Frank til Randers

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Gubbi77

Re: Frank til Randers

Indlæg af Gubbi77 »

I stedet for bare at svine Frank til og kalde ham grisk, så skulle flere herinde huske bedre eller sætte sig lidt ind i tingene inden I kritiserer.

Ja det er rigtigt at Frank skulle gå meget ned i løn, hvis han ville have forlænget sin kontrakt. FCM sagde at det især var på grund af klubbens økonomiske situation og hans alder taget i betragtning. Frank var også klar til at gå betydeligt ned i løn, som følge af klubbens økonomiske vanskeligeheder, men han ville ikke gå 60 % ned i løn, når de der sidder på direktionsgangen ikke selv ville gå ned i løn for at skære lidt i klubbens omkostninger og det er da fuldt forståeligt.

974

Indlæg af 974 »

Hvor kan fans af og til have nogle usympatiske karaktertræk...I dette tilfælde holdninger til noget de med endog meget stor sandsylighed ville reagere på, på samme måde, hvis det var dem der måtte tage en lignende beslutning i deres liv.

Jeg skammer mig sgu lidt over det :oops:

Noerum

Indlæg af Noerum »

Hvor kan fans af og til have nogle usympatiske karaktertræk...I dette tilfælde holdninger til noget de med endog meget stor sandsylighed ville reagere på, på samme måde, hvis det var dem der måtte tage en lignende beslutning i deres liv.
Der er sku forskel på om man er professionel fodboldspiller, og tjener det samme om måneden som nogle tjener på et år, og på at være ansat på et kontor eller være tømrer. Mon ikke den løn fcm tilbød ham (om det så var 60 % nedgang) stadig var en pænt stor løn i forhold til "normale" folk?

Jeg skammer mig sgu lidt over det
Hvorfor dog det? Alle har ret til deres egen mening, også selvom det ikke lige er en mønster fans holdning, om at klappe i hænderne, over alt hvad klubben og spillerne gør.

974

Indlæg af 974 »

Noerum skrev:
Der er sku forskel på om man er professionel fodboldspiller, og tjener det samme om måneden som nogle tjener på et år, og på at være ansat på et kontor eller være tømrer. Mon ikke den løn fcm tilbød ham (om det så var 60 % nedgang) stadig var en pænt stor løn i forhold til "normale" folk?

Jeg skammer mig sgu lidt over det
Hvorfor dog det? Alle har ret til deres egen mening, også selvom det ikke lige er en mønster fans holdning, om at klappe i hænderne, over alt hvad klubben og spillerne gør.
Løn får man som fortjent..
Hvis du er god til dit arbejde kan du rent faktisk godt komme til at tjene mange gode penge
En dygtig tømrer har endda muligheden for at starte sit eget firma, og tjene rigtigt meget
Forskellen er bare at en tømrer kan beskæftige sig med det han kan lide resten af sit arbejdsliv - Det kan en fodboldspiller ikke bare sådan uden videre gøre.
Til og med har mange af dem ikke nogen større uddannelse, så de kan ikke bare få det næstbedste job i deres optik

Det der er humlen er om DU er tilfreds med det du har og derfor ikke bør se på hvad andre gør i DERES liv?

Er du iøvrigt en 100% loyal fan eller 100% loyal medarbejder der hvor du er?

Nej vel ?

Noerum

Indlæg af Noerum »

Forskellen er bare at en tømrer kan beskæftige sig med det han kan lide resten af sit arbejdsliv - Det kan en fodboldspiller ikke bare sådan uden videre gøre.
Til og med har mange af dem ikke nogen større uddannelse, så de kan ikke bare få det næstbedste job i deres optik
Tja det havde Frank jo sådan set os mulighed for, da han bla. blev tilbudt et job i klubben, når han stillede støvlerne på hylden. Man kan iøvrigt sagtens tage en uddannelse når man er over 30..

Er du iøvrigt en 100% loyal fan eller 100% loyal medarbejder der hvor du er?

Nej vel ?
Jo jeg vil sige at jeg er 100 % loyal som fan, forstået på den måde, at jeg vil støtte klubben hele livet, men derfor kan man godt stille spørgsmål ved spillere, træner, ledere osv.

100 % loyal medarbejder? hvad har det med sagen at gøre?

974

Indlæg af 974 »

@Noerum

Jeg forstår at du mener du er i den gode ret til at svine folk til på samme måde som nedenfor...
Jeg synes som tidligere nævnt ikke at det er en speciel tiltalende egenskab

Så lad os blive ved at vi har 2 forskellige holdninger til hvad man kan tillade sig..

"af Noerum » 30 maj 2011, 12:41

Nej hvor har han dog godt af det! Så kan han hygge sig i 1. Division mens vi spiller Europa League.

- Jeg håber aldrig han kommer tilbage til fcm, hverken som spiller, træner, tilskuer eller skraldemand"

felisan

Indlæg af felisan »

Ravnen skrev:... hans karriere lakkede mod enden
Tror du Frank er enig med dig i det? Han valgte netop Randers FC fordi de så et par år frem i ham endnu. Jeg synes Frank var en fantastisk FCM'er og selv som RFC'er har han været en god ambassadør for FCM i sine udtalelser. Respekt.

Besvar