Kunne forleden læse at Glen var en varm fortaler for kunstgræs og at han udtalte noget om at det self er en anden slags fodbold der bliver spillet på sådan underlag, men også at flere og flere spillere "vokser" op med dette underlag.
Personligt tror jeg ikke på at vi får kunstgræs at se på MCH Arena, men man kan jo aldrig vide. Endvidere i forbindelse med godkendelsen af kunstgræs i Superligaen, har DBU langt om længe stillet et krav med hensyn til varme i banen som er et KRAV for at spille i Suppen. Det har vi trængt til længe dette krav. Klubber som FCN-Sønderjyske-Lyngby-Silkeborg osv osv får nu et krav at skulle leve op til for at må spille i suppen og vi fans af andre hold med varme i banen undgår nu at må se vores kampe mod disse hold bliver aflyst igen og igen - som set med Lyngby-FCM, som efter min smag godt var lavpunktet i mit syn på Lyngby. Hvad sker der lige for dem tænker jeg stadig den dag idag, hvor kampen så er afviklet.
Falder så over dette indlæg og det falder da bestemt i min smag
http://www.bold.dk/nyt/FCV-faar-varme-i-banen
Der kunne nogen af de klubber uden varme i banen lærer noget af FC Vestsjælland.
Og ja jeg ved godt de har Kurt Andersen i deres ejerkreds - men det skal ikke være nogen undskyldning for andre klubber.
Hvad siger resten af folket her på graven.
Debat - Debat og atter Debat
Jeff