring dit synspunkt eller givet udtryk for hvad jeg syns.. Det her handler udelukkende om at gøre andre debatøter ikke spilder deres tid og tager dine indlæg seriøst.. Du har aldrig set noget positivt i FCM?! Så hvorfor tage dit evige negative bullshit seriøst.. Spild af tid når du på forhånd kun kommer med et synspunk! Altid FCM negativ..

Kedeligt!
Som du kan se er der ikke tale om en direkte kritik, jeg stiller bare spørgsmålstegn ved konsekvenserne ved denne aftale. Det er ikke for at være negativ... Jeg undrer mig bare...
Mike80 skrev: Og nej jeg bidrager ikke positivt til en debat som starter på så tyndt et grundlag at du skeptisk omkring FCM.. Der har du alligevel helt ret..
Og så kunne du ligesågodt have sendt en PB.

Er der nogen som ved om det er et engangs beløb og hvor længe aftalen løber.

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

jonas386 skrev:Det er jeg slet ikke i tvivl om, man må vel forvente at FCM ved hvad de laver, men jeg kan bare ikke rigtigt se det logiske i at en inder betaler 100.000.000 for at et par andre indere kan få lov at træne med i en dansk superliga klub. Min pointe er sådan set også bare man kan komme til at havne i en situation hvor sponsoreren pludselig kræver mere end man har regnet med (mht. spilletid og sådan).
[Admin hat off]
Nu snakker vi jo heller ikke om sponsor penge, men derimod en aktieemission. Dermed indtræder inderen på lige fod med alle andre aktionærer, og det er udelukkende op til FCM hvor meget de vil please inderen.
[Admin hat on]

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Den skeptis jonas ligger for dagen er så søgt og fuld af misundelse at selv trofaste med fans på debatside.dk kan se det! Tjek tråden hvorfor hade FCM hvor selv en fyr fra Hjørring med 2500 AaB indlæg har gennemskuet knægten. (tjek selv for meget morsomt iøvrigt)

Som sagt opfordrer jeg ALLE til ikke at tage ham seriøst herinde.. 100mio til FCM og et mål om at etaplere indiske fodboldspillere i klubben. Hmm. Self. Er han lykkelig over det ikke er AaB der står med sådan en aftale.

Come on??! Hahaha...
Mike80

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Mike80 skrev:Den skeptis jonas ligger for dagen er så søgt og fuld af misundelse at selv trofaste med fans på debatside.dk kan se det! Tjek tråden hvorfor hade FCM hvor selv en fyr fra Hjørring med 2500 AaB indlæg har gennemskuet knægten. (tjek selv for meget morsomt iøvrigt)

Som sagt opfordrer jeg ALLE til ikke at tage ham seriøst herinde.. 100mio til FCM og et mål om at etaplere indiske fodboldspillere i klubben. Hmm. Self. Er han lykkelig over det ikke er AaB der står med sådan en aftale.

Come on??! Hahaha...
Din retorik er absolut ikke meget bedre end Jonas', og Jonas har desuden ret at personlige henvendelser/latterliggørelser burde føres over PB.

- Det undrer mig desuden at Admin ikke har valgt at bortskaffe dine indspark Mike80, i og med de intet sagligt bringer debatten.

- Dette må også slettes.

jonas386

Indlæg af jonas386 »

Mike80 skrev:Den skeptis jonas ligger for dagen er så søgt og fuld af misundelse at selv trofaste med fans på debatside.dk kan se det! Tjek tråden hvorfor hade FCM hvor selv en fyr fra Hjørring med 2500 AaB indlæg har gennemskuet knægten. (tjek selv for meget morsomt iøvrigt)

Come on??! Hahaha...
Du misforstår min pointe. Som jeg har skrevet flere gange så kunne pengene da bestemt lune heroppe. Men som i sikkert også er enige i skal pengene ikke i kassen for enhver pris. Jeg siger bare man skal passe på med at det ikke bliver en situation hvor den nye investor får tilkøbt sig for megen magt.

Som en bruger på debatsiden skriver:
Eksempelvis følger der rigtig meget magt med indskudsbeløb i den størrelse når det gælder danske klubber.
Det er naturligvis logisk nok at der kommer indere her op, og pengene er selvfølgelig rare at have. Jeg mener bare man bør passe på med ham inderen får FOR meget magt og på den måde kan gå ind og skabe røre som ex Kasi Jesper gjorde i BIF.

I øvrigt: Den der hvorfor hade FCM tråd fungerer jo ligesåmeget som en "klubtråd", alt der omhandler FCM ryger derind.

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Lund: mine indlæg har aldrig været rettet mod jonas men derimod mod alle andre som ikke ved selvsyn har oplevet hans niveau på bold.dk, debatside.dk m.m. Det meget lavt og konsekvent negativt når det handler om FCM. Dette besværligører naturligvis en pb da jeg så skulle sende til alle aktive brugere af graven.

Det useriøst at omtale en klub som plastic, bonderøv, poste billeder der latterliggøre og så derefter forvente at starte en saglig debat på udebane uden at andre debatøter kender størrelsen på jonas. Det min mening og den mener jeg klart har relevans for tilgangen til denne tråd, som i min verden kun drejer sig om søgt skeptis og provokation.

I modsatte fald var dit indlæg til mig hvis meget personligt vedr. Min gøren og laden så det havde da pyntet med et godt eksempel fra din side?! Eller hvad...?
Mike80

Besvar