David Nielsen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
kopien

Re: David Nielsen

Indlæg af kopien »

> Og så kan i sige David har "kun" scoret 1 mål, MEN
> hvor var RL og chancen for Bronze hvis "ikke"
> David havde scoret det 1 mål mod Brøndby!!!!
>
>
>
> Redigeret 8 gange. Sidst ændret 18/06  
> 08:06 af Glen.

De var i FCM sammen med en sølvmedalje manden kunne ´have skaffet hvis han havde haft formatet til at skyde en bold i kassen fra 1,5 meters afstand!! (EFB-kampen)
Hvor svært er det at heade en bold i kassen fra vel 7-9 meters afstand (FCN)
Og nåh ja hvem sagde pokaltitlen hvis man kan skrabe en bold over stregen..

den slags udtalelser som du der kommer med er i Davids tilfælde helt hen i vejret.. David har med det mål i BIF ikke gjort en forskel..

jj

Re: Forstærkninger

Indlæg af jj »

Mener nu ikke Karsten Johansen er et gennemført flop, han er en ok angriber, som har gjort det ok i randers under svære betingelser.

Jeg anser Mota for værende usandsynlig, da han får en kæmpe løn i VFF i nærheden af 100000 kr om måneden. Desuden vil de sikkert også have en hel del skillinger for at slippe ham. Lønnen blev omtalt mange gange i vinters, under al polemikken omkrings hans skifte til de muggenfarvede

Graulund er rigtig dyr, jeg tror prisen er et sted imellem 5-10 mill, det er ihvertfald blevet nævnt, hvergang han er blevet sat i forbindelse med en dansk klub.

Peter Foldgast er den rene elendighed, som det ikke er værd at smide en 5 efter, så hellere give en fuldtidskonstrakt til Jungblood (Er ikke sikker på navnet)

Henrik Pedersen er sikkert for dyr, selvom han rådner op på Boltons bænk.

Hoseth er interéssant, men heller ikke den billigste spiller. Desuden virker det som om, han vil hjem til norge. Når vi er ved fck, så er røll en ok spiller, som kunne være en mulighed. Han bør kunne fås for rimelige penge.

Hjalte har vist fået en kontrakt i udlandet, eller forhandler ihvertfald.

Nygaard er et rigtigt godt bud, han bør være mulig at kunne få til en rimelig hyre, at sidde på bænken i brescia kan ikke tælle det helt store.

Hvad med Kim Olsen, skulle vi ikke få ham tilbage fra vores "sattelitklub"

FCM_Aarhus

Indlæg af FCM_Aarhus »

Mit syn på DN.

Der er ingen tvivl om at David er blevet smidt ud af Aab og samlet op af FCM. Det må være en stor omvæltning pludseligt at blive smidt over til "fjenden" efter at have en fast plads i truppen - en ting er at have en professionel indstilling til tingene - en anden ting er at have hjertet med i klubben og selv træffe sine valg.
Han har scoret 6 mål for Aab i efteråret og scoret 1 mål for FCM i foråret. Ikke den bedste sæson, og slet ikke godt nok for en klub der tidligere gennem 2 sæsoner har haft Superligaens bedste på hans plads.
Spørgsmålet er vel så om han er god nok til holdet eller om han kan blive god nok. Hvis evnerne stadig er der og det kun er hjertet i spillet som mangles, håber jeg at en solid opbakning omkring David Nielsen kan puste til ilden. Hvis ikke, må ER jo gøre hvad der skal gøres. Generelt synes jeg bare at FCMs fans har en utrolig evne til at skabe rigtig gode rammer for vores spillere hvilket jeg synes man ofte kan se på deres spilleglæde. Jeg har desværre ikke mulighed for at stå på stadion imorgen og se FCM lukke en flot sæson af, men jeg håber ikke Aab'erne får held af at lukke luften ud af David uden kamp - både fra DN - og fra hans fans!

God kamp imorgen!

kenny

Re: Forstærkninger

Indlæg af kenny »

En spiller som Simon Povlsen fra Sønderjyske er efter min mening helt kanon
han har samme kropsbygning som vores egen DS,SP er bedre rent teknisk og så har han en utrolig speed i benene, hans højde taget i betragtning....og så kan han både spille kant og helt fremme...men jeg tror ikke de vil sælge )-: og vi har
nok heller ikke råd.....

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Flot af AAB-fansne at skabe sådan et røre før dagens kamp - LAVT af FCM's fans at hoppe med på vognen.

Manden bliver sku da interviewet af en af hans venner i Aalborg - det kan da ikke undgå det bliver med venlige undertoner overfor dem. Samtidig vil han jo også vise han ikke bære nag overfor AAB.

Spillemæssigt - ved ikke om det kun er mig der har set hans ben bliver pakket ind efter HVER kamp! Han spiller på smertestillende piller der vil kunne draepe en hest. Har stadig ikke spillet en skaedsfri kamp for FCM!! Men hans vilje til at kæmpe for FCM gør han stadig starter inde.

Vi må sku nogen gange lige klappe hesten og gi en ny mand der har haft det hårdt lidt pusterum!

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Nr 8 skrev:
Vi må sku nogen gange lige klappe hesten og gi en ny mand der har haft det hårdt lidt pusterum!

Præcis!
Det er sku da klart, at han har hjertet liggende i ålborg endnu med den bratte afsked han fik. Vi må jo bare håbe, at han får samme klubfølelse i fcm, for vi kan sku ikke forvente at se den fra dag 1. Jeg synes han har kæmpet flot for os, og efterhånden som der kommer ro omkring ham, så skal det også nok gi' lidt flere mål.
Baggesgaard

HauG

David glad for skifte til FCM (herning folkeblad)

Indlæg af HauG »

tror der er meget om det med at DN gerne vil please den gruppe han snakker til. Jeg tror ikke vi skal betvivle hans motivation da han i lørdagens udgave af herning folkeblad udtaler at han er glad for skiftet til FCM og det at der er fuldt hus til kampen i dag er en stor motivationsfaktor. Dermed ikke sagt at baggrunden for skiftet til FCM var en måde han gerne ville have skiftet til klubben. Han havde jo sikkert stadig været i Aab hvis ikke han havde haft et sammenstød med allan gaarde.

Og jeg håber da også at hvis Zidan gav et interview til et midtjysk medie, han ville nævne at han savnede at banke en i kassen på SAS-arena.....

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hvem tvivlede på David? - Han var dæleme glad da han scorede i dag, så kan snakken om hvor hans hjerte er nu vist godt lukke og slukke (-;

Besvar