Mikkel Thygesen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen

Re: Mikkel Thygesen

Indlæg af Ravnen »

Tja, han er jo opvokset i Greve, og vi købte ham jo i Frem i sin tid. Så det er på en måde mere logisk, at det ville ske før eller siden, hans familie bor der jo og han har sine rødder der.

Til forskel er Frank er jo Ikast mand til benet, og havde været i Ikast/FCM altid, derfor gjorde Franks skifte mere ondt på mig, end dette her gør.

Jeg synes også Thyge i lange perioder har underpræsteret. Han har kæmpet for fremtiden i forårssæsonen, hvilket heldigvis medførte en formopgang, men hele foråret var jo heller ikke nogen dans på roser, han virkede indimellem som et førerløst krydsermissil, og gjorde hverken fra eller til.

Han var jo faktisk en langt bedre spiller, før han tog til Tyskland, det var som om det var en desillusioneret spiller der kom hjem, og han havde slet ikke det drev i sit spil mere, som ellers havde bragt ham på landsholdet inden skiftet til Tyskland.
Måske lidt det samme som der er sket med Borring, dog på en lidt anden måde, efter at Morten Olsen pludselig droppede ham til landsholdet. De mister måske et håb, om noget stort, og så bliver det sværere at tro på at karrieren kan føre til mere endnu?
Måske kan skiftet til Brøndby give Thygesens karriere et nyt skub, selvom det er træls det ikke skal være her,

Tak for alt Thyge! Det har været nogle fede år sammen med dig her.

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... es-kl-1600

Og Brøndby har nu kaldt til pressemøde i dag kl. 16:00, som skal omhandle spillertruppen.
FC Midtjylland

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

bobthebuilder_dk skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... es-kl-1600

ØV! :(

Håber det omhandler salg af krohn dehli eller kontraktforlængelse af Jallow i stedet! :roll:
dobbelt post(link)... men whatever...... ;)

Ja der´er vidst ikke meget spænding i det pressemøde? eller hva?
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

bobthebuilder_dk skrev:
bobthebuilder_dk skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... es-kl-1600

ØV! :(

Håber det omhandler salg af krohn dehli eller kontraktforlængelse af Jallow i stedet! :roll:
dobbelt post(link)... men whatever...... ;)

Ja der´er vidst ikke meget spænding i det pressemøde? eller hva?
Undskylder :) Tja, det er der vel ikke noget spændende i.... og dog ;)
jeg synes sgu det er mærkeligt thyge smutter til brøndby, gider ikke se ham der! Hellere udlandet!

Men han passer vel heller ikke 100% ind i FCM's spil, og folk som salami, albæk står i kø. Hullet er for alvor i angrebet nu, hvor der skal hentes en ægte angriber ind! Gør som AAb gjorde, hentede en som duncan, en man med garanti vidste ville score mål. Der skal ikke hentes en erstatning til thyge synes jeg, det er stadig angrebet og den bagerste kæde der mangler.
FC Midtjylland

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

Har lige set på sydsiden(brøndbysupport debat forum)

At det er et stykke tid siden Thyge har købt villa i Brøndby, og han er angiveligt blevet set på møbel handel flere steder. Men det giver jo bare det store billed bliver mere klart. At skiftet har stået klart siden i sommers, med køb af JP og fratagelse af anførebindet bla. ..

Gubbi77

Indlæg af Gubbi77 »

Det er en falliterklæring at FCM ikke kunne nå til enighed med Thygesen om en kontraktforlængelse. Igen ser vi hvorledes klubben skiller sig af med de spillere, der kan bære holdet videre over en længere årrække. Thygesen var driftsikker, aldrig skadet og spillede generelt solidt, men FCM lader ham gå til Brøndby. Simpelthen til grin. Ikke mindst overfor de mange fans som troligt støtter FCM, uden at få alverden igen.

WBW

Indlæg af WBW »

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Ak ja, at se Thygesen donere sin første spilletrøje til BIF support i forbindelse med pressemødet er jo trist...

Pressemøde live: http://www.kanalsport.dk/index.php/live

Jeg ønsker ham al mulig held og lykke hos de blå-gule, han har været super at følge for os og jeg tror sagtens BIF kan få masser af glæde af ham, ligesom jeg tilsvarende håber at han får mulighed for endnu en tur i udlandet og evt. kommer med til EM for Danmark. Han har energi og vilje og det kan føre langt ;)

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

Hvordan kan I ønske ham noget godt? Han skifter til vores nærmeste konkurrent. Håber han bliver buet ud næste gang han kommer til Herning.

Andro

Indlæg af Andro »

Der mistede jeg alt respekt for Thygesen. Han skal have tak for alt, men jeg ønsker ham kun ulykke og dårlige tider fra nu af.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Jacob skrev:Hvordan kan I ønske ham noget godt? Han skifter til vores nærmeste konkurrent. Håber han bliver buet ud næste gang han kommer til Herning.
Andro skrev:Der mistede jeg alt respekt for Thygesen. Han skal have tak for alt, men jeg ønsker ham kun ulykke og dårlige tider fra nu af.
Som jeg havde det, da Frank skiftede til Randers:

Thyge ønskes god vind fremover; han har været med til at forme FCM som hold, og for dét har han min respekt. Det kan ikke ændres, at han har gjort meget godt for klubben.

På samme tid håber jeg intet godt for Brøndby. Det vil være en fornøjelse, hvis den klub fejler.

Brugeravatar
KingJohn
Geografisk sted: København

Indlæg af KingJohn »

Som alle andre vil jeg også savne thyge meget!
men folk skifter i fodbold, og det kan vi ikke ændre.
det gør dog ondt at se thyge sige:
"Det er fantastisk stort for mig at stå her i dag i en Brøndby-trøje. Jeg har altid haft en drøm om at vende tilbage en dag, for jeg har altid følt, at det er herude, jeg hører hjemme. Jeg er stolt over logoet på brystet"

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/th ... ndby-dreng

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Acebone skrev:
Jacob skrev:Hvordan kan I ønske ham noget godt? Han skifter til vores nærmeste konkurrent. Håber han bliver buet ud næste gang han kommer til Herning.
Andro skrev:Der mistede jeg alt respekt for Thygesen. Han skal have tak for alt, men jeg ønsker ham kun ulykke og dårlige tider fra nu af.
Jeg er egentlig enig - jeg har absolut intet tilovers for den mand længere.
En ting er at skifte, en anden er at gøre det til den nærmeste konkurrent, hæve 2,8 million hos os og gå frit. Det er simpelthen at træde på alt, og så giver jeg ikke 5 potter pis for hans "Jeg har været glad for min tid i klubben og fansne bl.a.. bla." når han fyrer sådan en kommentar her af

- "Det er fantastisk stort for mig at stå her i dag i en Brøndby-trøje. Jeg har altid haft en drøm om at vende tilbage en dag, for jeg har altid følt, at det er herude, jeg hører hjemme. Jeg er stolt over logoet på brystet"

Gid han vil blive buhet ud.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja det virker lidt blasfemisk, men sådan er fodboldspillere jo nu om dage, loyaliteten ligger der hvor lønnen på tidspunktet bliver udbetalt..

Låst